Witam.
Znalazłem w sieci ofertę sprzedaży HTC Touch HD przez sklep internetowy Germanos (czyli Play):
http://sklep.germanos.pl/control/product/~category_id=TELEFONY2G/~pcategory=GERM_TELEFONY/~product_id=TE-HT-T8282-001-00Zachęcony faktem, że telefony są w dobrej cenie, bez SIM - lock, postanowiłem zadać pytanie dodatkowe (poprzez jedyny możliwy kontakt - email).
Pytanie brzmiało:
Czy są to telefony z dystrybucji Play’a? Czy są "brandowane" przez Play? (oprogramowanie, licencja).
Pytanie to wysłałem 28 listopada br.
Pierwsza odpowiedź przyszła 2 grudnia !. Oto treść:
"Witamy, te modele telefonów w wolnej sprzedaży są z dystrybucji PLAY, bez simlocka w języku angielskim, nie są brandowane.
Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego"
Kolejna przyszła dzisiaj (3 grudnia)!. Oto treść:
"Nr zgłoszenia: xxxxxxx
Data wpłynięcia do P4: 2008-11-28 07:11:08 Data zamknięcia zgłoszenia: 2008-12-03 15:01:00
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 28 listopada 2008 r., dotyczące telefonu HTC Diamond.
Uprzejmie informujemy, że telefon HTC Diamond posiada blokadę Sim Lock a jego menu jest w języku polskim:
http://web.playmobile.pl/pl/telefony/htcdiamond/index.html.
W kwestii brendowania telefonów przez naszą sieć informujemy, że wszystkie telefony z naszej oferty mają wgrywane nasze oprogramowania oraz licencję.
Z poważaniem,
xxxxxxx
konsultant back office ds. obsługi klienta"
Nie zostanę klientem sklepu internetowego, gdzie konsultant ma czas dla klienta po 5 dniach i w dodatku myli produkty o które pytam.
Farsa i tyle.
Przepraszam za przydługi post i cytaty, ale mnie Germanos - Play troszkę rozczarował.
Pozdrawiam