Dell Axim X3-napięcie baterii

• 26 Odpowiedzi
  • 9884 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dell Axim X3-napięcie baterii
« dnia: Czerwiec 23, 2009, 01:03:08 »
Witam.Jestem zupełnie nowy i zupełnie nie znam się na Pda, mam pytanie które może się wydac troche głupie niektórym, a mianowicie dostałem Palmtopa Dell Axim X3 ,ale niestety nie ma baterii ani ładowarki, wszystkie baterie które znalazłem są na napięcie 3,7v a ja pod klapka mam napisane 5,4V.Mógłbym ktoś sprawdzic czy również ma takie różne wartości na baterii i pod klapką??rozwiejcie moje wątpliwości.

*

Offline sjag

• 22
    • palmtopix
  • Sprzęt: Wizard, Dell x30, Nokia e52
Odp: Dell Axim X3-napięcie baterii
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 01, 2009, 10:20:50 »
Bateria do Dell'a ma mieć 3,7V. "DC Rating 5,4V" nie ma wpływu na wartość napięcia baterii.
REGULAMIN!

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 24, 2009, 12:55:56 »
witam mam taka prosbe. mam  palmtopa axim x3 tylko nie posiadam do niego zadnych akcesoriow i chcialbym naladowac baterie na krotko mysle ze sie da ladowarka od nokii??? na baterii pisze type x1111 tylko nie wiem gdzie plus a gdzie minus patrzac od strony wewnetrznej(z napisami) z gory sa zlacza od lewej sa dwa przerwa i trzy moze mi ktos pomoc z gory dziekuje za odpowiedz  :mrgreen:

*

Offline ziele

• 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2009, 12:48:57 »
Baterii litowo jonowych nie można ładować "na krótko" z zasilacza bo je uszkodzisz.
Are you shpongled?

*

Offline Ahmed

• **
  • 241
    • Moje małe FortPolio
  • Sprzęt: Smart devices: Casio Cassiopeia A11 > NEC Mobile Pro 780 > Nokia 9110i > Handspring + modół GPS Samsung Omnia, HTC Universal, Samsung i780 (żony)
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 19, 2009, 12:53:12 »