PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Betatesty => Wątek zaczęty przez: matmic w Październik 09, 2010, 07:48:33
-
(wersja 6.6.1 beta2 mapa 1009)
Znane problemy:
* Błędne odświeżanie klawiatury w AM'Traffic -> Zdarzenia AM'Traffic.
* Układ klawiatury resetuje sie do ustawień fabrycznych po restarcie AutoMapy.
Dodane:
* Umożliwienie wykorzystania zdarzeń drogowych (roboty drogowe, blokady etc.) do lepszej nawigacji przez urządzenia bez dostępu do Internetu, dzięki dołączeniu danych o tych zdarzeniach bezpośrednio do danych mapowych.
* Wizualizacja informacji o zmianie długości i czasu wyznaczonej trasy, spowodowanej spłynięciem nowych danych o sytuacji na drodze z systemu LiveDrive! mających wpływ na tę trasę.
Zmiany:
* Usunięcie problemów z uruchamianiem programu oraz przełączaniem profili na niektórych modelach sprzętu nawigacyjnego.
* Usunięcie problemów z aktualizacją z wersji 6.6.0 na 6.6.1 na niektórych modelach sprzętu nawigacyjnego.
* Zmiany w oknie wyszukiwania POI.
* Poprawki usterek wykrytych w testach beta 1.
-
beta 1
program 1205
mapa 6.113
beta 2
program 1215
mapa 6.115
aktualizacja 6.6 > beta 1 > beta 2 = ZERO problemu (żadnego formatowania etc)
sprzęt: Omnia i900 custom rom
Wizualizacja informacji o zmianie długości i czasu wyznaczonej trasy, spowodowanej spłynięciem nowych danych o sytuacji na drodze z systemu LiveDrive! mających wpływ na tę trasę.
Wygląda na to, że LD w końcu zyskuje funkcję, którą powinno mieć od początku.
-
Dodane:
* Umożliwienie wykorzystania zdarzeń drogowych (roboty drogowe, blokady etc.) do lepszej nawigacji przez urządzenia bez dostępu do Internetu, dzięki dołączeniu danych o tych zdarzeniach bezpośrednio do danych mapowych.
Czy ktoś już wie jak wywalić ten śmietnik z ekranu ?
Jeśli ktoś chce pozbyć się śmietnika z ekranu i usunąć wyświetlanie niczemu nie służących ikonek robót drogowych, wystarczy zmienić nazwę lub usunąć plik EVENTS.A znajdujący się w katalogu Automapa EU/Maps/Polska lub Europa. Żadnych skutków ubocznych tej operacji nie zauważyłem, poza oczywiście wyzerowaniem zawartości zakładki "Zdarzenia AM'Traffic" w menu.
Na obrazku efekt przed i po zabiegu.
W.
-
No w końcu działa, bez problemu na HTC TP
-
Czy ktoś już wie jak wywalić ten śmietnik z ekranu ?
no wlasnie jak to usunac Nawet wyznaczonej trasy nie widac Porazka totalna Nie moglo byc tak jak wczesniej
-
Czy ktoś już wie jak wywalić ten śmietnik z ekranu ?
no wlasnie jak to usunac Nawet wyznaczonej trasy nie widac Porazka totalna Nie moglo byc tak jak wczesniej
Myślę że powinien być opracowany algorytm ukrywania powtarzających się ikon w zależności od powiększenia mapy i jej skali.
-
a dokladnosc polozenia znaku "roboty drogowe" tez zostawia wiele do zyczenia Nie znalazlem jeszcze aby wskazywal dana droge tylko zawsze gdzies obok w polu :)
Te cale zdarzenia to zbedny bajer skoro i tak wiekszosc osob pobiera MiploTraffic i odcinek jest zablokowany "na niebiesko" nie smiecac ekranu dodatkowymi ikonami Ja tego nie chce... :( Chce po staremu :)
-
Czy ktoś już wie jak wywalić ten śmietnik z ekranu ?
