Hmmm, chyba bede zmuszony odeslac moja sztuke do DELLa...
I znajac moje szczescie to pewnie DELL Polska nie przyjmuje urzadzen zza oceanu bo... nie.. ehhh, bez komentarza...
Nie orientuje sie ktos z was czy przy odeslanu do stanow firma zwraca koszt wysylki?
Na aximsite
http://www.aximsite.com/boards/showthread.php?t=133622&highlight=bad+pixel znalazlem taki komentarz :
"If your unit was purchased new from Dell within the last 21 days you can get a brand new replacement unit, just call then and request it. If your 21 days have past then you get what all of us get which is a replacement that is designated as a referbished unit. They are to be of the same quality as new units are. If your still not happy you can ask for another. Dell pays for the shipping both ways, at least that has been my experience."
Moj egzemplarz jest z 29.06.06, wiec 21 dni niestety minelo...
Zapytam jeszcze raz: Czy
Bad piksel jest tej samej wielkosci co
Hot piksel? Albo inaczej, czy subpiksel jest tej samej wielkosci co piksel (czy moze zajmuje 1/3 piksela ze wzgledu na to ze sklada sie on z RGB)? Moze zle rozumuje ale np. kropka palaca sie na zielono zajmuje wlasnie ok. 1/3 wielk. piksela.