PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Blackstone => Wątek zaczęty przez: elektrod w Luty 13, 2009, 07:54:12
-
Witam
Dzisiaj rano pojawił się problem z ekranem dotykowym, a mianowicie działanie ekranu było przesunięte o 1,5 cm względem tapania. Z takim działaniem ekranu poruszanie się po WM i wykonywanie jakichkolwiek czynności jest niemożliwe. Po hard resecie przy pierwszym uruchomieniu pojawiła się plansza do wyrównania ekranu. Niestety nie mogę tego zrobić. Tapam na ten krzyżyk, on się przesuwa czasami za pierwszym tapnięciem, czasami za kilkoma i tak w cały czas. Krzyżyk przeleci po wszystkich rogach i zaczyna od nowa tak jakby procedura wyrównania ekranu nie została wykonana lub błędnie została wykonana. Nie mam pojęcia co jeszcze mogę sam zrobić. Na pewno będę dzwonił do serwisu. Korzystał już ktoś z serwisu?
-
Settings/Ekran/wyrównaj ekran
wyciągasz rysik i naciskasz krzyżyki , trzymasz rysik na krzyżyku aż się sam nie ruszy
-
Settings/Ekran/wyrównaj ekran
wyciągasz rysik i naciskasz krzyżyki , trzymasz rysik na krzyżyku aż się sam nie ruszy
robię to na różne sposoby (palcem, rysikiem, trzymam dłużej, tapam po kilka razy) i żadnych efektów. Krzyżyk po naciskaniu przeleci dookoła ekranu i procedura zaczyna się od nowa
Napisane: Luty 13, 2009, 09:22:43
a może ktoś sprawdzić czy przy wyrównywaniu ekranu po naciśnięciu na krzyżyk jest wibracja? u mnie nie ma
-
nie ma wibracji
-
Wczoraj po X-nastu próbach udało się przeprowadzić procedurę wyrównania ekranu, ale po kilku godzinach zauważyłem, że różnica miedzy dotknięciem ekranu a miejscem jego zadziałania powiększa się z czasem. Dzisiaj rano po włączeniu była ok 1,5 cm. Znowu HR i kilka prób wykonania wyrównania ekranu i dałem sobie spokój. Jutro wysyłam kurierem do serwisu. Mam nadzieję, że to usterka programowa. Może wymiana romu coś by dała, ale wolę żeby to zrobili w serwisie.
-
To na 99% nie usterka oprogramowania,dotyk z tego co wiem tak ma ze jak zacznie sie rozkalibrowywac sam to lipa i trzeba wymienic.Moze miales felerna sztuke,czytalem na forum podobny temat i kolega wymienil calosc i gralo jak ta lala :)
-
To na 99% nie usterka oprogramowania,dotyk z tego co wiem tak ma ze jak zacznie sie rozkalibrowywac sam to lipa i trzeba wymienic.Moze miales felerna sztuke,czytalem na forum podobny temat i kolega wymienil calosc i gralo jak ta lala :)
to mam nadzieję, że w serwisie w ramach gwarancji mi to w miarę szybko wymienia lub naprawią. Albo domagać się od sklepu zwrotu kasy za telefon który był niesprawny jak go kupowałem czyli niezgodny z umową i powołać się na ustawę o ochronie praw konsumenta czy jakoś tam. Telefon brałem na firmę i nie wiem czy ustawa mnie tez obejmuje. Miał ktoś już podobne doświadczenia w takich sytuacjach?
-
Telefon na firmę - gwarancja.
ps. wystarczy poszukać na forum był już temat o tym.
-
Witam
Wczoraj wrócił do mnie HD z gwarancji. Na razie go testuję i jest oki. Wymieniono chyba wyświetlacz dotykowy, bo na karcie z naprawy jest tylko, że użyto części zamiennej nr. katalogowy 80H00782-00 i nazwanej "FRU-SUB ASSY, HTC logo w/camerahole, YFO LAM, YFO TW, Sharp LCM"
Wgrano nowsze oprogramowanie.
-
Wgrano nowsze oprogramowanie.
A możesz podać konkretnie jakie ?
-
Wgrano nowsze oprogramowanie.
A możesz podać konkretnie jakie ?
teraz mam takie:
pamięć : 1.14.479.3 (25874)WWE
radio : 1.09.25.14
ale widzę, że nie są najświeższe, a nie pamiętam jakie miałem przed naprawą.