Brak możliwości wykonania backup'u

  • 6 Odpowiedzi
  • 1048 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline gienia_k

  • **
  • 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Brak możliwości wykonania backup'u
« dnia: Styczeń 26, 2009, 14:42:54 »
Nie jestem w stanie wykonać backup'u przy pomocy Spb Backup. Czy ktoś też ma taki problem?
Mam HDka z Euro Net z nakładką Intersoft zaszytą w ROMie.
Powoli mnie już trafia że w każdej chwili może mi się coś wysypać i będę bez kopii zapasowej

*

Dżeju

Odp: Brak możliwości wykonania backup'u
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2009, 14:50:11 »
Co się "wyświetla", że nie można ?  Napisz cosik więcej, jasnowidztwo jeszcze nie działa  :wink:

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8932
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Brak możliwości wykonania backup'u
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 26, 2009, 14:50:21 »
A dokładniej jakiego backupu (calość, PIM) ? Czym się objawia ta niemożność ?
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline gienia_k

  • **
  • 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: Brak możliwości wykonania backup'u
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 26, 2009, 16:07:40 »
Chcę wykonać pełny backup za pomocą Spb Backup. Program oblicza wymaganą przestrzeń do tej operacji, informuje mnie o fakcie zatrzymania wszystkich aplikacji itd, następnie przechodzi do ekranu tworzenia kopii zapasowej i tutaj reakcje są dwojakiego rodzaju - albo system informuje mnie o tym że w działaniu jakiejś aplikacji (piszę "jakiejś", ponieważ nie zawsze jest to ta sama, np. manila) nastąpił błąd i proponuje mi wysłać stosowną informację do MS, a po mojej odmowie powraca do tego samego komunikatu i tak w kółko, albo nie zgłasza żadnego komunikatu i ikonka Spb Backup kręci się a pasek postępu stoi w punkcie wyjścia.
Nie wiem czy dostatecznie jasno opisuję objawy.
Czy komuś skutecznie udało się zrobić backup przy pomocy Spb Backup?

*

Dżeju

Odp: Brak możliwości wykonania backup'u
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 26, 2009, 16:32:10 »
Wyłącz "Error Reporting" w ustawieniach i spróbuj. SoftReset już zapewne robiłeś ? Jeśli nie to spróbuj zrobić kopię zaraz po zrobieniu SR.

*

Nutt

Odp: Brak możliwości wykonania backup'u
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2009, 17:08:31 »
Odznacz w opcjach wyłączanie programów przed backupem. Miałem podobny problem, bo PocketShield nie chciał się wyłączyć i zawieszał całe urządzenie. Po wyłączeniu tej opcji wszystko działa.

*

Offline gienia_k

  • **
  • 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: Brak możliwości wykonania backup'u
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 26, 2009, 22:53:45 »
kolego @Nutt - to było to! Rzeczywiście Spb nie potrafił zakończyć wszystkich procesów i stąd cały problem. Dzięki serdeczne za pomoc dla Ciebie i wszystkich którzy chcieli pomóc!