Podobną wielość jednakowych ikonek w beta1 usunąłem przez synchronizację POI z Miplo. Może to przypadek. Wystąpiło to po pierwszej instalacji bety przy braku możliwości wyznaczania trasy i restartu AMb.
-
Podobną wielość jednakowych ikonek w beta1 usunąłem przez synchronizację POI z Miplo. Może to przypadek. Wystąpiło to po pierwszej instalacji bety przy braku możliwości wyznaczania trasy i restartu AMb.
po synchronizacji nic sie zmienia Dalej te zdarzenia sa widaczne poniewaz sa wbudowane w mape Ciekawi mnie tylko jezeli dana blokada wbudowana zostanie zdjeta czy bedzie dzialac na zasadzie antyblokady rowniez
-
Pobrałem właśnie beta2 i sprawdzę, co będzie u mnie.
-
Przy małym ekranie te zdarzenia drogowe to masakra :evil:
-
Zrobiłem nakładkę AMPLb2 na b1 i wszystko jest w porządku. Ikony są pojedyncze, Zdarzenia AM'Traffic pokazywane są prawidłowo, wyznaczanie tras też OK. Wszystko OK :ok:
-
... zdarzenia sa widaczne poniewaz sa wbudowane w mape...
Nie sądzę.
Po??czone: [time]Październik 09, 2010, 13:03:44[/time]
Zrobiłem nakładkę AMPLb2 na b1 i wszystko jest w porządku....
A u mnie, na Nokii 500 dalej przy włączonych profilach prędkości kalkulacja trasy przy 5% zatrzymuje się i restartuje program. Innych kłopotów nie miałem i nie mam.
Edit: Jest ok. Kalkuluje trasy z uzyciem profili prędkości. Problem polegał na tym, ze w instalce nadal nie ma dodatku "Nokia 500 autostart" i de facto uruchamiałem execa 1205. Po ręcznej podmianie pliku już jest ok.
-
Nie sądzę.
A ja sądzę :-)
"Umożliwienie wykorzystania zdarzeń drogowych (roboty drogowe, blokady etc.) do lepszej nawigacji przez urządzenia bez dostępu do Internetu, dzięki dołączeniu danych o tych zdarzeniach bezpośrednio do danych mapowych."
-
Niedoczytałem :S
Ciekawe czy blokady są czasowe. Bo jak nie to bez sensu.
-
Problem w tym, że kiedy wsiądę z powrotem i odpalę ponownie Automapę, to chce ona mnie prowadzić nie bezpośrednio do C, ale najpierw każe się cofnąć do B.
Miał ktoś tak?
Tak było już na pewno w v.6.2. Już kiedyś też o tym pisałem.
Nawet nie trzeba wyłączyć AM. Wystarczy, że w PDA wyłączy się na chwilę wyświetlacz (nie wyłączając AM). Po ponownej jego aktywacji AM nie pamięta "zaliczonego" odcinka i trzeba niestety wykasować już zaliczone punkty, by prowadziła dalej. :O
Chociaż starałem się bardzo nie udało mi się doprowadzić do wspomnianego błędu na AM 6.6.1 b1215.
Po włączeniu AM na ekranie można było odszukać zaliczony punkt PRZEZ, ale AM nie kazała do niego "wracać".
Jedynie na mapie nadal widnieje i można odszukać zaliczony punkt PRZEZ, ale moim zdaniem jest to prawidłowe.
Jedynie mogę sie czepić, że zanim złapiemy pomiar pozycji po przerwie w jeździe (tej po najedzeniu się do syta) to chwilowo na ekranie DO CELU mamy odległość policzoną od pierwotnego miejsca startu. Tu powinno być liczenie od "SAMOCHODZIKU ostatnia znana pozycja".
Jednak po złapaniu sygnału GPS i przejechaniu 10 metrów pomiar odległości już jest nowy.
O powrocie do zaliczonego PRZEZ nie ma mowy. "Mit obalony."
-
Czy ktoś już wie jak wywalić ten śmietnik z ekranu ?
