PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Betatesty => Wątek zaczęty przez: Grzegorz F w Listopad 03, 2009, 12:48:28
-
Chodzi o znak ograniczenia prędkości który pojawia się w prawym dolnym rogu czy można go usunąć bo straszne bzdury pokazuje
-
Można. W pliku "AutoMapa.skin.prg lub AutoMapaNVOnLeft.skin.prg" w sekcji:
[SpeedLimitPanel] //znak ograniczenia prędkości
bEnabled=0 //1
zmienić na wartość pokazaną na "czerwono".
-
Chodzi o znak ograniczenia prędkości który pojawia się w prawym dolnym rogu czy można go usunąć bo straszne bzdury pokazuje
I o to chodzi w testach ? Przecież to beta :E :ok:
-
Nie licz na to, że błędy ograniczeń prędkości w wersji oficjalnej zostaną poprawione,
gdyby np. (niechcący) odwrócili ruch na autostradzie to poprawka pewna, ale w przypadku ograniczeń...
Może ograniczenia w niektórych miejscach zostały ustalone na podstawie danych z traffika,
a że prawie wszyscy je łamią, to ograniczenia zostały ustalone prawem większości?
-
Ja wysłałem kilka opisanych tras z błędami w ograniczeniach prędkości. Liczę na to, że poprawią to w wersji finalnej.
-
Gdyby chcieli to wystarczy że z MIPLO pobiorą kategorie -ograniczenia prędkości- i połowe roboty będą mieli za sobą.
Tam chyba jest do 20, 30, 40, 50 i 60
-
A i owszem pobrali,
tylko wbudowali je w POI.
-
Co to ma wspólnego z POI ? Navigon potrafił to zrobić bardzo dobrze (na PL w zasadzie też), i na pewno nie korzystał z POI, tylko otrzymał to wraz z mapami od dostawcy map.
-
A no to ma wspólnego, że wprowadzając dane o obowiązującej prędkości dobrze jest korzystać z jakichś danych a nie z sufitu.
Jak stoi fotoradar w kategorii 50 km/h, to warto się chwilę zastanowić zanim się oznaczy odcinek na 90 km/h.
To samo z POI z ograniczeniami...
-
Wprowadzane POI przez użytkowników, a dane dostawcy map - to dwie różne rzeczy, a zdecydownie bardziej ufam temu drugiemu.
-
Wprowadzane POI przez użytkowników, a dane dostawcy map - to dwie różne rzeczy, a zdecydownie bardziej ufam temu drugiemu.
To zależy w jakiej materii.
Jak widać dostawca map nie spisał się najlepiej.
Domniemywam, że błędnych POI z ograniczeniem prędkości jest mniej niż błędów na mapie w tym temacie.
-
Dlatego za przykład podałem Navigona, a nie AM, tak na marginesie, postulat dotyczący przedmiotu tego wątku zgłaszałem do AM na etapie testów - chyba już 4.0 (zapewne nie tylko ja), i w końcu się doczekaliśmy. Teraz jeszcze chwila i na pewno przebije pod tym względem Navigona, choć chwila może być długa ... Np. z piketażem, też jeszcze się nie dopracowali dla każdej z kategorii dróg... Ale od czego optymizm :wink:
-
@Dżeju
Poniekąd Cię rozumiem,
ale czasami jest mi trudno pojąć działania firmy Aqurat.
Jeśli wbudowują POI z Miplo to uważają chyba, że są coś warte, bo się pod tym podpisują,
z drugiej strony nie wykorzystują tych danych do produkcji map (producent map).
Zanim producent map zbierze rzeczywiste dane z dróg to obawiam się, że te zebrane na początku będą już dawno nieaktualne a poza tym kto tego dożyje...
Ile samochodów zbierających dane ma firma Geosystems? Ze zdjęć satelitarnych trudno wyciągnąć dane o prędkości.