PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: maxi77 w Wrzesień 02, 2005, 05:02:57
-
Witam,
Kupujac palmtopa Dell Axim x50v zobaczylem po tygodniu uzytkowania jednego martwego pixela. W serwisie Dell odpowiedzieli,ze musi ich byc wiecej (nie pamietam dokladnie juz ile,ale koles podawal) co teraz moge zrobic?Kupowalem tego palmtopa od kolesia co sprowadza je z ameryki i handluje tutaj i na allegro.Mam palmtopa jakis czas dokladnie od kwietnia br. czy mozna jakos naprawic ten bad pixel?Czy masowanie ekranu wokol tego piksela cos daje?(uaktywnienie polaczen)??
Pozdrawiam,
Maxi77
-
nic nie zrobisz niestety - juz kilka osob przechodzilo dokladnie przez to samo
na pokrzepienie serca lektura
http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=12971
http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=13427
-
Heh, Fujitsu serwis wymienia palm od JEDNEGO martwego pixela. Nawet ASUS serwis od DWÓCH. A Dell chce SZEŚĆ!
I to jeszcze jeden powód żeby sie nie bawić z Dell.
-
to ja proponuje zamiast takiego akademickiego gdybania aby autorzy PDAClub zwrocili sie na pismie do Polskich autoryzowanych serwisow lub przedstawicielstw z informacja, iz przygotowuja do publikacji zestawienie np. co do wszystkich lub wybranych kwestii dotyczacych napraw na i po gwaranjcji.
to jest oczywiscie propozycja
-
Myslisz ze taki serwis HP czy ASUSa zareaguje na taka prosbe? Smiem watpic :(
[Dodano: 2005-09-02 12:17:19]
Jesli ktos chcialby sie podjac przygotowania takiego pisma to PDAclub sie chetnie pod tym podpisze... i rozesle to do owych serwisow. Sam niestety nie mam teraz czasu by przygotowac cos takiego.
-
to jak odpisze Dell lub Fujitsu to bedzie to swiadczylo dla nich na plus. zawsze tez mozna wziasc do reki oficjalne gwarancje, porownac i zrobic zestawienie. poza tym - ja traktuje serwis PDAclub za powazne i wartosciowe dla polskiego czytelnika miejsce informacji o pocketach. dziwie sie, ze admin boi sie o swoje nalezne miejsce w zestawieniu z "HP czy ASUS"... :)
-
Troche nie rozumiem ostatniego zdania... To ze Ty traktujesz PDAclub jako powazne i wartosciowe miejsce to fajnie, ale wiekszosc takich firm nawet nie wie ze jest cos takiego jak PDAclub... albo szybko o tym zapomina. Dlaczego np. nie korzystaja z okazji by zrobic sobie darmowa reklame piszac np. ze jakis tam model PDA trafil wlasnie do Polski? Po prostu nie mysla o tym. Jedynie HP i czasem Fujitsu cos przysle. Sa jeszcze mniejsi dystrybutorzy jak Jamicon - ogolnie im firma mniejsza i bardziej nastawiona na sprzedaz tylko PDA, tym bardziej dba o kontakt z uzytkownikami. Wielcy na rynku maja nas gleboko...
-
Zgadzam sie ... czym wiekszy tym ma nas gleboko .... :) he he
-
Takie są niestety prawa rynku:|.
-
Ci wielcy też od nas biorą pieniądze. Gwrancji nie dają z łaski - tylko takie "są prawa rynku". Poza tym tam też pracują ludzie - a nie cyborgi. Można się starać i budować życzliwe relacje - o nic złego nie prosimy.
Al OK - Wasz wortal, Wasze plany
-
Jak było powiedziane wcześniej możemy spróbować, ale na dzień dzisiejszy każdy z nas jest zaabsorbowany wieloma innymi sprawami. Jeśli będzie gotowy/tworzony taki dokument to na pewno poprosimy o pomoc odpowiednie firmy.
-
Pociesze cię ze ja też mam uszkodzonego pixela w aximie x50v ale dla odmiany to jest hot pixel. Cały czas świeci na biało. Mam jednak skórke WA2 która sprawia że go nie widać (jest w lewym górnym rogu na pasku start). Na ciemnych tłach go tylko widać ale rodzielczość vga sprawia że jest on tak mały i raczej go widać tylko z bliska.
-
Al OK - Wasz wortal, Wasze plany
O co Ci chodzi czlowieku? Ja tylko napisalem jak jest... dlaczego winisz mnie za taka sytuacje? Czy ja napisalem ze mam ta akcje w D...? Wcale nie. Ale NIE MAM CZASU BY SAM TO PRZYGOTOWAC. Normalnie dzis mam juz dosc takich bezpodstawnych wyrzutow... po odpisaniu na kilka takich maili (z podobnymi tekstami) mam ochote napisac tutaj cos niemilego... :|
-
masz racje czlowieku z wzajemnoscia - nie jestes dzisiaj zdolny do merytorycznej dyskusji. jak sie uspokoisz - a bedziesz mial ochote na dyskusje - prosze bardzo. jezeli Cie dodatkowo zdenerwowalem - przepraszam szczerze. dla mnie EOT.