A teraz mnie zaciekawiłes. Bo owszem wiem że jest taka możliwość, ale mam stare przyzwyczajenia i ja raczej wchodzę w Automapę i używam jej po staremu. To jest u wielu osób naleciałość jeszcze ze starszych systemów operacyjnych. Ja do dziś nie używam tzw. kontekstu, czyli nie klikam w plik, by odpalił się związany z nim program, tylko zawsze wchodzę do programów, z którymi zamierzam pracować i dopiero w nich wczytuję co potrzebuję... Być może w Aqrat też pracują takie "tetryki" jak ja,
a mam dopiero 36 lat 

Ja też mam 36 lat i jestem z zawodu Informatykiem. Co prawda nie programistą ale inżynierem telekomunikacyjnym. Android jest swoistego rodzaju powiewem świeżości na rynku zwapniałych systemów operacyjnych. Dlaczego Microsoft ze swoim CE i ME juz prawie umarł a wygląd 8semki z tym całym "Metro" nic dobrego nie wróży... Dlaczego powoli acz skutecznie zwolennicy Apple odchodzą od niego (w USA większość udziałów w smartphonach mają już urządzenia z Andkiem). Dlaczego Nokia padła.... te wszystkie firmy cały czas próbowały wciska ludziom stare narzędzia w nowym wyglądzie. Od wielu lat używali w marketingu mocnych określeń w stylu rewolucja a tak naprawdę była to co najwyżej ewolucja starych skrzypiących i zardzewiałych rozwiązań.... Andek to zmienił. Postawili na coś nowego i opłaciło im się. Dla mnie są w tym momencie bezkonkurencyjni. Zobacz jak się Apple broni ! Nie maja nic nowego więc wysyłają pozew za pozwem sądowym o złamanie praw autorskich i patentowych - oczywiści przegrywają za każdym razem ale wiesz jak to jest - brzytwy chwyta się tonący... martwi trochę że tylko google ma takiego konika, bo monopol w żadnej postaci nie jest dobry. mam nadzieje że niebawem któryś z molochów odkreśli wszystko co do tej pory grubą kreską i pójdzie w ślady googla - żeby była jakaś konkurencja...