Na nakładce AMEUb2 jest wszystka OK :ok:
-
Niedoczytałem :S
Ciekawe czy blokady są czasowe. Bo jak nie to bez sensu.
albo chociaż synchronizowane przez MiploSync bo wątpię żeby zaryzykowali (zakładając że mapy będą co 2 miesiące) że użytkownik będzie od razu aktualizował mapy.
-
Czy ktoś już wie jak wywalić ten śmietnik z ekranu ?
Na nakładce AMEUb2 jest wszystka OK :ok:
tylko czy wywalajac ten smietnik aby napewno masz wszystkie blokady
-
Ja nic nie wywalałem, śmietniku nie było a spis blokad jest ogromny. W pierwszej inst. b1 było dużo jednakowych ikon, ale, jak pisałem, po synchronizacji POI wróciło do normy. Teraz w PL i EU wszystko było na swoim miejscu. Na w/w mapach nic nie synchronizowałem.
-
mi jakos te zdarzenia za cholere nie leza :-| wole blokade odcinka po staremu jako synchronizacja z Miplo A roboty drogowe powinny byc jako POI a nie na stale widoczne w mapie :evil:
-
Mio-168+SD2GB (mały obszar mapy) instalacja na czysto AM6.6.1 beta2 - już bez żadnych problemów. Wszystko jest i działa. Po podmienieniu katalogu "Profiles" z AM 6.6.0 (zamast 5min ręcznie) - tez wszystko gra ze starymi ustawieniami.
Zmiany:
* Usunięcie problemów z uruchamianiem programu oraz przełączaniem profili na niektórych modelach sprzętu nawigacyjnego.
* Usunięcie problemów z aktualizacją z wersji 6.6.0 na 6.6.1 na niektórych modelach sprzętu nawigacyjnego.
* Zmiany w oknie wyszukiwania POI.
* Poprawki usterek wykrytych w testach beta 1.
Ciekaw jestem co na to Ekspert GPS "Akubit"
-
Właśnie pokręciłem się chwilę po Wawie - przejechałem ok. 50 km na Becie 2 bez wyznaczania trasy.
Cztery razy pojawił mi się taki komunikat
(http://img87.imageshack.us/img87/1170/screen61n.png)
-
Jak się u Was pokazuje pasek Menu>POI zakł.Pokaż POI? U mnie w dalszym ciągu jest widoczny kawałek (wąski) paseka "Wzgl. aktualnej pozycji"
-
Na Navoadzie Q1, pokazuje prawidłowo.
-
Przed chwilą zaobserwowałem jeszcze dziwne zjawisko. Powiększyłem mapę na maksa a następnie chciałem pomniejszyć.
Efekt był taki że została skalowana tylko część mapy jak była na początku, reszta ekranu nie pokazywała mapy, tak jak poniżej.
Wyłączyłem AM, włączyłem i znowu to samo. Dopiero po SR Mio działa prawidłowo.
(http://img844.imageshack.us/img844/3219/screen62.png)(http://img251.imageshack.us/img251/4236/screen63.png)(http://img692.imageshack.us/img692/2323/screen64.png)
-
Tak mi się coś skojarzyło, że APR przy minimalnych prędkościach (np. podczas jazdy w korku) nie pokazuje się wcale lub np. 50m przed skrzyżowaniem.
Wydawało mi się?
-
Przed chwilą zaobserwowałem jeszcze dziwne zjawisko...
To typowy objaw niedoboru pamięci, po SR pamięci przybyło więc się poprawiło.
-
Musiałem znowu formatować kartę nie nadpisało na beta 1.Wyskakiwało okienko karta nie zarejestrowana,po wgraniu na czystą kartę ruszyła.Jadę w Polskę,zobaczymy jak w trasie.Pozdrawiam wszystkich beta testerów.
-
To typowy objaw niedoboru pamięci, po SR pamięci przybyło więc się poprawiło.
Po raz pierwszy coś takiego mi się zdarzyło. Ale to chyba jednorazowy wybryk, bo pomimo wielu prób już nie udało mi się tego powtórzyć.
-
Jak się u Was pokazuje pasek Menu>POI zakł.Pokaż POI? U mnie w dalszym ciągu jest widoczny kawałek (wąski) paseka "Wzgl. aktualnej pozycji"
Zmien skorke na standardowa i bedzie ok.
Na sorce DarkaFoto FullPilot pion wystepuje ten blad, @DarekFoto moglbys zobaczy co tam jest nie tak bo dla mnie ta skorka to Nr 1.
Pozdrawiam
JB
-
Jak się u Was pokazuje pasek Menu>POI zakł.Pokaż POI? U mnie w dalszym ciągu jest widoczny kawałek (wąski) paseka "Wzgl. aktualnej pozycji"
Zmien skorke na standardowa i bedzie ok.
Na sorce DarkaFoto FullPilot pion wystepuje ten blad, @DarekFoto moglbys zobaczy co tam jest nie tak bo dla mnie ta skorka to Nr 1.
Pozdrawiam
JB
Rzeczywiście! Masz rację, ale w/w usterka występuje przy skórce nie tylko DF. Występuje również przy "Interfejsach AutoMapy" z portalu Miplo.pl, np. "Maks Black Panorama", "Black Panorama". Co prawda to te skórki są dla 6.6., ale są fajne i kolorowe.
Ps.
DF wydał skórki "Zmiana interface'u Automapy 6.6.1 beta".
Ps.
Bardzo przepraszam DarkaFoto. W jego skórkach jest OK :ok: :ok: :ok:
-
Problem w tym, że kiedy wsiądę z powrotem i odpalę ponownie Automapę, to chce ona mnie prowadzić nie bezpośrednio do C, ale najpierw każe się cofnąć do B.
Miał ktoś tak?
Tak było już na pewno w v.6.2. Już kiedyś też o tym pisałem.
Nawet nie trzeba wyłączyć AM. Wystarczy, że w PDA wyłączy się na chwilę wyświetlacz (nie wyłączając AM). Po ponownej jego aktywacji AM nie pamięta "zaliczonego" odcinka i trzeba niestety wykasować już zaliczone punkty, by prowadziła dalej. :O
Chociaż starałem się bardzo nie udało mi się doprowadzić do wspomnianego błędu na AM 6.6.1 b1215.
O powrocie do zaliczonego PRZEZ nie ma mowy. "Mit obalony."
do Miami
Kolega jerryd pisał zapewne ( bo jednoznacznie nie określił) o beta1, lub starszej wersji, ja natomiast odniosłem jego informację do v.6.2
Wtedy nikt nie słyszał jeszcze o beta2 , natomiast poprawka o której piszesz b1215 do beta1, nie była ogólnie dostępna, skoro 7-go października nawet kol. Dolek tej poprawki nie miał. :proud:
Nie wiem, czy zauważyłeś, ale cytowane przez ciebie wypowiedzi są datowane 5 października. :worried:
Więc zamiast pisać o "obalonym micie" :shock:, powinieneś raczej napisać o "naprawionym w końcu babolu" :P, ciągnącym się od kilku wersji.
Finalnie oczywiście Twoja informacja mnie ucieszyła, że ten upierdliwy element został w końcu naprawiony :wink:
-
Ciekaw jestem co na to Ekspert GPS "Akubit"
Nic. Po prostu prędzej, czy później się natniesz na błędy spowodowane swoim uporem. Jeśli uważasz, że w przytoczonym przez Ciebie cytacie, jest coś dotyczącego nadpisywania nowych profili, kopiując stare dane profili, to się grubo mylisz. Jest to dopuszczalne tylko za pomocą programu instalacyjnego. To, że akurat w tej aktualizacjii nic się nie dzieje (choć możesz nawet nie zauważyć, że coś jest nie tak), o niczym nie świadczy.
-
Mio-168+SD2GB (mały obszar mapy) instalacja na czysto AM6.6.1 beta2 - już bez żadnych problemów. Wszystko jest i działa. Po podmienieniu katalogu "Profiles" z AM 6.6.0 (zamast 5min ręcznie) - tez wszystko gra ze starymi ustawieniami.Zmiany:
* Usunięcie problemów z uruchamianiem programu oraz przełączaniem profili na niektórych modelach sprzętu nawigacyjnego.
* Usunięcie problemów z aktualizacją z wersji 6.6.0 na 6.6.1 na niektórych modelach sprzętu nawigacyjnego.
* Zmiany w oknie wyszukiwania POI.
* Poprawki usterek wykrytych w testach beta 1.
Ciekaw jestem co na to Ekspert GPS "Akubit"
Kolego babi.
W przytoczonym przez Ciebie cytacie, nie ma ani słowa o podmianie "Profiles" z poprzedniej wersji, a jedynie o rozwiązaniu wcześniejszych problemów związanych z jego programową aktualizacją.
Podmienianie po instalacji, czy to całego katalogu "Profiles", czy też niektórych plików w nim zawartych jest sposobem karkołomnym - dla leniwców.
Osobiście mi to LOTTO, czy posłuchasz dobrych rad Akubita i poświęcisz kilka minut na ręczne ustawienie profilu.
Jak Ci zapewne wiadomo, poprzednie wersje miały sporo baboli, a Ty na siłę je przenosisz do 6.6.1. Przy takim, jak Twoje podejściu, przestaję się dziwić, że ludziom to, czy tamto, prędzej czy później "wyskoczy".
-
.....i poświęcisz kilka minut na ręczne ustawienie profilu.
No właśnie również mnie dziwi takie podmienianie. Zmiana parametrów w "Ustawieniach" zajmuje góra 5 minut.
Już więcej czasu trzeba poświęcić na ustalenie kategorii POI które mają być wyświetlane, a tego niestety nie da się chyba w żaden sposób skopiować ani zapisać aby wykorzystać w przyszłości.
-
Koledzy macie jakies sprawdzone ustawienia srednich predkosci dla tej nowej bety ? Jak ktos ma to bym poprosil.
-
Wizualizacja informacji o zmianie długości i czasu wyznaczonej trasy, spowodowanej spłynięciem nowych danych o sytuacji na drodze z systemu LiveDrive! mających wpływ na tę trasę.
Udało się komuś sprawdzić jak to działa/wygląda/sprawdza się w praktyce?
Może jakieś screeny ktoś uchwycił?
-
Ja każdą nową wersje czy to beta czy finalna Instaluje do nowego katalogu który automatycznie zostaje utworzony podczas instalacji AM.
Starszą wersję programu nie usuwam tylko zmieniam nazwę katalogu tak aby na karcie nie było dubla a w razie problemów z nową wersją zawsze przez zmianę katalogu na prawidłowy mam dostęp do działającej wersji.
Co do ustawień programu to zawsze wszystko robię od początku.
- plik aktualnych poi zawsze w osobnym katalogu
- import komunikatów ostrzegawczych ze swojego pliku
- import swoich ulubionych
Tak aby mieć pewność że błędy nie są spowodowane plikami i ustawieniami z poprzednich wersji.
-
No właśnie również mnie dziwi takie podmienianie. Zmiana parametrów w "Ustawieniach" zajmuje góra 5 minut.
5 minut, to w wariancie bardzo, ale to bardzo, optymistycznym.
Przecież zmiany wprowadzone np. do ustawień tras, trzeba jeszcze przetestować, wyznaczając kilka "swoich" tras. Przecież wielu już chyba zauważyło, że na bieżąco zmieniane są programowe algorytmy i to nie tylko z okazji wypustu nowej wersji, ale nawet podczas aktualizacji danych traffikowych.
Kilku już też zauważyło, że nawet zastosowanie starych, "nie programowych" skórek, potrafi "wyłożyć" kilka rzeczy :wink:.
Nie wspomnę już o tym, że jeżeli bierze się aktywny udział w beta testach, to powinno się je przeprowadzać na oryginalnie zainstalowanych plikach, ew. nadpisanych przez instalator na poprzedniej wersji.
.....
:ok: :ok:
Też robię zawsze dokładnie tak jak opisałeś :proud:. To jest idealny sposób na wiarygodne testy nowej wersji, a w razie problemów, bezbolesny powrót do poprzedniej - nawet w trasie (mając na urządzeniu możliwość zmiany nazw katalogów)
Osobiście do pełni szczęścia w tej materii, brakuje mi tylko możliwości zapisu "do pliku" ustawień dot. wyświetlania - tak jak to można zrobić z ustawieniami ostrzegania, by mieć możliwość zaimportowania tych ustawień do nowej wersji. Ale może się doczekamy :wink:
Pozdrawiam
-
Ja skopiowałem profil osobowy na pulpit z bety 1.Po wgraniu bety 2 na sformatowaną kartę profil osobowy z pulpitu wpisałem w profil osobowy w becie 2.Wszystkie ustawienia miałem z poprzedniej wersji.Trwało to kilka sekund.Wróciłem z trasy po Polsce i AM zachowywała się poprawnie.Oby tak dalej
-
Ja każdą nową wersje czy to beta czy finalna Instaluje do nowego katalogu ......
Od zawsze tak właśnie robię.
Osobiście do pełni szczęścia w tej materii, brakuje mi tylko możliwości zapisu "do pliku" ustawień dot. wyświetlania - ....
Kiedyś już im to zgłaszałem. Może się doczekamy. Na razie ręcznie kopiuje pliki z tymi ustawieniami.
-
Na razie ręcznie kopiuje pliki z tymi ustawieniami.
A który plik odpowiada za wyświetlanie POI ??
-
A który plik odpowiada za wyświetlanie POI ??
categories.data
Plik z Twoimi ustawieniami jest w folderze Data Files w profilach. Natomiast w folderze głównym programu masz plik główny, czyli jak skasujesz folder Data Files w profilach to wtedy AM pobiera ustawienia z tego pliku z folderu głównego.
-
Plik z Twoimi ustawieniami jest w folderze Data Files w profilach.
Ale chińszczyzna w tym pliku :O
Myślałem że będzie numer kategorii i albo 1 albo 0. A w tych zapiskach nie wiadomo o co chodzi.
-
A jak u was APR - na trasach i miejscach ktore znacie pojawil sie ? APR napewno zagoscil w Opolu , Wroclawiu. Dane podawane przez niego w wiekszosci zgadzaja sie z rzeczywistoscia.
-
Proszę o potwierdzenie.
Trasa z Mińska Maz. na zachód. Do 100 km. wyznacza mi prawidłowo (prosta jak drut), powyżej 100 km. robi dziwny uskok na Wiązownę.
-
Potwierdzam, że robi uskok ale tylko na optymalnej i szybkiej. Na krótkiej jest dobrze.
-
Proszę o potwierdzenie.
Trasa z Mińska Maz. na zachód. Do 100 km. wyznacza mi prawidłowo (prosta jak drut), powyżej 100 km. robi dziwny uskok na Wiązownę.
u mnie przy włączonym SR tylko na optymalnej na szybkiej jest ok, bez SR na każdej jest ok
-
A jak u was APR - na trasach i miejscach ktore znacie pojawil sie ? APR napewno zagoscil w Opolu , Wroclawiu. Dane podawane przez niego w wiekszosci zgadzaja sie z rzeczywistoscia.
Moja subiektywne wrażenie jest takie jakby było go więcej. No i działa lepiej, swego czasu pisałem że ilość pasów nie pokrywa się z rzeczywistością (np. pokazuje 4 pasy ktore są dopiero przed skrzyżowaniem, a tymczasem faktycznie jedziemy drogą dwupasmową), dziś APR mile mnie zaskoczył przygotowując do lewoskrętu, sugerował jazdę lewym pasem na drodze dwupasmowej i dopiero potem wyświetlił cztery pasy przed skrzyżowaniem :ok: Niestety nie we wszystkich miejscach tak było, ale jest postęp.
-
Proszę o potwierdzenie.
Trasa z Mińska Maz. na zachód. Do 100 km. wyznacza mi prawidłowo (prosta jak drut), powyżej 100 km. robi dziwny uskok na Wiązownę.
