dell axim x5 problem z ładowaniem

• 10 Odpowiedzi
  • 2708 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dell axim x5 problem z ładowaniem
« dnia: Lipiec 10, 2009, 09:40:54 »
Witam
jestem nowy na forum i od 2 dni posiadam della axim x5 ale nie chce się lądować nie wiem czego to jest przyczyna kupiłem już nowy kabel usb ale to nic nie dało. bateria już mi się rozładowała i nie chce się włączyc ale jak podłącze kabel to wszystko dziła ale bateria nie chce się naładowac. Nie znam się na tym kompletnie proszę o pomoc
Pozdrawiam lott29

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: dell axim x5 problem z ładowaniem
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2009, 11:25:45 »
podłącz ładowarkę sieciową, rozładowana bateria może się nie naładować z usb

« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2010, 11:19:37 »
podłączę się do tematu

ojciec kupił sobie 'nowy' kom na allegro, pofoliowany, cuda na kiju
dell axim x5

bateria podłączona na kilka godzin na kablu, system w zakładce "power" pokazuje 100%, odłączam od kabla - i koniec.

co jest nie tak?

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 05, 2010, 11:35:12 »
jeśli działa na zasilaniu a na baterii nie to pierwsze co się nasuwa to że akumulator nie trzyma
czy po ponownym podłączeniu zasilania masz objawy hard resetu? Tzn. restart systemu, kalibracja ekranu, ponowne ustawianie wszystkiego?

« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 05, 2010, 11:55:10 »
ekranik battery low, gaśnie -> soft reset ?

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 05, 2010, 12:20:12 »
ale potem trzeba ją od nowa naładować? Po podpięciu zasilania nadal pokazuje niski stan?

« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 05, 2010, 12:21:59 »
w trakcie ładowania ma 100%
po odpięciu nagle nic

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 05, 2010, 12:25:11 »
no to dziwnie się zachowuje
a dioda ładowania co pokazuje?

« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 05, 2010, 14:37:57 »