PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Betatesty => Wątek zaczęty przez: rgr w Listopad 14, 2009, 16:56:30
-
Ta trasa powoduje u mnie całkowitą zwiechę AM6:
http://www.sendspace.com/file/26f6yp (http://www.sendspace.com/file/26f6yp)
A ta z kolei błędy Celu nie osiągnięto lub Wewn. niezgodność danych:
http://www.sendspace.com/file/czm6lw (http://www.sendspace.com/file/czm6lw)
Na AM5.5.3 działa bez problemu.
Też tak macie?
-
A u mnie trasa wg załącznika (unikaj lokalnych miejskich ON) powoduje biały ekran i komunikat "Wewnętrzna niezgodność danych" - a trasa jest przejezdna... choć nie dokładnie tak jak wyznacza AM 6 (beta)
-
U mnie przy ustawieniach które podałeś, wszystkie trzy rodzaje tras odtwarzane są bez problemu.
-
U mnie przy ustawieniach które podałeś, wszystkie trzy rodzaje tras odtwarzane są bez problemu.
Komu odpowiadasz?
Tobie.
No nie wiem.. ale u mnie przy trasie szybkiej (tylko i wyłącznie) i ustawionych (w ustawieniach) kryterium unikania dróg lokalnych miejskich wyskakuje niezgodnośc danych...... hmm....może u mnie uszkodzony jest plik map... spróbuję zainstalować ponownie mapy.....
UPDATE: Po reinstalacji mapy objaw nadal występuje.....
-
U mnie przy ustawieniach które podałeś, wszystkie trzy rodzaje tras odtwarzane są bez problemu.
Komu odpowiadasz?
Tobie.
No nie wiem.. ale u mnie przy trasie szybkiej (tylko i wyłącznie) i ustawionych (w ustawieniach) kryterium unikania dróg lokalnych miejskich wyskakuje niezgodnośc danych...... hmm....może u mnie uszkodzony jest plik map... spróbuję zainstalować ponownie mapy.....
UPDATE: Po reinstalacji mapy objaw nadal występuje.....
Sprawdziłem ponownie i nie mam żadnych uwag. Przy wczytywaniu trasy masz ten komunikat?
Ja piszę o wczytaniu trasy z pliku "Niezgodność danych.atm" - plik który pobrałem od Ciebie.
-
Sprawdziłem ponownie i nie mam żadnych uwag. Przy wczytywaniu trasy masz ten komunikat?
Ja piszę o wczytaniu trasy z pliku "Niezgodność danych.atm" - plik który pobrałem od Ciebie.
Nie przy wczytywaniu ale kalkulacji, obliczaniu trasy. Pamiętaj, że jak pisałem w ustawieniach trasy trzeba ustawić omijanie lokalnych miejskich...
-
Tak mam ustawione.
Napisane: Listopad 14, 2009, 23:52:58
Ta trasa powoduje u mnie całkowitą zwiechę AM6:
http://www.sendspace.com/file/26f6yp (http://www.sendspace.com/file/26f6yp)
A ta z kolei błędy Celu nie osiągnięto lub Wewn. niezgodność danych:
http://www.sendspace.com/file/czm6lw (http://www.sendspace.com/file/czm6lw)
Na AM5.5.3 działa bez problemu.
Też tak macie?
W obu przypadkach następuje zawieszenie programu z powodu zbyt małej ilości pamięci.
O podobnym przypadku pisał NocnyMarek.
-
Przy wyznaczeniu trasy(optymalna) z Kołobrzegu do Grójca koło Torunia prowadzi przez odcinek zablokowany.
-
To nie jest odcinek zablokowany w AM. Na screenie widać POI z kategorii "Zablokowane odcinki", a to nie to samo.
-
Osobiście blokowałem ten odcinek w kilku miejscach ale i tak wyznacza przez niego trasę.
-
Powtarzam, na screenie nie widać, żeby odcinek był zablokowany, jest tylko dodany POI w kategorii "Zablokowane odcinki". Prawdopodobnie w ogóle nie masz wczytanych odcinków zablokowanych, bo póki co trzeba to robić ręcznie poprzez import z pliku miplo.amb.
-
Mam wczytane blokady z miplo przez import. Blokuję jeszcze osobiście a i tak wyznacza trasę przez zablokowany odcinek jak poniżej.
