Instalowanie na MS Smartphone 2002 (SPV Orange Classic)

• 7 Odpowiedzi
  • 1340 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Kwiecień 26, 2005, 19:59:38 »
Ktos mi powie jak mam zainstalowac aplikacje SmartExplorer_a2 ?
Gdzie to wrzucic i jak zainstalowac, jestem laikiem a przed resetem mialem ta aplikacje i uzywalem jej czesto...

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2005, 20:20:01 »
Jesli jest to plik CAB to przegrywasz do aparatu i tam uruchamisz. Jesli jest to pecetowy instalator to uruchamiasz na PC z podpietym do komputera telefonem, polaczonym przez ActiveSync.

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2005, 20:45:11 »
To jest plik z rozszerzeniem exe. Ale jesli chce go uruchomic w windowsie to wyskakuje mi komunikat ze nie jest prawidlowa aplikacja systemu Win32... Co mam zrobic w zwiazku z tym?

*

Offline kanczug

• 19211
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2005, 09:24:15 »
Przegrac to do aparatu i tam uruchomic. Jest to po prostu program bez instalatora. Przegrywasz, uruchamiasz i dziala.

« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2005, 16:18:41 »
No ok spoko tylko gdzie dokladnie do telefonu? Jest jakies konkretne miejsce do tego przeznaczone? Czy poprostu do telefonu np na Storage Card?

*

Offline kanczug

• 19211
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 27, 2005, 16:58:18 »
Moze byc na StorageCard. Zreszta sprobuj :) Nic sie nie stanie :))

« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 27, 2005, 22:13:22 »
Wrzucilem go do menu start i wywalil mi taki komunikat: Access denied. The program cannot start because it is not digitally signed with a trusted certificate. Please contact your service provider for moreinformation.

Wydawalo mi sie ze telefon jest odblokowany bo przed resetem bylo na nim w cholere programow zainstalowanych... Czy jesli zrobilem hard reset musze go odblokowac na nowo, a jesli tak to prosze o w miare dokladna instrukcje jak to zrobic:) telefon to SPV Classic. Z gory THX