Ekran nie działa, brak podświetlenia

  • 6 Odpowiedzi
  • 3575 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ekran nie działa, brak podświetlenia
« dnia: Listopad 04, 2010, 19:48:49 »
Witam,

jak w temacie od pewnego czasu często zdarza się, że w moim HD nie działa ekran. Po kilku resetach wyjeciu baterii udaje sie go uruchomić. Czasem widać pod światło, że ekran działa tylko bez podświetlenia.
Spotkał sie ktoś z taką przypadłością? Czy to może być wina softu czy to czysto sprzętowa przypadłość?
Dodam jeszcze, że czasem po takiej reanimacji obraz na ekranie jest jakby lustrzanym odbiciem. Telefon jest jeszcze na gwarancji i zastanawiam się czy przyjmą mi go, skoro zmieniałem soft kilka razy...
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2010, 19:51:47 wysłana przez marvin82 »

*

Offline teti77

  • ***
  • 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sensation
Odp: Ekran nie działa, brak podświetlenia
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2010, 20:32:15 »
zrób HR i sprawdź a jak nie pomoże to pozostaje serwis...

Odp: Ekran nie działa, brak podświetlenia
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 04, 2010, 22:26:48 »
Z HR juz próbowałem i nic...

A jeśli chodzi o serwis trochę obawiam się CRC..

*

Offline teti77

  • ***
  • 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sensation
Odp: Ekran nie działa, brak podświetlenia
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2010, 01:11:21 »
wysłałem na PW instrukcję co robić przed oddaniem do serwisu
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2010, 01:14:15 wysłana przez teti77 »

*

Offline kewinkrk14

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: blackstone
Odp: Ekran nie działa, brak podświetlenia
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 12, 2010, 22:28:53 »
niestety jeżeli nie zmieniałeś softu w atoryzowanym serwisie Htc to mogą ci nie przyjąć na gwarancji ... 
HTC BLACKSTONE T2828 Cloudy 0.7 HSPL 1.56
Cuuudo ^^

*

Offline cesare

  • *****
  • 1059
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7
Odp: Ekran nie działa, brak podświetlenia
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 18, 2010, 16:31:56 »
[...]
przywroc sobie soft tak jak poradzil Ci @teti77 na priv
jesli bedziesz mial "firmowe" oprogramowanie to nie ma problemu w serwisie
a nie ma najmniejszego problemu z przywroceniem oprogramowania jakie miales w momencie zakupu
oczywiscie jesli aparat nie padl Ci na tyle za da sie to oprogramowanie wbic

co do firmy REGENERSIS i ich uslug mam nieciekawe wrazenia
moze z Twoim urzadzeniem pojdzie sprawniej jesli bedziesz musial jednak odeslac do nich
-=- Pożegnanie z firmą HTC-=-

Odp: Ekran nie działa, brak podświetlenia
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 19, 2010, 17:32:48 »
Mam dokładnie to samo po wgraniu orginalnego oprogramowania . Po Hard Reset jest wszystko OK, po miękkim resecie rysikiem też wszuystko ok. Po wyłączeniu HTC touch HD przez przycik Power jest klopot . Przed wyłączeniem Pocketa system pyta "Zasilanie zostanie wyłączone i możesz utracić swe dane, jesli ich nie zapisałeś". Jeśli odpowiadm "Tak" Pocket wyłącza się ale po kolejnym włączeniu ekran nie podświeca się w ogóle. System zaś uruchamia się po bardzo dużym opóźnieniu (wiem bo słyszę wibrację) a nastepnie już uruchamia się normalnie i na końcu słyszę dźwiek zainstalowania systemu. Niestety do końca ekran nie podświetla sie i tak jak u kolegi po wyjęciu bateri i kilku próbach udaje się uruchomość pocket z ekranem. To wszystko dzieje się na oryginalnym ROM BlackStone HTC WWE EastEurope 1.56.479.0 i spolszczeniu InterWrite Blackstone 1.56.479.0. Poprzedniu używałem różnych versji ROM Bysia i takiej przydłości nie miałem za to miałem tam problem z połączeniem z komputerem pod Windows 7, który teraz na oryginalnym oprogramowaniu rozwiązałem tyle, że chyba to nie była wina ROM-w od Bysia.