-
Mam wczytane blokady z miplo przez import. Blokuję jeszcze osobiście a i tak wyznacza trasę przez zablokowany odcinek jak poniżej.
U mnie tak wygląda trasa.
-
Mam wczytane blokady z miplo przez import. Blokuję jeszcze osobiście a i tak wyznacza trasę przez zablokowany odcinek jak poniżej.
Rzeczywiście coś dziwnego u Ciebie. A jak masz ustawioną opcję zawracania?
Poza tym na pierwszym screenie widzę zablokowany odcinek wjazdu na S10. To chyba ręcznie?
-
AdamMie u ciebie też są jajka.
Na pierwszym screnie będziesz musiał zawracać na dwupasmówce jak kończą się dwa pasy i zaczyna jeden pas. Było już tak w 5.3.3.
Unikaj zawracania nakładając 5 km- tak mam zaznaczone.
Tutaj koło Torunia już wcześniej robiła różne numery.
-
Na pierwszym screnie będziesz musiał zawracać na dwupasmówce jak kończą się dwa pasy i zaczyna jeden pas. Było już tak w 5.3.3.
Zgadza się, bo lepszej drogi nie ma przy założeniu możliwości zawracania. Gdy odcinek drogi 552 nie jest zablokowany, błąd (w postaci zawracania) się nie ujawniał. Ale podejrzewam, że tego rodzaju błędów są tysiące, bo bardzo trudno je wyłapać w normalnych warunkach ruchu.
Natomiast w wersji 5.5.3 po zablokowaniu obydwu odcinków trasę wyznacza prawidłowo.
-
Teraz prawidłowo ci wyznaczyła.
To w takim razie o co biega przecież gdy zablokujemy dany odcinek trasy to nie powinna przez niego wyznaczać przejazdu.
-
Nie mam wersji 6.0. Jeśli ktoś potwierdzi Twój przebieg trasy przy wprowadzonych blokadach, to warto by zgłosić do supportu.
-
Nie mam wersji 6.0. Jeśli ktoś potwierdzi Twój przebieg trasy przy wprowadzonych blokadach, to warto by zgłosić do supportu.
Przy zablokowanym odcinku na S 10 i 552, tak wygląda trasa.
-
AdamMie, wyznacz trasę Kołobrzeg-Grójec, bo tak krótki odcinek tylko zaciemnia sprawę.
-
AdamMie Akubit ma rację. Wyznacz Kołobrzeg - Grójec
-
AdamMie, wyznacz trasę Kołobrzeg-Grójec, bo tak krótki odcinek tylko zaciemnia sprawę.
Potwierdzam, prowadzi przez zablokowany odcinek drogi S10.
-
Od 15 postów dyskutujecie nad tym przypadkiem i nikt nie zauważył skali tego buga? :O :(
To nie chodzi o ten zablokowany odcinek przy S10, tylko o to, że algorytm kalkulacji długich tras
(>100km w linii prostej) w ogóle nie sprawdza istnienia zablokowanych odcinków.
Długie trasy są wyznaczane prawidłowo (omijają blokadę), tylko jeśli zablokowany odcinek
znajduje się w pobliżu początku albo końca trasy. (przy czym to 'w pobliżu' zależy raczej
od ilości manewów między zablokowanym odcinkiem, a punktem trasy niż wprost od odległości)
-
No i wszystko na ten temat :ok:
-
A czy przy jeździe taką trasą program przy natrafieniu na taki odcinek w pewnym momencie nie przelicza trasy z jego pominięciem?
-
Od 15 postów dyskutujecie nad tym przypadkiem i nikt nie zauważył skali tego buga? :O :(
A co z moim błędem...? :(
-
Wyglada na to że w becie2 już go nie ma.
Za to ten z ignorowaniem zablokowanych odcinków pozostał,
trasy które załączył rgr w pierwszym poście wątku też nadal powodują zwis bądź błąd niezgodności danych.
-
Wyglada na to że w becie2 już go nie ma.
1) W becie 2 nadal występuje Wewnętrzna niezgodność danych trasy szybkiej (omijaj miejskie wewnętrzne ON) trasy z pliku załącznika.
2) Co więcej - beznadziejny jest routing zwłaszcza od punktu startowego do [1]!!!!!.
Przeciez AM może poprowadzić po prostu ul. Powstańców Śląskich, potem w Bolkowską w lewo a potem w Kazubów... a tu taki cyrk..... i prowadzi nawet uliczkami osiedlowymi jako trasą szybką!
