PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => BlueAngel => Wątek zaczęty przez: Rumcajs w Marzec 07, 2007, 17:43:30

Tytuł: MDA III i problem z activsync
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs w Marzec 07, 2007, 17:43:30
Witam

Mam MDA3 i ostatnio okazało sie ze mam problem z synchronizacja tzn. zupelnie jej nie mam::)

Jak go podlaczam do stacji to mi komputer potwierdza i stara sie nawiazac połączenie ale niestety ale sie nic nie dzieje po za proba podlaczenia i nie wiem czy trzeba zrobic romat czy tez jest jakis inny problem w kompie sprawdzalem kable sa ok nawet przeinstalowalem Activsync i nadal nic uzywam wersji 3.8

Moze ktoś cos doradzi

pozdrawiam Adam
Tytuł: MDA III i problem z activsync
Wiadomość wysłana przez: Kuti73 w Marzec 08, 2007, 09:32:24
Zainstaluj Activesync 4.5, działa dużo lepiej. Ale przed tym sprawdź czy Ci połączy się z innym kompem. W ten sposób dowiesz się po czyjej stronie jest wina. Najpewniej Twoje problemy spowodowane są działaniem jakiegoś softu typu np.: firewall Kerio lub czegoś podobnego. Pomyśl co ostatnio instalowałeś na PC i PPC.
Jak nie znajdzesz programu który blokuje Ci połączenie i okarze się, że też nie działa na innym kompie to w ostateczności rozwiązaniem bedzie HR (czyli jak napisałeś format)
Pozdrawiam
Tytuł: MDA III i problem z activsync
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs w Marzec 08, 2007, 20:03:03
Zainstalowalem AS4.5 i to samo tzn niby synchronizuje cos tam ale nie robi tego z kontaktami kalendarzem i skrzynkaza to na koniec wyrzuca komunikat ze info o synchro jest na pda a tam nic nie mawiec sam nie wiem co i jak

A co do tego co istalowalem na PC i na PDA to na PDA nic nie robilem a na PC mam ostatnio Ashampo Firewalla i chyba od tego czasu tak sie dzieje ale jak go wyłączam to nic nie daje to nie wiem czy odinstalowac calkiem i sprawdzic czy jak?

Pozdrawiam Adam
Tytuł: MDA III i problem z activsync
Wiadomość wysłana przez: Kuti73 w Marzec 09, 2007, 08:14:21
Skoro Ci się wczesniej synchronizował z kontaktami i kalendarzem (czyli miałeś to poprawnie skonfigurowane) tzn., że połączenie dalej Ci nie działą.Według mnie na 100% problemem jest ten firewall Ashampo. Ja bym go odinstalował i wtedy sprawdził. Jeżli nie chcesz odinstalowywać to poszukaj w ustawieniach tego programu blokadę portu dla AS i ją wyłącz. Generalnie program powinien się zypytać czy zablokować AS... Może to przegapiłeś.
Pozdrawiam