Axim X5 i GPS

• 6 Odpowiedzi
  • 1489 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Axim X5 i GPS
« dnia: Maj 20, 2006, 01:16:30 »
Od niedawna stałem sie posiadaczem w/w pocketa. Chcialbym zainwestowac w odbiornik GPS ale jestem zielony w tym temacie. Prosze kolegow o udzielenie kilku wskazowek. Mianowicie jaki odbiornik wybrac?, (brak zainstalowanego bluetooth). Cos niedrogiego i sprawnego, no i co z oprogramowaniem? Gdzie moge o tym poczytac.
dzieki

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Axim X5 i GPS
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 21, 2006, 09:01:37 »
Do wyboru masz odbiornik kablowy z ładowarką samochodową (rozwiązanie dobre wyłącznie do nawigacji samochodowej), lub odbiornik na karcie CF. Odbiorniki kablowe są nieco tańsze, choć dużych różnic obecnie już nie ma. Drobna uwaga - spotkałem się z problemem zakłócania sygnału GPS w odbiorniku CF, w palmtopie Toshiby E-740, związanym najprawdopodobniej, z umiejscowieniem podświetlenia ekranu (świetlówki). Dlatego przed zakupem CF-ki, dobrze było by ją sprawdzić na X5. Co do map - na PPC2002 (chyba taki masz system) działa na pewno Automapa - za to np. Mapamap, wymaga już conajmniej systemu PPC2003.

Axim X5 i GPS
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2006, 23:49:31 »
dzięki za pomoc, chyba zdecyduje sie na odbiornik CF, bedzie kompatybilny z sprzetem innych firm. Jezeli moglibyscie zaproponowac jakis niedrogi i sprawdzony model bylbym wdzieczny.
 czy automapa działa tylko na terenie polski, tzn obecnie przebywam w Irlandii i czy będę mogl jezdzic w tym kraju posiadając automape, czy musze zdobyc inne oprogramowanie???

Axim X5 i GPS
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2006, 22:58:03 »
Który z kolegow korzysta z odbiornika Gps opartego o wejscie CF i moglby go polecic. Jest duzy wybor w tej kategori i trudno jest mi sie zdecydowac. Jak to jest z tymi mapami? Skad moge pobrac ewentualnie mape Irlandii
dzieki

Axim X5 i GPS
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 25, 2006, 23:11:01 »