-
Faktycznie, błąd nadal wyskakuje, ale już Ci pisałem, że winny tu jest parametr unikania zawracania
a nie unikania dróg niskiej kategorii. W routingu też właśnie unikanie zawracania miesza,
jak ustawisz je na 0 km, to szybka trasa wygląda tak:
-
Faktycznie, błąd nadal wyskakuje, ale już Ci pisałem, że winny tu jest parametr unikania zawracania
a nie unikania dróg niskiej kategorii. W routingu też właśnie unikanie zawracania miesza,
jak ustawisz je na 0 km, to szybka trasa wygląda tak:
Marku.. i taki przebieg jest niemal idealny ...
Inny przykład dziwnego zachowania AM:
- Trasa szybka (godz startu 7:50) Osmańczyka => Obrzeżna
- Po przeliczeniu mamy 18 km i czas przejazdu 25 minut (nierealne).
- Następnie proszę wybrać opcję przelicz (trasa/modyfikuj/przelicz) nie zmieniając czasu startu (a więc 7:50) i otrzymujemy inną trasę 15km i czas przejazdu 38minut (też optymistyczny).
... chyba nie jest to prawidłowe!
Pozdrawiam
-
witam
Moim zdaniem coś się z tym określaniem czasu przejazdu w szóstce posypało.
Miałem przypadek gdzie na 102km trasie w większości poza terenem zabudowanym ( kilka wiosek po drodze i dwa małe miasteczka) szacowany czas przejazdu był dwie i pół godziny. Przejechałem tą tase bez żadnych szaleństw w półtorej ale co ciekawe do samego końca AM zawyżała czas przejazdu. Poza tym na tej trasie zauważyłem raz ciekawostkę że na wyświetlaczu miałem 38min do celu a głosowy komunikat 20min do celu.
-
witam
Moim zdaniem coś się z tym określaniem czasu przejazdu w szóstce posypało.
Miałem przypadek gdzie na 102km trasie w większości poza terenem zabudowanym ( kilka wiosek po drodze i dwa małe miasteczka) szacowany czas przejazdu był dwie i pół godziny. Przejechałem tą tase bez żadnych szaleństw w półtorej ale co ciekawe do samego końca AM zawyżała czas przejazdu. Poza tym na tej trasie zauważyłem raz ciekawostkę że na wyświetlaczu miałem 38min do celu a głosowy komunikat 20min do celu.
Żeby się nie powtarzać: link (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=150178.msg1149350#msg1149350)
Pozdrawiam
-
Faktycznie, błąd nadal wyskakuje, ale już Ci pisałem, że winny tu jest parametr unikania zawracania
a nie unikania dróg niskiej kategorii. W routingu też właśnie unikanie zawracania miesza,
jak ustawisz je na 0 km, to szybka trasa wygląda tak:
To jak ustawić ten parametr by było dobrze, jak Ty to ustawiasz...?
-
Zwykle mam na 1-2km, do tej pory (przed betą) się sprawdzało.
-
Zwykle mam na 1-2km, do tej pory (przed betą) się sprawdzało.
No to teraz sie nie sprawdza bo jest do kitu...
-
Zwykle mam na 1-2km, do tej pory (przed betą) się sprawdzało.
No to teraz sie nie sprawdza bo jest do kitu...
Ja mam ustawione:
unikaj zawracania: 5 km
unikaj dróg gruntowych: 10 km
pomijaj drogi o klasie: miejska lokalna
Nie ma problemu z wyznaczeniem trasy: szybka, optymalna, krótka.
-
Ta trasa powoduje u mnie całkowitą zwiechę AM6:
http://www.sendspace.com/file/26f6yp (http://www.sendspace.com/file/26f6yp)
A ta z kolei błędy Celu nie osiągnięto lub Wewn. niezgodność danych:
http://www.sendspace.com/file/czm6lw (http://www.sendspace.com/file/czm6lw)
Na AM5.5.3 działa bez problemu.
Też tak macie?
AM6b2 dalej nie wyznacza tych tras. Ale jest postęp -- nie ma totalnej zwiechy, tylko błąd danych :).
