Zmiana windawsa z 6.5 na 6.1

• 4 Odpowiedzi
  • 1239 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zmiana windawsa z 6.5 na 6.1
« dnia: Marzec 17, 2011, 21:02:52 »
Witam
wybaczcie jeśli było to poruszane wielokrotnie i jest to prosta sprawa... ale niestety jestem laikiem w sprawach windowsa;P A wiec chodzi mi o nagranie oryginalnego zestawu windowsowskiego do telefonu, który pobrałem ze strony sunnysoft. Teraz mam WM 6.5, z którego nie jestem zadowolony bo jest to nakładka jakas i kiepsko to chodzi(taki kupiłem). Wiec proszę Was, potraktujcie mnie ulgowo i napiszcie po kolei jak to się robi tak aby nie zniszczył telefonu;P
Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi;)

*

Offline andrus75

• 729
  • Sprzęt: Moto Z2 Play
Odp: Zmiana windawsa z 6.5 na 6.1
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2011, 21:09:16 »
Witam. Naładuj telefon powyżej 50% podłącz do komputera poprze activesync (win xp), lub centrum obsługi urządzeń mobilnych (win 7), Uruchom pliczek który ściągnąłeś z sunnysoft. Potwierdzasz do bólu aż do pojawienia się paska stanu. odczekujesz do 100%, reset zrobi się sam i gotowe. Pozdrawiam

*

Offline artix121

• *
  • 50
  • Sprzęt: Chwilowo brak
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2011, 21:12:55 »
Witam. Więc po 1 wszystko opisane jest w FAQ:) to tak na przyszłość.
Po 1 musisz sprawdzić jaką masz wersje Hard SPL, informacja ta wyświetlana jest w trybie bootloader. Jeśli masz już ściągniętego Windowsa który Cię interesuje w wątku FAQ jest opis zmiany Hard SPL jeśli masz Olinex 1.56 musisz ściągnąć wersję 1.14. Po podłączeniu urządzenia przez AS włączasz instalator nowego Windowsa i postępujesz zgodnie z instrukcjami. Jeżeli po zmianie Windowsa ekran przejdzie w trym 16 kolorów to znaczy, że musisz zainstalować Olinex 1.14 (tak samo jak WM). Po zmianie softu dobrze jest zrobić 2-3 HR.
Zanim zaczniesz cokolwiek zmieniać napisz jaką masz wersję HSPL.
Powodzenia:)
Do zadawania pytań służy forum nie pw. :)

*

Offline andrus75

• 729
  • Sprzęt: Moto Z2 Play