Problem z Sim'em

• 5 Odpowiedzi
  • 588 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Sim'em
« dnia: Kwiecień 18, 2008, 17:54:55 »
Witam wszystkich dzis stalem sie szczesliwym posiadaczem BA (nie do konca tak szczesliwym:P)

poniewaz mam problem a ze jestem zielony w pda i windows mobile nie wiem co robic i dlatego kieruje moj problem do was :)

problem moj polega na tym ze po wlozeniu karty sim i probie nawiazania jakiego kolwiek polaczenia wyskakuje mi komunikat
"Operation failed" a po chwili "unknow sim status only emergency calls can be made without a PIN" myslalem ze chodzi o moj pin z karty wiec wpisuje i zero reakcji po ktoryms razie pisze ze "sim error" system z tego co wiem to wm5 chodz wyglada jak wm6 w device information pisze
ROM VERSION : 5.60.00 WWE
ROM DATE 03.02.05
RADIO VERSION NONE
PROTOCOL VERSION NONE
EXTROM VERSION - nic nie piszew setings/system abut wlasnie znalazlem wm6 pro CE OS 5.2.1620 (build 18125.0.4.2)(wiec chyba mam wm6 pro)

jesli to zamalo to piszcie co mam jeszcze podac zebyscie mogli mi pomoc:)
piszcie jak dla noba zebym zrozumial

koles sprzedajacy fon twierdzil ze wszystko jest okej napisalem do niego ale narazie nic nie odpisuje wiec moge liczyc tylko na was:)
z gory dziekuje i pozdrawiam all4One.

aa i najwazniejsze jak wyłączyc tego palma:P hehe po przytrzymaniu power wygasza się tylko a nie chce kombinowac:)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2008, 17:57:28 wysłana przez all4one »

*

Offline kubalmar

• **
  • 219
  • Sprzęt: HTC
Odp: Problem z Sim'em
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2008, 19:02:48 »
Zrób HR i jesli to nie pomoże to wgraj jakis inny ROM, a moze i nowe RADIO.

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2008, 19:29:37 »
@all4one
Weź no poczytaj trochę to forum i dupy nie zawracaj. Alb skorzystaj z "szukaj". Że jesteś zielony, to nie zwalnia z czytania. Tobie się nie chce czytać, a nam ma się chcieć pisać?
Problem był tu kilkukrotnie opisany. I parę razy rozwiązany.

*