PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Blackstone => Wątek zaczęty przez: kpr w Grudzień 02, 2012, 12:52:57
-
Przepraszam, możliwe że temat był poruszany ale bardzo zależy mi na czasie, otóż od dzisiaj mam problem z siecią 3G/HSDPA,
zamiast normalnych ikonek G lub H na pasku u góry pojawiła mi się litera G na kratkowanym tle (szara szachownica) i w żaden sposób nie mogę teraz się połączyć z internetem, próbowałem zmieniać wszystkie ustawienia, konfigurowałem połączenia od nowa (Wizardem a nawet ręcznie), nawet przywróciłem całkowitą kopię (SPBackup sprzed roku) i po przywróceniu problem nadal występuje :/
Pewnie pomógłby HR ale nie moge tego zrobić ponieważ mam zainstalowany program, do którego niestety nie posiadam instalki..
System: WIndows Mobile 6.5pro
wersja ROM: eXperience PLK
radio: 1.13.25.24
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub miał podobny problem bardzo proszę o info..
pozdrawiam
-
Pewnie pomógłby HR ale nie moge tego zrobić ponieważ mam zainstalowany program, do którego niestety nie posiadam instalki..
A co to za program? Nie można do niego instalki znaleźć na sieci?
otóż od dzisiaj mam problem z siecią 3G/HSDPA,
zamiast normalnych ikonek G lub H na pasku u góry pojawiła mi się litera G na kratkowanym tle (szara szachownica) i w żaden sposób nie mogę teraz się połączyć z internetem,
Sprawdzałeś, czy połączenie z Twoim SIM-em działa w innym urządzeniu? Czy to po prostu nie jest chwilowy/lokalny problem Twojego konta/operatora?
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
Niestety nie ma go w sieci, to jest program magazynowy, stworzony przez pewną firmę, mogę go oczywiście zainstalować ponownie, ale musiałbym dostarczyć telefon itp i będzie to niestety trochę trwało,
Tak kartę SIM włożyłem do innego telefonu i nie ma problemu 3G/HSDPA działa dobrze..
-
Niestety nie ma go w sieci, to jest program magazynowy, stworzony przez pewną firmę, mogę go oczywiście zainstalować ponownie, ale musiałbym dostarczyć telefon itp i będzie to niestety trochę trwało,
Trochę poza głównym tematem, bo niestety nie mam pomysłu, co może być przyczyną problemu, ale tak ciekawości - gdyby padł Ci dzisiaj telefon, to będziesz w stanie odzyskać dane zbierane na telefonie?
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
tak, dane wysyłałem na bieżąco poza tym robię backup, najśmieszniejsze że już zrobiłem HR i problem nadal występuje... także już chyba tylko serwis mi pozostaje, dzięki za zainteresowanie..
pozdrawiam