-
Dopóki AM Traffic nie pozbiera danych z dróg, to wyznaczanie niektórych tras może wygląć tak (trasa Wrocław-Pobierowo):
(http://img101.imageshack.us/img101/7431/traffic1.png)
(http://img697.imageshack.us/img697/9374/traffic2.png)
Przy okazji czasy ETA:
wyjazd 0:00 (czyli jazda w nocy): 467km/ 8h14m
wyjazd 8:00 (czyli w dzień): 471km/ 8h29m (zaoszczędzę tylko 15min???)
Pobierowo-Wrocław:
wyjazd 0:00: 468km/ 8h17m
wyjazd 8:00: 468km/ 8h20m (tylko 3 min dłużej???)
Trasy skalkulowane z użyciem "Używaj profilu prędkości" (z AM Traffic czy bez -- wyznacza podobnie). Niestety, tak funkcja działa "lekko" wadliwie jak widać. Nie wiem co jest przyczyną, ale projektowane trasy są jakby z sufitu.
PS. Trasa wyznaczona ręcznie -- 446km/ 7h59m :]
-
- Na przykładzie tasy Wrocław- Pobierowo widać, że wychodzą kompletne bzdury, bo przez Nowogard chyba jeszcze nikt normalny tej trasy nie robił.
Wyciąłem pozostałą część cytatu niezwiązaną z odpowiedzią, nM.
Akurat ja czesto tak jezdze bo w wakacje nie ma tam korkow, ktore normalnie wystepuja przy zjezdzie na Kamien Pomorski, 2ga wersja tej trasy to zjazd juz w Pyrzycach na Nowogard
-
Ja jadąc nad morze, to już w Skwierzynie zjeżdżam na Strzelce Krajeńskie a dalej do Stargardu Szczecińskiego - z powodu korków
-
Ja mam taki komunikat "Cel nie został osiągnięty mimo zbadania wszystkich możliwości".
-
Dopóki AM Traffic nie pozbiera danych z dróg, to wyznaczanie niektórych tras może wygląć tak (trasa Wrocław-Pobierowo)
To co pokazałeś nie ma nic wspólnego z trafikiem, winny jest algorytm liczący trasy długie.
Trasa długa w AM to taka trasa, której długość między poczatkiem a końcem trasy wynosi >100 km w linii prostej.
Trasy długie są liczone innym, bardziej uproszczonym algorytmem niż trasy krótkie (do 100 km).
Uproszczony algorytm stosowany jest w celu zmiejszenia czasu kalkulacji długich tras.
(przy trasach 'trafikowych' algorytm jest bardziej rozbudowany, ze wzgledu na dodatkowe zmienne które musi brać pod uwagę)
MZ, chcąc ten czas (kalkulacji tras) jak najbardziej skrócić, programiści AM
albo trochę za bardzo 'poszli na skróty'wskutek czego za prosty algorytm nie liczy tras wystarczająco dokładnie,
albo zwyczajnie gdzieś namieszali przy zmianach algorytmu w skutek czego efekty na niektórych trasach są takie jak widać.
Trasy krótsze przy tych samych warunkach (te same dane traffic) są liczone poprawnie.
EDIT
Przykłady na screenach dotyczy tras liczonych włączoną opcją 'Uwzględniaj profil prędkości w trasach' (wartości domyślne).
Przy wyłączonej opcji takie sytuacje też się zdarzają, ale rzadziej.
-
To co pokazałeś nie ma nic wspólnego z trafikiem, winny jest algorytm liczący trasy długie.
Trasa długa w AM to taka trasa, której długość między poczatkiem a końcem trasy wynosi >100 km w linii prostej.
Trasy długie są liczone innym, bardziej uproszczonym algorytmem niż trasy krótkie (do 100 km).
Uproszczony algorytm stosowany jest w celu zmiejszenia czasu kalkulacji długich tras. [...]
[...]Trasy krótsze przy tych samych warunkach (te same dane traffic) są liczone poprawnie.
To wyjaśnia kwestie będące przedmiotem dyskusji w http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=148575.msg1139965#msg1139965. (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=148575.msg1139965#msg1139965.) Jak widać nie każdy algorytm daje wyniki "nietrafione". Inna sprawa, że w przeciwieństwie do systemów online wykonujących obliczenia na serwerze (np. NE), mizerne możliwości obliczeniowe PDA i smartfonów stanowią istotną wadę mogącą ograniczać rozwój nawigacji offline.
