PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Blackstone => Wątek zaczęty przez: ivica w Grudzień 18, 2008, 19:10:44
-
Pomożcie.... od dwóch dni jestem szczęśliwym nabywcą HTC Touch HD .... Wszytko bylo ok, nie spadł nie został zalany i nagle nie wiedzieć czemu zaczął wibrować. Wibrować ciągle. Nie pomaga reset ... nic nie pomaga jak tylko podłacze baterie czy ładowarke to zaczyna wibrowac. Co to może być ?
PS: Co najlepsze, poza tym wibrowaniem wszystko działa ...
-
Pewnie uszkodzony układ sterujący wibracją... chyba zostaje jedynie serwis
-
Nie pomaga soft-reset, czy hard-reset? Bo to dwie różne sprawy...
-
Pewnie uszkodzony układ sterujący wibracją... chyba zostaje jedynie serwis
no niestety ... to sie pobawilem nowa zabawka na swieta ... ehhh
Nie pomaga soft-reset, czy hard-reset? Bo to dwie różne sprawy...
wiem wiem, taki i taki zapodałem ... i nic
-
nie serwis (gwarancja), tylko odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego ! ! !
-
nie serwis (gwarancja), tylko odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego ! ! !
Co by nie zrobił to sprzętu i tak nie będzie na święta - zgłoszenie "niezgodności..."i żądanie np. zwrotu kasy czy wymiany sprzetu na nowy i tak wiąże się z oddaniem sprzetu do sklepu celem jego sprawdzenia przez autoryzowany serwis i wydania opinii czy usterka nie jest spowodowania niewłaściwym użytkowaniem. Ważne jest jednak aby wyraźnie zgłosić sprzedawcy czego się chce - najlepiej pisemnie za potwierdzeniem bo wtedy sprzedawca ma 14 kalendarzowych na ustosunkowanie się do żądania. Jeśli w tym terminie nie uzyskasz w formie pisemnej czy satysfakcjonującej Cię w inny sposób odpowiedzi uważa się, że sprzedawca przystał na Twoje wczesniejsze żądanie. Trzeba jedak uważać aby nie dać się wkręcić w "naprawę gwarancyjną" bo wtedy sklep wyśle ją zgodnie z "żądaniem" konsumenta do serwisu i d...a blada - może tam nawet leżeć X dni bo sklep za terminy w serwisie nie odpowiada
-
ok a co mam zrobic z tym iz zdazylem zarejestrowac automape ktora rowniez kupilem .. czy przy wymianie aparatu nie bedzie problemu z zarejestrowaniem AM na nowym urzadzeniu ??
Nie mialem wczesniej AM i jestem laikiem jesli idzie o ten soft. Prosze o wskazowki
-
ok a co mam zrobic z tym iz zdazylem zarejestrowac automape ktora rowniez kupilem .. czy przy wymianie aparatu nie bedzie problemu z zarejestrowaniem AM na nowym urzadzeniu ??
Nie mialem wczesniej AM i jestem laikiem jesli idzie o ten soft. Prosze o wskazowki
Jeżeli wymienia Ci aparat to napiszesz do supportu AutoMapy z prośbą o przypisanie licencji do innego urządzenia, nie powinno być z tym żadnego problemu.
-
N razy zwalniałem licencje. Przeważnie po 10minutach można już instalować na innym.
-
Dokładnie tak jak pisze ziele. Dodam tylko, że licencja raz na pół roku jest "zwalniana" i bez supportu można zmienić sprzęt. Poza tym do supportu miplo również należy zgłosić zmianę urządzenia.
-
ok thx za rady ... dam znac co sie bedzie dzialo z moim hatekiem
-
Dzis ... po długim czasie oczekiwania moj HD wrócil z serwisu w Jankach. Wymieniono płyte główną. Mam nadzieje iz teraz juz bedzie z górki.
pzdr.