Zawieszanie w navigacji podczas ostrzeżenia o słabej energii.

  • 1 Odpowiedzi
  • 851 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bredo1

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2    ,    HTC Touch HD
Zawieszanie w navigacji podczas ostrzeżenia o słabej energii.
« dnia: Listopad 02, 2010, 06:20:30 »
Gdy używam HTC-ka jako navigacja na Tomtomie i energia zbliża się do zera tzn. podczas pierwszego ostrzeżenia o słabej baterii wywala mi zawsze nawigację i wiesza się ekran Home. W sumie można używać telefonu ale za dobrze to on nie chodzi po tym aż do soft resetu. Po restarcie telefonu i podłączeniu ładowarki wszystko jest już ok. Czy ma ktoś jakiś sposób na to aby np: nie ostrzegał mnie telefon o słabej baterii i tym samym nie podwieszał się podczas navigacji bo w opcjach jakoś nic nie mogę znależć?

*

Offline puker

  • **
  • 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus P550, GSMART S1205, SGN,
Odp: Zawieszanie w navigacji podczas ostrzeżenia o słabej energii.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 02, 2010, 10:53:47 »
Gdy używam HTC-ka jako navigacja na Tomtomie i energia zbliża się do zera tzn. podczas pierwszego ostrzeżenia o słabej baterii wywala mi zawsze nawigację i wiesza się ekran Home...
...Czy ma ktoś jakiś sposób na to aby np: nie ostrzegał mnie telefon o słabej baterii i tym samym nie podwieszał się podczas navigacji bo w opcjach jakoś nic nie mogę znależć?
Wymagasz "rzeczy", której nie powinno się stosować w urządzeniach zasilanych z akumulatorów bazujących na technologiach litowych.
Chcesz wyłączyć opcję, która właśnie służy prawidłowemu działaniu urządzenia, w tym również baterii.
Zakres napięć użytkowych akumulatorów LiPo/LiIo to 3,0-3,7 V, a maksymalne napięcie ładowania, przy którym wyłącza się proces ładowania to 4,2 V.
Akumulatory takie ładowane są standardem CC/CV - stały prąd/stałe napięcie.
Nadmierne wyładowanie takiego akumulatora da ten efekt, że standardowa ładowarka może go nie "podnieść".
Automatyka układu ładującego stwierdzi zbyt niskie napięcie a tym samym, że "nie ten akumulator" i nie rozpocznie ładowania.
Jego naładowanie możliwe będzie, jeśli akumulator podda się "rozruchowi" programem ładowania przeznaczonym dla innych akumulatorów np. NiMH/NiCd - "tak mają" profesjonalne ładowarki mikroprocesorowe - mówiąc krótko "przyłoży" mu się co najmniej ze 4 V na parę chwil i następnie przełączy na proces dla akumulatorów litowych.
Wracając do sedna sprawy.
WM zadbał właśnie o to, by później nie mieć problemów z baterią.
Jeśli w mojej bryce zauważę zapaloną kontrolkę niskiego poziomu paliwa, to pierwsze co robię, to jadę na najbliższą stację benzynową i "leję" do pełna, a nie kombinuję jakby tu wyłączyć jedną z podstawowych sygnalizacji i nie jadę aż do zupełnego "wydojenia" zbiornika.