-
Jak widać nie każdy algorytm daje wyniki "nietrafione". Inna sprawa, że w przeciwieństwie do systemów online wykonujących obliczenia na serwerze (np. NE), mizerne możliwości obliczeniowe PDA i smartfonów stanowią istotną wadę mogącą ograniczać rozwój nawigacji offline.
Tak naprawde te mozliwosci nie sa takie marne :) Wszystko od sposobu implementacji algorytmow - niestety programisci sa obecnie coraz bardziej leniwi i licza na szybki sprzet, a nie optymalizacje zaimplementowanych algorytmow.
Systemy Online maja za to tez pewna wade niestety aby utrzymac taki system i byl on przyzwoity to spore wydatki, to samo tyczy sie budowy takiego systemu. Czyli placimy za transfer i do tego niezla kase aby firma zarobila i utrzymala system.
-
Dopóki AM Traffic nie pozbiera danych z dróg, to wyznaczanie niektórych tras może wygląć tak (trasa Wrocław-Pobierowo)
To co pokazałeś nie ma nic wspólnego z trafikiem, winny jest algorytm liczący trasy długie.
Trasa długa w AM to taka trasa, której długość między poczatkiem a końcem trasy wynosi >100 km w linii prostej.
Trasy długie są liczone innym, bardziej uproszczonym algorytmem niż trasy krótkie (do 100 km).
Uproszczony algorytm stosowany jest w celu zmiejszenia czasu kalkulacji długich tras.
(przy trasach 'trafikowych' algorytm jest bardziej rozbudowany, ze wzgledu na dodatkowe zmienne które musi brać pod uwagę)
MZ, chcąc ten czas (kalkulacji tras) jak najbardziej skrócić, programiści AM
albo trochę za bardzo 'poszli na skróty'wskutek czego za prosty algorytm nie liczy tras wystarczająco dokładnie,
albo zwyczajnie gdzieś namieszali przy zmianach algorytmu w skutek czego efekty na niektórych trasach są takie jak widać.
Trasy krótsze przy tych samych warunkach (te same dane traffic) są liczone poprawnie.
EDIT
Przykłady na screenach dotyczy tras liczonych włączoną opcją 'Uwzględniaj profil prędkości w trasach' (wartości domyślne).
Przy wyłączonej opcji takie sytuacje też się zdarzają, ale rzadziej.
A może funkcja „Szybkość obliczania (kosztem dokładności)” ma jakiś wpływ na te wyliczenia ?
-
Czyli by trasa była wyliczona bardziej sensownie, mamy sobie dzielić ją sami na odcinki poniżej 100 km?
Ktoś chyba upadł na głowę... Co za problem że poczekałbym 2 minuty na policzenie trasy? :mysli:
-
Czyli by trasa była wyliczona bardziej sensownie, mamy sobie dzielić ją sami na odcinki poniżej 100 km?
Ktoś chyba upadł na głowę... Co za problem że poczekałbym 2 minuty na policzenie trasy? :mysli:
Wystarczy poczekac do czasu poprawienia tego bledu.
-
A może funkcja „Szybkość obliczania (kosztem dokładności)” ma jakiś wpływ na te wyliczenia ?
Nie pytaj, sprawdź, na tym przecież polegają testy. (Nie wpływa.)
Poniżej kolejny przykład, 3 trasy na granicy odległości zmiany algorytmu
różniące się przesuniętym punktem startu po ~50m, tylko ostatnia jest liczona prawidłowo.
Tu już jestem pewien, to nie traffic jest winien, tylko błąd algorytmu,
tym razem nawet wyłączenie uwzględniania prędkości z profilu nic nie zmienia.
-
Ten sam punkt startowy i docelowy, a jakie trasy?
Zamiast prowadzić do ulicy Pocztowa (50m), to prowadzi przez dwa osiedla (1500m).
-
No nie wiem ale jak patrzę na ten routing w Warszawie to mnie to osłabia...
-
Czy ktoś może sprawdzić czas wyznaczania trasy we Francji z Tuluzy do Paryża. Współrzędne: start N 43 35 34 44; E 1 21 26 64, koniec N 48 52 14 88; E 2 35 42 61. U mnie wyznaczanie trasy szybkiej trwa prawie 4 minuty przy odległości tylko 703km. Parę miesięcy temu prawie zawału dostałem, jadąc przez połowę Paryża na czuja (prowadziłem za sobą jako "pilot" samochód ciężarowy), bo AM nie mogła mi wyznaczyć trasy i w nieskończoność zawieszała mi Asusa A696 tak jakby pożerała mu całą pamięć.
