Problem z ActivSync w HTC Touch HD

  • 7 Odpowiedzi
  • 1814 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Adamela

  • **
  • 124
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« dnia: Grudzień 21, 2008, 21:33:23 »
Witam.Pytanie do posiadaczy tego modelu. Czy u Was też ActivSync uruchamia się cały czas w tle, pomimo wyłączenia wszystkich opcji komunikacji (poza telefonem) i ustawieniu synchronizacji tylko poprzez kabel USB?
Mam tak że po przejściu w standby a czasami i bez tego , pokazuje się on jako program uruchomiony, więc zamykam go i pochwili znów to samo.Po resecie twardym też pojawia się natychmiast jako aktywny.Czy to wada mojego egzemplarza czy wszystkich?
I przy okazji. Mam kłopot z instalacją i obsługą MiploSync na urządzeniu HTC TouchHD.
Instaluje się go za pierwszym razem porawnie,ale już przy pierwszym resecie (nawet miękkim),HTC pokazuje się
komunikat że nie można uruchomić programu MiploSync.Co gorsza po odinstalowaniu i ponownej próbie instalacji, wyskakuje komunikat "brak uprawnień do instalacji". Pomaga dopiero twardy reset (powrót do ustawień fabrycznych) i wtedy mogę ponownie JEDNORAZOWO(do pierwszego resetu po instalacji czego kolwiek) zainstalować ten program.Później sytuacja się powtarza ( z nowym MiploSync w wersji 1.5 też tak się dzieje). Proszę o poradę.

Napisane: Grudzień 19, 2008, 12:13:41
Czyżby nikt z tu piszących, nie posiadał tego sprzętu , żeby odpowiedzieć jak jest u niego z tym  AS ??? :worried:

*

Offline jasza

  • 7
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2008, 21:41:23 »
Proszę przejrzeć wątek http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=111631.0
Jakieś częściowe rozwiązanie jest. Myślę, że może pomóc wymiana ROM. Jak na razie ja miałem problem z uruchamianiem i instalacją tylko tego programu. Może ktoś przedstawi dobre rozwiązanie.

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2158
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2008, 21:53:39 »
as jest zawsze widoczny na pasku ale jako szare koleczko,jezeli jest polaczony zielenieje.
jezeli chodzi o miplo to nie pomoge poniwaz nie uzywam tego programu,radze zapytac w dziale miplo.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad T480 , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic... Fiesta!

*

Offline maxuel

  • 18
  • Sprzęt: HTC Diamond II
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 21, 2008, 23:22:52 »
Witam.Pytanie do posiadaczy tego modelu. Czy u Was też ActivSync uruchamia się cały czas w tle, pomimo wyłączenia wszystkich opcji komunikacji (poza telefonem) i ustawieniu synchronizacji tylko poprzez kabel USB?
Mam tak że po przejściu w standby a czasami i bez tego , pokazuje się on jako program uruchomiony, więc zamykam go i pochwili znów to samo.Po resecie twardym też pojawia się natychmiast jako aktywny.Czy to wada mojego egzemplarza czy wszystkich?
I przy okazji. Mam kłopot z instalacją i obsługą MiploSync na urządzeniu HTC TouchHD.
Instaluje się go za pierwszym razem porawnie,ale już przy pierwszym resecie (nawet miękkim),HTC pokazuje się
komunikat że nie można uruchomić programu MiploSync.Co gorsza po odinstalowaniu i ponownej próbie instalacji, wyskakuje komunikat "brak uprawnień do instalacji". Pomaga dopiero twardy reset (powrót do ustawień fabrycznych) i wtedy mogę ponownie JEDNORAZOWO(do pierwszego resetu po instalacji czego kolwiek) zainstalować ten program.Później sytuacja się powtarza ( z nowym MiploSync w wersji 1.5 też tak się dzieje). Proszę o poradę.

Napisane: Grudzień 19, 2008, 12:13:41
Czyżby nikt z tu piszących, nie posiadał tego sprzętu , żeby odpowiedzieć jak jest u niego z tym  AS ??? :worried:

z ActiveSync i jego działaniem w tle (jako uruchomiony) u mnie jest tak samo
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2008, 11:08:31 wysłana przez maxuel »

*

Offline Adamela

  • **
  • 124
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 22, 2008, 11:03:13 »
as jest zawsze widoczny na pasku ale jako szare koleczko,jezeli jest polaczony zielenieje.
jezeli chodzi o miplo to nie pomoge poniwaz nie uzywam tego programu,radze zapytac w dziale miplo.

Nie pisałbym o problemie gdyby chodziło o szary (nieaktywny) AS. U mnie jest włączony cały czas jako uruchomiony.Co do miplo to już otrzymałem częściową pomoc. Pozdrawiam.

*

Offline Nijoo

  • ***
  • 286
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 22, 2008, 14:38:09 »
Może bedzie ktoś tak miły i powie krok po kroku łopatoligicznie jak to ustroństwo odinstalować i czy niesie to za sobą jakieś skutki np. znikną kontakty lub coś podobnego ?

*

Offline maxuel

  • 18
  • Sprzęt: HTC Diamond II
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 22, 2008, 18:10:35 »
rewela :ok: działa :) rozwiązanie jest tu:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=62090.0

*

Offline Adamela

  • **
  • 124
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Odp: Problem z ActivSync w HTC Touch HD
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 22, 2008, 23:26:06 »
Faktycznie działa :grin:Wielkie dzięki za info , bo już chciałem nawiedzić serwis.Pozdrawam.