PROBLEMY Z BT W MDAIII

• 3 Odpowiedzi
  • 854 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Mazak

• *
  • 99
  • Sprzęt: Htc Desire HD
PROBLEMY Z BT W MDAIII
« dnia: Kwiecień 06, 2005, 23:54:56 »
Witam jestem nowy i zielony na forum. mda posiadam od tygodnia. mialem proplemy z bt ale wgralem patha 3500 i niby jest wszystko ok. jednak gdy mda sie laczy z zestawem bt samochodowym włacza sie podswietlenie i odblokowuje sie klawiatura. ten sam objaw jest przy rozłączaniu. Moze mi ktoś pomoże. czy mozna to w jakis sposób zlikwidowac. BARDZO PROSZE O POMOC

*

Offline AiKEN

• 20
PROBLEMY Z BT W MDAIII
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2005, 00:12:58 »
Własnie. Idiotyczny i denrwujacy objaw.
Telefon po wyjsciu z samochodu z działajacym zestawem na BT po kilku sekundach sam sie włacza (rozłaczajac definitywnie połaczenie Bt) i tak pozostaje az mu sie wcisnie guzik power ale do tego czasu w kieszen i potrafi sie juz uruchomi kilka programów a czasem nawet sam gdzies zadzwoni - paranoja. Jeszcze pare takich "krzaczków" i postawie go jak nic na allegro.

Chyab ze moze ktos pomoze - podpowie.

Chociaz jak sie juz nie raz przkonałem to forum to raczej nie jest skłonne do pomocy a juz w sprawie MDA III to praktycznie wcale.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
PROBLEMY Z BT W MDAIII
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2005, 00:21:42 »
Forum jest bardzo sklonne do pomocy. Jesli jednak na jakis post nie pojawia sie odpowiedz to tylko dlatego ze ludzie po prostu nie znaja odpowiedzi. MDA III to w miare nowe urzadzenie w naszym kraju i nie zostalo jeszcze tak rozpracowane jak inne PDA. Ponadto niektorych bledow nie da sie tak po prostu usunac... bo to wymaga ingerencji ze strony operatora/producenta palmtopa. Nie oczekuj wiec cudow i nie wyzywaj sie na innych, z tego powodu ze kupiles palmtopo-telefon ktory nie dziala do konca jak powinien.

Co do wlaczania sie palmtopa to byc moze problem ten mozna w jakis sposob rozwiazac: