80 m w wariancie "Przy trasie", zabezpiecza przed:
- niedokładnością mapy (współrzędnych GPS)
- błędami w lokalizacji POI
Nie ma w tym żadnego zamętu (jak piszesz), bo "Przy trasie", znaczy dokładnie to, a nie nic innego. To, że "coś" będzie na drodze obok, równoległej .... w odl. większej niż 80 m od wyznaczonej trasy, którą się poruszamy, na pewno nie będzie sygnalizowane, a raczej nie wyobrażam sobie miejskiej zabudowy z równoległymi uliczkami, oddalonymi od siebie o podaną wartość, a zapewniam Cię, że jeżdżę głównie po mieście.
Szukałeś powodu, więc wskazałem Ci jedynie jeden z możliwych. Argumenty, które przedstawiłem, też nie są chyba głupie. Nie pasuje Ci 80, to ustaw coś pomiędzy Twoją 20 m, a moją (80 m).
Ja tam wolę, by mi zapiszczało dwa razy za dużo, niż raz za mało. Niektórzy nawet sobie wyłączają sygnalizację z drugiej strony jezdni
, a później się dziwią, że nie ostrzegło, lub skąd rachunek z pięknymi fotkami.
Dla mnie to nie jest dobre rozwiazanie.
Czasami z kilku złych rozwiązań, trzeba wybrać najlepsze dla nas. Najgorzej jest wtedy, jeżeli nic nie jest kogoś w stanie zmusić do jakiegokolwiek wyboru.
To, że w poprzedniej wypowiedzi zacytowałeś przykład złych ustawień, które podałem wcześniej, nie oznacza, że tak należy ustawiać. Jeżeli już coś cytujesz, to przeczytaj uważnie, czego dotyczyła cytowana wypowiedź i nie przypisuj jej innego znaczenia.