Wniosek jest taki (oczywiście na moim przykładzie) że brakuje powiązania tego punktu z miejscem wjazdu na teren obiektu.
Wniosek słuszny, bo takiego powiązania nie ma. Ale to nie błąd tylko ficzer.
W przypadku gdy POI nie stoi na drodze, algorytm programu wyznacza koniec trasy
znajdującym się na drodze z którego jest najbliżej do tego POI.
Takie proste rozwiązanie sprawdza się w 99% przypadków,
dla części pozostałych najprostszym wyjściem jest takie ustawienie POI
żeby trasa kończyła się w odpowiednim miejscu. W przypadku tego
konkretnego POI to wyjście się nie sprawdzi, bo wymagałoby znacznego
przesunięcia POI na mapie w stosunku do jego rzeczywistej lokalizacji.
Ale jest inne dość proste a w 100% skuteczne rozwiązanie.
Skoro tam pracujesz, to masz prawo wjazdu za bramę.
Wobec tego możesz przy najbliższej okazji nagrać ślad tej
drogi wewenętrznej i wysłać go do supportu z odpowiednim opisem.
Jeśli nie będziesz z tym zbytnio zwlekał to na mapie 11.10
bedziesz miał dorysowaną tę drogę i jeszcze tej jesieni
AM doprowadzi Cię pod same drzwi czy też na wewnętrzny parking.
Natomiast co do tego by producent programu dodał możliwość
definiowania dodatkowej lokalizacji pomocniczej, na której
powinna kończyć się trasa do POI, czy też jak to nazwałeś
powiązania punktu z miejscem wjazdu na teren obiektu,
to obawiam się, że ciężko będzie go do tego przekonać.
Zwłaszcza że IMO znacznie lepszym wyjściem jest
uszczegółowienie mapy przez dodanie drogi dojazdowej do POI.