axim vs toshiba e740

• 11 Odpowiedzi
  • 4068 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

axim vs toshiba e740
« dnia: Wrzesień 27, 2003, 23:04:51 »
Ogolnie z palmow jestem zielony nie mialem zadnego. chcialbym zmienic ten stan rzeczy w niedalekiej przyszlosci. Co jest lepsze? Bo ja nie wiem, kusi mnie ten WiFi z e740 coprawda nie mam radiowki w kompie ale to juz nie sa jakies koszmarne pieniadze za 140 juz mozna cos kupic no i w ppc pozostaja ciagle dwa wolne sloty. Czy palm potrafi korzystac z obu rownoczesnie jak sa obsadzone kartami pamieci? Znowu axim chyba jest nowsza konstrukcja ma procek xscale pxa 255. anallizy reszty nawet sie nie podejmuje bo orientuje sie tylko pobieznie w temacie i nie wiem jakie sa relacje pomiedzy poszczegolnymi modelami roznych producentow. Bylbym wdzieczny za wszelkie uwagi.

*

Offline Claude

• 2086
  • Sprzęt: htc hd7, ipad2, acer iconia tab w501,
axim vs toshiba e740
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2003, 02:43:24 »
Aby nie rozpoczynac dyskusji co lepsze , dell czy toshiba, nie bede ocenial ktora z tych maszynek faktycznie ma lepsze parametry.Zreszta wiele zalezy od tego do czego potrzebujesz tego pda.
Pda oczywiscie potrafi korzystac z obu slotow, w ktorych sa osadzone karty pamieci.
1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
axim vs toshiba e740
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2003, 10:18:48 »
Najwieszka roznica to brak najnowszego systemu dla e740, a dla Axima jest Windows Mobile 2003 for Pocket PC. Dodatkowo Axim ma wrecz rewelacyjna baterie.

*

Offline Sebol

• **
  • 158
axim vs toshiba e740
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2003, 11:31:12 »