PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: Sebol w Sierpień 22, 2003, 11:10:36
-
Rozmaiwalem wlasnie z Dellem i pod koniec tego albo na poczatku przyszlego miesiaca aximy beda w sprzedazy w polsce. A dla wszystkich ktorzy kupili aximy w usa jest mozliwosc przeniesienia praw gwarancyjnych do polski co wlasnie zrobilem i dostalem z della potwierdzenie ze prawa zostaly przeniesione.
-
Czyli sprawdza się nasze nieoficjalne info, które mieliśmy gdzieś w czerwcu. To jest materiał na news. :)
-
A dowiedzialem sie tego przypadkiem poniewaz kupilem axima niedawno i przysluguje mi bezplatny upgrade do WM2003 wiec zadzwonilem do della i powiedzeli mi ze jeszcze tego nie maja ale za 2 - 3 tygodnie mam zadzwonic i zalatwie to spokojnie przez nich poniewaz koncza zalatwianie formalnosci odnosnie sprzedazy aximow w polscei wtedy deba dostepne w sprzedazy. Nie jest to informacja z infolinii tylko od konkretnej osoby z dzialu handlowego.
-
Sebol, mozesz opisac jak dokonales przeniesienia praw gwarancyjnych? Czy wszystko zalatwiles telefonicznie, czy cos musiales im faxowac, i ogolnie jak to przebieglo, co wymagali i co za potwierdzenie dostales. Dzieki z gory.
-
Na stronie glownej w artykule odnosnie tej informacji w komentarzu podalem linka do strony na ktorej wypelniasz formularz i dostajesz mailem odpowiedz o przeniesieniu gwarancji. Wazne jest aby wpisac tam nazwisko osoby na ktora byl kupiony axim.
-
jak w praktyce to wygląda?
-
Tzn co jak wyglada?
Przeniesienie gwarancji czy potem serwis?
-
Ja wypełniłem ankietę i nie dostałem odpowiedzi. Jak długo trzeba czekać?
-
Ja dostalem tego samego dnia ale znajomy czekal okolo 2 tygodni. Ewentualnie na stronie della mozna wejsc na chata z supportem i tam zapytac ich i przeniesienie gwarancji.