problem z ROMem

• 9 Odpowiedzi
  • 1788 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z ROMem
« dnia: Styczeń 07, 2010, 12:43:16 »
Witam
Jestem młody i zielony jeśli chodzi o wgrywanie romów. Poczytałem troche pokombinowałem i coś tam wgrałem. Korzystałem głównie z tych 2 wątków: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=138017.0 oraz  http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=133341.0
wykryło mi że mam wersję romu(oryginalny nigdy nei ruszany) 1.14. Touch HD kupowałem z normalnego sklepu nie od operatora.
Po wgraniu ROMu były ciągłe kłopoty: Zamulał, przycinał i co chwilę się wieszał, nie dało się nawet uruchomić funkcji zwykłego telefonu. Po wielu problemach udało mi się wrócić do "starego" ROMu, tylko żę  w j. angielskim pomijam to.
I tu moja prośba pomoże mi ktoś dobrać ciekawy rom do mojego telefonu, taki który będzie działać... bo jak znam zycie to dobrałem zły czy coś.
Pozdro

*

Offline karaskiew

• 527
  • Sprzęt: Touch Hd
Odp: problem z ROMem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2010, 22:52:01 »
Witam
Jestem młody i zielony jeśli chodzi o wgrywanie romów. Poczytałem troche pokombinowałem i coś tam wgrałem. Korzystałem głównie z tych 2 wątków: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=138017.0 oraz  http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=133341.0
wykryło mi że mam wersję romu(oryginalny nigdy nei ruszany) 1.14. Touch HD kupowałem z normalnego sklepu nie od operatora.
Po wgraniu ROMu były ciągłe kłopoty: Zamulał, przycinał i co chwilę się wieszał, nie dało się nawet uruchomić funkcji zwykłego telefonu. Po wielu problemach udało mi się wrócić do "starego" ROMu, tylko żę  w j. angielskim pomijam to.
I tu moja prośba pomoże mi ktoś dobrać ciekawy rom do mojego telefonu, taki który będzie działać... bo jak znam zycie to dobrałem zły czy coś.
Pozdro

Jaki masz chłopcze hradspl wgrany.
Energy.BLACKSTONE.21898.Sense2.1.Mar.30
Radijo 1.13.25.24

« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2010, 11:16:24 »
chłopcze... poczułem się taki młody :D :ok: