AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)

  • 36 Odpowiedzi
  • 13259 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 16, 2004, 12:18:56 »
Pisz do AM w tej sprawie.

Nie licz na dobre duszki, skoro autorzy AM ograniczaja
dostep do sciagania przez logowanie, maja swoje powody.

*

Offline mslaw

  • **
  • 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC P-3300 "Artemis", MicroSD 4GB,TomTom 6,HTC TOUCH
AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 16, 2004, 12:30:03 »
Tylko ze im zwalil sie chyba caly serwer zero odpowiedzi. A mail z odpowiedzia prosze cierpliwie czekac dostane zapewne w poniedzialek
kiedy to bede z dala od sieci i komputera.Moze jednak ktos kto juz ma new AM 3.5 zechce ja udostepnic .Przeciesz to zadne przestepstwo tylko przysluga.
POzdrawiam  

[Dodano: 2004-07-16 12:40:31]
PO temacie Juz MAM :)

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 16, 2004, 13:24:04 »
Cytat: mslaw
Tylko ze im zwalil sie chyba caly serwer zero odpowiedzi.
Pingi nie dochodzą....

[Dodano: 2004-07-16 13:28:27]
Cytat: mslaw
PO temacie Juz MAM :)
A ja wciąż nie. A weekend tuż, tuż...
Może i mnie życzliwa dusza prześle. Mam licencję XL, więc chyba nie będzie to wykroczeniem.
Gdyby dusza taka się znalazła, to prosiłbym na adres e-mail identyczny jak UIN jak w MSN Messengerze, bo mój tradycyjny mail chwilowo nie działa.

*

Offline mslaw

  • **
  • 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC P-3300 "Artemis", MicroSD 4GB,TomTom 6,HTC TOUCH
AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 16, 2004, 13:56:02 »
Strona AM juz dziala :))

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 16, 2004, 14:29:47 »
Cytat: mslaw
Strona AM juz dziala :))
A mnie nie.
Coś i się wydaje, że będzie jak z ostatnimi wyborami.
Too many connections... i pad.

*

Offline Radzio

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond P3700  & Nokia E90
AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 16, 2004, 15:50:51 »
Gdyby oficjalna strona AM nie działała to zamieściłem AutoMapę 3.5 pod adresem: *********** [Dopisek redakcji: usunieto na prosbe Automapy]. Życzę wysokich transferów!!!

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
AutoMapa 3.5 - wkrótce! :)
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 16, 2004, 15:58:25 »
Cytat: Radzio
zamieściłem AutoMapę 3.5 pod adresem:
Dzięki wielkie. Chodzi jak burza.

Coś się dziś nie składa. Strona Rajdu NIKON też nie działa...

[Dodano: 2004-07-16 16:28:54]
Nadal nie preferencji "(Nie)Unikaj przepraw promowych".
A dziś znów się dałem AM wpuścić w maliny w Połęcku na Odrze, niedaleko domicylu Prozora, zresztą...
Całe szczęście, że prom kursuje dość często.