Beta AM 6.0 juz jest

• 640 Odpowiedzi
  • 173212 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline puniek

• 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Beta AM 6.0 juz jest
« Odpowiedź #540 dnia: Listopad 02, 2009, 14:55:13 »
ilośc wygibasów (zwłaszcza w trasie szybkiej) przyprawia o ból głowy... zwłaszcza, że w ostatecznym rozrachunku czasowo to nic nie daje...

Tutaj się nie mogę zgodzić. W moim przypadku wyznaczanie trasy szybkiej daje wymierne różnice.

Wyznacz taką trasę:
- start: Warszawa, Skoroszewska 2
- koniec: Warszawa, Goleszowska 6
Porównaj następnie, jak wygląda trasa szybka obliczona dla godziny 7:30, 8:30, 11:00.

Mieszkam w Ursusie od 7 lat (z przerwami). Ulice Ryżowa i Dźwigowa są zakorkowane praktycznie każdego ranka.
Ja natomiast jeżdżę od lat po śródmieściu Warszawy i takich jaj jak teraz to dawno nie widziałem...
Wyznacz sobie trasę optymalną i szybką  z Piastów Śląskich do Św.Barbary8.. i zobacz jakie wygibasy są na szybkiej.... a na koniec zastanów się czy wyzszy status ma Powstańców Śląskich, Maczka, Powązkowska w optymalnej czy przy szybkiej Księcia Bolesława, Księcia Janusza, Obozowa, Płocka czy Żytnia.....????????????

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline Darek_Foto

• 1630
    • Fotografia ślubna Kraków
  • Sprzęt: HTC HD2, LeEco MAX2
« Odpowiedź #541 dnia: Listopad 02, 2009, 15:07:08 »
Kilka odpowiedzi od AM na zadane przeze mnie pytania odnośnie Traffica:

1. Czy natężenia ruchu na drogach są przypisane do rozkładu dobowego, czy też dodatkowo tygodniowego czy jeszcze inaczej?

pon-cz, pt, sob-nd

2. Jaka jest dokładność zmian czasowych natężenia ruchu - półgodzinne, czy z dokładnością do minuty?

Jest kilka (5 - 6) przedzialow dla danych statystycznych.

3. Będąc w trybie on-line, z jak długą ważnością są pobierane informacje o natężeniu ruchu?

Waznosc danych jest zmienna/dynamiczna. Od 15min do 1godz.
Dariusz B.
Skórki do AutoMapy dla WM, WinCE, PC: http://www.automapa.darekfoto.pl/

*