SIMLOCK HTC HD

• 24 Odpowiedzi
  • 11741 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SIMLOCK HTC HD
« dnia: Marzec 09, 2009, 15:40:56 »
Witam

Pewnie sobie pomyślicie ze sie powtarzam ale chyba nie ponieważ znalazłem kilka watkow na temat zdiecia simlocka lecz niestety żaden teoretycznie nie byl na temat i/lub nie przyniosl rezultatów.

Wiec jeszcze raz rozpoczynam temat zdejmowania simlockow z htc hd.
Proszę tylko o konkretne info na w/w temat oraz aby nie podawać informacji gdzie mogę odblokować fona bo to zawsze kosztuje, jestem laikiem wydalem kupe kasy na sprzęt i chce to zrobić za darmo jak pewnie wielu z posiadaczy htc a mysle ze juz istnieje jakies domowe rozwiazanie.

Wiem ze teraz nic za darmo wiec jeżeli ktoś pomoże mi odblokować mojego htc hd w sieci orange uk stawiam mu wielka kawę.

dzięki i pozdrawiam

*

Offline Bysio

• 3655
  • Sprzęt: iPhone, iPad, MacBookPro, AppleWatch
Odp: SIMLOCK HTC HD
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2009, 15:45:32 »
Witam

Pewnie sobie pomyślicie ze sie powtarzam ale chyba nie ponieważ znalazłem kilka watkow na temat zdiecia simlocka lecz niestety żaden teoretycznie nie byl na temat i/lub nie przyniosl rezultatów.

Proszę tylko o konkretne info na w/w temat oraz aby nie podawać informacji gdzie mogę odblokować fona bo to zawsze kosztuje, jestem laikiem wydalem kupe kasy na sprzęt i chce to zrobić za darmo jak pewnie wielu z posiadaczy htc a mysle ze juz istnieje jakies domowe rozwiazanie.

Wiem ze teraz nic za darmo wiec jeżeli ktoś pomoże mi odblokować mojego htc hd w sieci orange uk stawiam mu wielka kawę.

dzięki i pozdrawiam

Moze Cie zmartwie, ale za darmo tego nie zrobisz......
OD ZADAWANIA PYTAŃ JEST FORUM, A NIE PW

*

Offline kondziaq

• **
  • 102
  • Kondziu
    • Tytuł strony
  • Sprzęt: HTC HD2
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2009, 21:24:29 »
Witam

dzięki i pozdrawiam

Jedyny Operator, u kórego bezpłatnie ściągniesz SMOCKA - to PLAY. ( www.playmobile.pl)