-
A to czytałeś?
"Znane problemy:
zbyt długi czas wyznaczania dalekich tras przebiegajacych przez miasta
o największej gęstości sieci dróg (Paryż, Londyn itp.)"
ps.
U mnie trwa jakieś 4 sekundy ( ...naPC :) )
-
A to czytałeś?
"Znane problemy:
zbyt długi czas wyznaczania dalekich tras przebiegajacych przez miasta
o największej gęstości sieci dróg (Paryż, Londyn itp.)"
ps.
U mnie trwa jakieś 4 sekundy ( ...naPC :) )
Czytałem znane problemy, tylko to nie jest chyba daleka trasa, a ponadto przy wyznaczaniu drogi faktycznie dalekiej (ponad 2 tys. km) Tuluza-Ciechanów AM się zawiesza :-| Pojawia się komunikat "Krytycznie mało pamięci" lub jak niżej na obrazku :(
-
Ja myślę, że może to mieć coś wspólnego z większą kompresją map. Dodają materiał i kompresują, aby cała Europa się zmieściła na karcie 2GB.
Nie wiem dlaczego, ale trzymają się tej karty pamięci 2GB przy całej Europie jak rzep ..., zamiast wcześniej dać sobie luz i sprzedawać Europę na karcie 4 GB. Teraz jak przekroczą 2GB, to będą mieli problem, bo po aktualizacji map, osoby które kupiły licencje na karcie 2GB musiały by ją wymieniać, ewentualnie w trakcie aktualizacji musiały by opuścić jakieś kraje z możliwością dogrania...
Może sie mylę ...
W nieskończoność nie mogą kompresować - może sobie odpuszczą na rzecz wydajności.
-
Ja myślę, że może to mieć coś wspólnego z większą kompresją map. Dodają materiał i kompresują, aby cała Europa się zmieściła na karcie 2GB.
Nie wiem dlaczego, ale trzymają się tej karty pamięci 2GB przy całej Europie jak rzep ..., zamiast wcześniej dać sobie luz i sprzedawać Europę na karcie 4 GB. Teraz jak przekroczą 2GB, to będą mieli problem, bo po aktualizacji map, osoby które kupiły licencje na karcie 2GB musiały by ją wymieniać, ewentualnie w trakcie aktualizacji musiały by opuścić jakieś kraje z możliwością dogrania...
Może sie mylę ...
W nieskończoność nie mogą kompresować - może sobie odpuszczą na rzecz wydajności.
Może rozwiązaniem (tak na szybko) byłoby udostępnienie map skompresowanych w 2 wielkościach na karty 2 i 4 GB? Użytkownicy palmtopów mogą sobie instalować wybrane obszary Europy więc bardzo duża kompresja jest tu zbyteczna (jeżeli to powoduje problemy wyznaczania tras długich)!
-
Tylko, że w samym programie jest zaszyta obsługa danego rodzaju kompresji - musieli by robić dwa programy.
-
Niestety w Warszawie Traffic to porażka.....
Dzisiaj np jadąc z Osmańczyka na Obrzeżną próbowałem pokonać tak jak każe AM.. czyli z Powązkowskiej skręciłem w Prymasa tysiąclecia i ... porażka....
Gdy jadę przez centrum to tą całą trasę pokonuję w 40-parę minut... a tu sam odcinek Powązkowska- Górczewska zabrał mi 20 minut... :(
Dlaczego kieruje trasą Prymasa Tysiąclecia skoro ta trasa o 8 rano stoi (albo posuwa się 2km/h) skoro jadąć przez śródmiecie (Jana Pawła, Al.Niepodległości) mozna nawet rozwinąć miejscami szybkości niedozwolone w mieście????
Pozdrawiam
A czy nie lepiej dokladnie poczytac temat ? Dlaczego tak podaje ? proste - nie ma dokladnych danych o ruchu na wszystkich ulicach Wawy - bo ludzie nie wysylaja tych informacji...
-
A czy nie lepiej dokladnie poczytac temat ? Dlaczego tak podaje ? proste - nie ma dokladnych danych o ruchu na wszystkich ulicach Wawy - bo ludzie nie wysylaja tych informacji...
