Jaki kalendarz z widokiem rocznym

• 12 Odpowiedzi
  • 2325 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaki kalendarz z widokiem rocznym
« dnia: Styczeń 03, 2009, 14:07:43 »
Witajcie!
Pracuję w branży ślubnej i brakuje mi kalendarza który wyświetla widok roczny (mniej więcej tak jak standardowy w WM) przy czym zajęte terminy (takie w których występują jakieś zadania), wyświetlałby w innym kolorze. Jeśli dzwoni do mnie klient, to chciałbym po jednym rzucie okiem odpowiedzieć mu czy termin mam wolny czy nie - bez otwierania szczegółowego plany dnia.
Spotkaliście się może z takim kalendarzem? A może jakaś nakładka na standardowy kalendarz - chodzi tylko o kolorowanie dni w widoku rocznym. Liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam

Odp: Jaki kalendarz z widokiem rocznym
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2009, 16:14:48 »
A ja szukam kalendarza gdzie małbym informację o godz. wschodów i zachodów słońca

*

Offline sl@w

• *
  • 51
  • Sprzęt: Touch HD > Galaxy Note
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2009, 16:56:36 »
w standardowym kalendarzu w widoku rocznym nie ma nawet swiat zaznaczonych (porazka)
natomiast w widoku miesiaca juz masz zaznaczenia dni z 'terminami' lepsze to niz nic

« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2009, 21:40:59 wysłana przez sl@w »
pozdro
slaw

*

Offline MartinTP

• *
  • 79
  • Sprzęt: HP iPAQ 214, iPAQ 614
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2009, 17:21:47 »
A wtyczka do Today ze wschodem i zachodem może być?

http://pda.jasnapaka.com/sunmoon/

« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2009, 20:09:22 »
Wtyczka ze wschodem i zachodem słońca bardzo fajna, ale trzeba wyłaczyć TF3D a to nie wchodzi w gre

*

Offline copymaker

• 1253
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 03, 2009, 20:35:44 »
a próbowałeś korzystać z programu SecondToday? Jak miałem touch pro i początkowo chciałem korzystać z TF3D to to pod lewym softkeyem miałem second todaya z normalnymi wtyczkami.