A najlepiej kup iPhona. Żadnych problemów, ale jaka nuda.
Przepraszam, jeżeli chcesz mnie obrażać to zły adres, czas i miejsce. Jestem programistom, windows mobile (od strony .NET i nie tylko) znam na wylot. 6.5 nie wprowadza tak naprawdę wiele nowego (SDK), więc nie odczuwam silnej potrzeby pójścia tą drogą (aktualizacji). To, że lubię jak wszystko działa i wygląda tak, jak ktoś w MSie to narysował, a nie jak ktoś sobie wymyślił oznacza, że powinienem używać iPhona? Wybacz, ale sądziłem że tacy "napaleni" użytkownicy jak Ty powinni iść w stronę Androida (kiedyś kompilacji Linuxa na różne urządzenia) itp. - zresztą zobacz, są buildy Androida na Touch HD, czemu ich nie testujesz i nie pomagasz w rozwoju?!
Byłem też beta-testerem Windows Vista i 7 raportującym różne bugi przez program beta, podobnie z innymi produktami Microsoftu i nie tylko. Wszystko jest fajne do momentu, aż ma się oprócz tego stabilne środowisko pracy, a nie tylko zabawy.
Dlaczego nie kupię w takim razie Leo, jeżeli chcę stockowy ROM z Sense itp.? Z trzech powodów:
1) pół roku temu przesiadłem się z Diamonda na Touch HD, którego używałem również pół roku. Kupowanie co pół roku nowego smartphona jest raczej bez sensu - co z tego że mnie stać, jeśli zacząłbym zostać postrzegany przez znajomych jak niedobawione dziecko, które musi wymieniać telefonik co chwilę? Zresztą mam też inne hobby...
2) Leo jest jeszcze niedostępny... a Diamond2 i Pro2 nie podobają mi się (niczym się nie różnią od naszego Touch HD jeśli chodzi o sprzęt, a wizualnie.. co kto lubi).
3) Oprogramowanie z Leo mogłoby działać na Touch HD (może nie aż tak płynnie, może bez niektórych dodatków..), a tym bardziej TouchFlo 2.1. A nie chcę poddać polityce HTC, która ma mnie zmusić do zakupu nowego... chociaż koniec końców i tak pewnie kupię (zanim pojawi się HD3).