Rozpoznawanie pisma !?

• 7 Odpowiedzi
  • 1280 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dxn

• 4
Rozpoznawanie pisma !?
« dnia: Czerwiec 23, 2009, 23:44:04 »
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem HTC TOUCH HD z Orange PL i na oryginalnym ROMie nie moge za nic w świecie wyszukac opcji rozpoznawania pisma (transcriber). Czy ma ktoś może jakieś informacje jak tą opcje można dograć? Od razu mówię że chciałbym uniknąć wgrywania nowych ROMów ponieważ jestem laikiem w tych sprawach i nie chciałbym niczego popsuć. Z góry dzieki za informacje

*

Offline gino82

• 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Rozpoznawanie pisma !?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2009, 11:48:19 »
Powinienes miec  w Settings->wprowadanie danych.Jak niema tzn.ze Orange tego tez sie pozbylo.Poszukaj wiec na forum w oprogramowaniu jakiegos rozwiazania.

*

Offline piotr_s

• 27
  • Sprzęt: MDAII; SPV M3000(HTC WIZARD); HTC TOUCH HD
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2009, 11:18:37 »
Pismo rysikiem jest ale tylko w notatniku, w Diamondzie z Ery też nie ma transc. działającego np. w Wordzie

*

Offline macholl

• 274
  • woojek mierzej, elo.
    • Moje zdjęcia
  • Sprzęt: Mio168, x51v, Samsung i600
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 25, 2009, 13:40:31 »
o ile pamiętam to transcribera można legalnie i za free ściągnąć ze strony MS, poszukaj :)
Wizard -> p526 -> hx4700 -> Universal -> x51v :)
do tego mio168, i600 :)

Regulamin - potrzebna zgoda administracji

*

Offline damianpiwowarski

• Ekspert Android
  • 1115
  • Dawniej "Damianoo".
    • www.mojdroid.pl
  • Sprzęt: iPhone 5

*

Offline piotr_s

• 27
  • Sprzęt: MDAII; SPV M3000(HTC WIZARD); HTC TOUCH HD
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 01, 2009, 11:51:06 »
Zainstalowałem transcriber pobrany ze strony MS i mam problem, praktycznie z tego dobrodziejstwa nie można skorzystać. Pisze się dziwnie, litery pojawiają się w dole ekranu lub w ogóle jest ich brak.