ActiveSync- problem z synchronizacją kontaktów z komputera na Chamera.

  • 0 Odpowiedzi
  • 1422 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam serdecznie, pewnie mój problem jest banalny siedzę nad nim już kilka wieczorów i nic nie mogę znaleźć dlatego postanowiłem się zapytać.

A więc oddawałem Charmera na gwarancję przed oddaniem wykonałem archiwizację kontaktów w outlooku 2003. Niestety teraz Kontakty które posiadam w outlooku niechą się przenieść na Charmera. Po ręcznym dodaniu kontaktu do Charmera po synchronizacji kontakt pojawia się w outlooku niestety w drugą stronę nie chce synchronizować. Wykonałem już twardy reset na smartfonie, odinstalowałęm ActivSynca na komputerze i po zinstalowaniu świeżej wersji problem jest taki sam. Kontakty przegrywają się tylko z smartfona na Outlooka.

Proszę o pomoc.