I tu dochodzimy do sedna.... powinni zainwestować trochę pracy, czasu i pieniędzy w zbieranie danych przez jeszcze rok czy pół bo w takim stanie to sie nie nadaje do komercyjnego wdrożenia bo może to tylko ludzi odstraszyć od AM .. jak zobaczą jak ich prowadzi!
W tym kontekście zupełnie niezrozumiałym jest fakt, ze w betatestach w większości urządzeń wymiana danych jest zablokowana (czytaj nie działa)....... a zresztą ilu nas jest........???
Nie mam klapek na oczach jak niektórzy zapaleńcy traffica i może to co powiem jest niezgodne z ich entuzjazmem ale powtórzę: traffic w takiej postaci jak jest w becie nie nadaje się do komercyjnego wdrożenia- jeśli przyjąć za założenie poważne traktowanie ludzi...muszą jeszcze długo zbierać dane........
-
Ale w co oni maja inwestowac - to jest na zasadzie "samopomoc chlopska".
Jak uzytkownicy nie beda wysylac to to nigdy nie bedzie dzialac. A wlasnie od poczatku mialem obawy ze z tym bedzie najwiekszy problem.
-
Dlaczego tak podaje ? proste - nie ma dokladnych danych o ruchu na wszystkich ulicach Wawy - bo ludzie nie wysylaja tych informacji ...
Dla Ciebie może proste, dla mnie nie, byłoby jak piszesz gdyby była pewność,
że sam algorytm tras z traffikiem działa prawidłowo, a ja mam co do tego poważne wątpliwości (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=150178.msg1155124#msg1155124).
-
Mówi się, że trasy są trefne bo nie ma danych od użytkowników... a ja jeżdżę po tych warszawskich korkach, miałbym sporo danych do przesłania ale co z tego skoro po podłączeniu urządzenia przez activesync dane nie są wysyłane.......?
Wysłał bym im ten plik mailem ale nie wiem czy im wogóle na tym zależy.... :worried:
-
Wysłał bym im ten plik mailem ale nie wiem czy im wogóle na tym zależy.... :worried:
Też bym tak zrobił. Bo inaczej nie mam możliwości. W ten sposób i legalni inaczej mogliby się na coś przydać.
-
Może teraz zrobią tak, że będzie można wysłać przez Miplo. Jest już bezpośrednia synchronizacja POI z poziomu AM, w NavRoad Q1.
-
Pisałem gdzieś już o tym. To byłoby fajne rozwiązanie. Tylko musiałoby działać też w przypadku gdy Miplosync zainstalowany jest na PC.
-
Jest już bezpośrednia synchronizacja POI z poziomu AM, w NavRoad Q1.
A ma czym to polega?
Napisane: Listopad 26, 2009, 10:19:24
Wysłał bym im ten plik mailem ale nie wiem czy im wogóle na tym zależy.... :worried:
Też bym tak zrobił. Bo inaczej nie mam możliwości. W ten sposób i legalni inaczej mogliby się na coś przydać.
Napisałem w tej sprawie mila z propozycja uruchomienia mozliwości wysyłania mailem lub uruchomienia formularza na stronie AM do wysyłania plików.
-
Synchronizacja z poziomu AM
-
Synchronizacja z poziomu AM
O Matko.... przecież zawsze to było i u mnie działo... w 5.5.3 (napweno w każdej wersji od czerwca gdy kupiłem Navroad Q1)
-
U mnie w becie 1 nie były aktywne ikony.
-
U mnie w becie 1 nie były aktywne ikony.
Od nowości zauważyłem w Q1, ze jeśli zainstaluje się nową mapę na starego miplosynca czy odwrotnie to AM nie widzi miplosynca......
-
Dzięki za podpowiedź, przy następnej aktualizacji programów zwrócę na to uwagę.
-
Dzięki za podpowiedź, przy następnej aktualizacji programów zwrócę na to uwagę.
Dokładnie nie zlokalizowałem przyczyny ale zauważyłem juz dawno ten objaw....
Napisane: 26-11-2009, 10:50:51
Pisałem gdzieś już o tym. To byłoby fajne rozwiązanie. Tylko musiałoby działać też w przypadku gdy Miplosync zainstalowany jest na PC.
Podobno ma być specjalna dodatkowa aplikacja na urządzenia z Windows CE do wysyłania i odbierania danych traffica.
Pozdrawiam