Mnie drażni na razie fakt, że za każdym razem jak uruchamiam program, to pokazuje się ekran bez mapy, a po chwili przed wczytaniem ostatnio wyznaczonej trasy następuje ponowna rekalkulacja (wyznaczanie) trasy. Moim zdaniem to chyba niepotrzebna akcja i tylko wydłuża start programu. Teraz to wygląda trochę podobnie jak w TomTom. Tam też jak nie wykasuję ostatniej trasy, to odpalanie programu trwa dłużej. Wcześniej przy starcie AM nie było takiego działania.
Co do plusów, to bardzo podoba mi się ten patent z manewrami "prosto" . Na razie na demie wyznaczonej trasy, gdzie tych manewrów prosto mam sporo, program super sobie z tym poradził. Nie podoba mi się tak jak innym rozwiązanie z zarządzaniem punktami POI. Wg mnie troszkę za skomplikowana ta drzewiasta struktura, choć pewnie można się do tego przyzwyczaić. Ja przyznam, że miałem problem z odszukaniem kategorii dot. przejazdów kolejowych i pomogłem sobie po prostu wyszukiwarką kategorii. Szybkość wygaszania klawiszy ekranowych super
Na koniec pytanie, jak mogę w programie sprawdzić, czy działa opcja synchronizacji AMtraffic przez PC (zaznaczyłem to sobie), bo przyznam, że tylko taka opcja z tego trafika mnie interesuje.
Zauważyłem, że nowe Miplo już jest chyba dostosowane do synchronizacji traffica, tylko jak efekt tego podejrzeć na ekranach AM 6.0 beta ?