PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: pawelek-79 w Październik 13, 2006, 13:26:42

Tytuł: Błąd synchronizacji
Wiadomość wysłana przez: pawelek-79 w Październik 13, 2006, 13:26:42
Witam.
Nie mogę znaleźć w necie przyczyny, ani rozwiązania problemu.
Mam Dell Axim x50v z WM 2003 i Win98SE na komputerze.
Gdy pierwszy raz zainstalowałem Active Sync i podłączyłem - wszystko śmigało bez problemu. Poinstalowałem trochę programów. Działało dobrze. I nagle - błąd synchronizacji. Dodam, że nie synchronizuję żadnych plików, bo nie uzywam ani OE ani IE. Stację dokującą mam na USB.
Zrobiłem twardy restart PPC i odinstalowałem AC, zrestartowałem PC, zainstalowałem ponownie AC z płytki - i nic. Nadal błąd synchronizacji.
Zainstalowałem wtedy inną wersję AC (3.8). I nadal nic:
"Krytyczne usługi komunikacyjne nie zostały uruchomione. Zresetuj urządzenie przenośne i połącz się ponownie."
Oczywiście zastosowanie się do powyższego skutkuje tym samym.
Microsoft Active Sync podaje mi, że Dell jest zsynchronizowany. To po co ten komunikat?
Mogę przeglądać PPC przez Mój Komputer.
Tytuł: Błąd synchronizacji
Wiadomość wysłana przez: Lokez w Październik 19, 2006, 12:10:14
Miałem podobny przypadek. Podłaczając aximka do komputera nie było synchronizacji. komp wtedy robi połaczenie sieciowe z tym PDA zobacz czy masz wyłączonego firewalla na tym połaczeniu. Ja przez właczonego firewala nie mogłem zsynchonizowac axima z kompem... po wyłaczeniu jak ręką odjął.


pozdr.
Lokez