Wytrzymalosc baterii na roznych ROMach

• 16 Odpowiedzi
  • 5033 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wytrzymalosc baterii na roznych ROMach
« dnia: Grudzień 27, 2009, 19:14:24 »
Witam,

nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie w innych wątkach dlatego zakładam nowy. Jeśli jednak przeoczyłem coś istniejącego to proszę o wskazanie mi miejsca.

Jestem nowy w świecie HTC HD i przymierzam się do zmiany ROMu ze stockowego na jakiś inny. Chciałbym się dowiedzieć od Was, którzy używacie wielu różnych ROMów o to jak wygląda sprawa wytrzymałości baterii na nich. Wiadomo, że każdy używa telefonu inaczej itp. ale prosiłbym o porównanie jak dany ROM wytrzymuje z porównaniu ze stockowym, np. czy dłużej, czy krócej, czy mniej więcej tak samo.

Czytałem gdzieś w wątku, że Sense, który jest w wielu nowych ROMach zżera baterię szybko - czy to prawda?

W tej chwili komórka wytrzymuje (przy moim korzystaniu) 3 dni i generalnie chciałbym to zachować. Jeśli wytrzymałośc miałaby spaść powiedzmy o pół dnia, to OK, ale gdyby miała spaść na przykład o połówę, to już na pewno sie nie zdecyduję na dany ROM.

Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

*

Offline zvierzak

• **
  • 166
  • Sprzęt: HTC HD, Motorola Milestone
Odp: Wytrzymalosc baterii na roznych ROMach
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2009, 13:50:16 »
Ja Ci odpowiem tak, Chcesz obiektywnie to sam testuj, inaczej się nie da, zasięg nadajników wersja radia, wiele ale to wiele czynników.

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2009, 19:59:25 »
Ja Ci odpowiem tak, Chcesz obiektywnie to sam testuj, inaczej się nie da, zasięg nadajników wersja radia, wiele ale to wiele czynników.

No i dlatego poprosilem o porownanie ze stockowym ROMem, bo kazdy kto uzywal stockowego a pozniej jakiegos innego potrafi to sam ocenic.

Jak juz wspomniales o wersji radia, to moze napisz na ktorej jest najlepiej pod wzgledem baterii.

*

Offline zvierzak

• **
  • 166
  • Sprzęt: HTC HD, Motorola Milestone