PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Charmer => Wątek zaczęty przez: cedwa w Październik 25, 2008, 13:41:27

Tytuł: ActSync nie widzi PPC po instalce caba MMS
Wiadomość wysłana przez: cedwa w Październik 25, 2008, 13:41:27
Zdecydowałem się rozpocząć nowy wątek, bo nie znalazłem rozwiązania ani w helpach do AS, ani na forum.

Pewnego dnia zapragnąłem wysłać MMSa z orange. Na jednym z forów znalazłem wątek z opisem konfiguracji ustawień MMS dla WM oraz instalkę autokonfigurującą w postaci CABa, która po zainstalowaniu i resecie mojego MDA cII (WM 6.1 dla HTC  charmer)spełniła swoje zadanie. Nie oczekiwałem wtedy, że te MMSowe ustawienia staną się domyślnymi ustawieniami dla innych funkcji telefonu, takich jak komunikacja z Active Sync na PC przez USB czy łączenie z internetem.

Próby przywrócenia ustawień do pierwotnego ładu "na piechotę" metodą prób i błędów nie zdały egzaminu. Palmik pozostał niewidzialny dla Active Synca. Czy istnieje jakaś recepta typu krok-po-kroku, albo CAB konfigurujący ustawienia pierwotne/domyślne urządzenia?

Tytuł: Odp: ActSync nie widzi PPC po instalce caba MMS
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Październik 25, 2008, 13:59:47
najłatwiej zrobić hard reset...