PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => BlueAngel => Wątek zaczęty przez: Gatrun w Styczeń 17, 2008, 18:39:54

Tytuł: Acitve sync
Wiadomość wysłana przez: Gatrun w Styczeń 17, 2008, 18:39:54
Witam!

Po pobraniu Active Sync na komputer (wersja 4.5) i włączeniu pliku instalacyjnego nie instaluje mi Active Sync. "Praca kreatora została przerwana przed ukończeniem instalacji produktu Microsoft Active Sync 4.5. System nie został zmodyfikowany. Aby ukończyć instalację innym razem, uruchom ponownie instalatora.".

Co robie nie tak?

Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Acitve sync
Wiadomość wysłana przez: grb w Styczeń 17, 2008, 19:52:14
A skąd go pobrałeś? Najlepiej pobrać ze strony Microsoftu, spróbuj po prostu pobrać z innego miejsca. Może reset komputera pomoże
Tytuł: Odp: Acitve sync
Wiadomość wysłana przez: Gatrun w Styczeń 17, 2008, 21:11:36
Już wszystko w porządku. Była to wina systemu :)