Wszystkie typy tras u mnie sa wyznaczane ok. Bez SR i z włączonym SR tez prowadzi poprawnie.
-
Dziwne, u mnie z włączonym i wyłączony SR wszytkie trzy są źle wyznaczne.
-
U mnie z włączonym i wyłączony SR wszystkie trzy są dobrze wyznaczane.
-
Ale zauwazylem ze jak punkt Start postawi sie w N52'07'02.13" E19'58'15.34" to AM prowadzi juz dolem przez Nieborów, Mszczonów, Grójec, Górę Kalwarię, Kołbiel. Koniec w N52'10'43.67" E21'35'58.88" Tez tak u Was prowadzi koledzy ?
-
OK dzięki, 2:3. Miałem zgłosić, ale narazie odpuszczę.
-
OK dzięki, 2:3. Miałem zgłosić, ale narazie odpuszczę.
U mnie również poprawnie.
-
@kwojtow, u mnie optymalna po prostej, a szybka jeszcze inaczej Nieborów - Mszczonów - Nadarzyn - Warszawa - Mińsk.
-
Proszę o potwierdzenie.
Trasa z Mińska Maz. na zachód. Do 100 km. wyznacza mi prawidłowo (prosta jak drut), powyżej 100 km. robi dziwny uskok na Wiązownę.
Potwierdzam uskok - włączone SR i uwzględnianie profilu prędkości.
-
A u mnie optymalna prowadzi tak jak szybka u Ciebie. Natomiast krótka prowadzi prosto. Ps. Dodam ze mam standardowe ustawienia suwaków.
-
Coś jest nie tak, ustawiam start MM ul. Warszawska 212, jest uskok na Wiązownę. Przestawię Start na 7 Pułku Ułanów (300m. dalej) i wyznacza po prostej. Suwaki standard.
-
Male sprostowanie. Bo wyznaczalem trasy w odwrotnej kolejnosci. Wiec bez SR i wyznacza ok wszystkie trzy. Z wlaczonym SR Optymalna i Szybka odbija na Wiązowną. Dziwne faktycznie to.
-
Niecałe dwa tygodnie temu zgłaszałem do supportu propozycję wstawienia nawiasu kwadratowego przy numerze drogi w pikietażu dolnej belki. Jestem wzruszony :proud:
-
Problem w tym, że kiedy wsiądę z powrotem i odpalę ponownie Automapę, to chce ona mnie prowadzić nie bezpośrednio do C, ale najpierw każe się cofnąć do B.
Miał ktoś tak?
Tak było już na pewno w v.6.2. Już kiedyś też o tym pisałem.
Nawet nie trzeba wyłączyć AM. Wystarczy, że w PDA wyłączy się na chwilę wyświetlacz (nie wyłączając AM). Po ponownej jego aktywacji AM nie pamięta "zaliczonego" odcinka i trzeba niestety wykasować już zaliczone punkty, by prowadziła dalej. :O
Chociaż starałem się bardzo nie udało mi się doprowadzić do wspomnianego błędu na AM 6.6.1 b1215.
Po włączeniu AM na ekranie można było odszukać zaliczony punkt PRZEZ, ale AM nie kazała do niego "wracać".
Jedynie na mapie nadal widnieje i można odszukać zaliczony punkt PRZEZ, ale moim zdaniem jest to prawidłowe.
[ciach]
O powrocie do zaliczonego PRZEZ nie ma mowy. "Mit obalony."
U mnie niestety jest tak jak było, czyli dalej kieruje do pierwszego punktu przez. Dziś rano na chwilę podczas przerwy w trasie zamknąłem AM i po ponownym uruchomieniu kazała mi wracać kilkaset km :(
-
Witam
Ciekawi mnie jaki cel przyświecał twórcą mapy aby umieszczać blokady bezpośrednio w mapie ? Pomysł zacny ale .. no własnie ze nie do-końca ,bo jeśli to bat na piratów to OK ale co z ludźmi którym kończy się subskrypcja ? musza przedłużyć lub jeździć z wadliwa mapa ( nie mylić z nie aktualną bo to jest oczywiste ) bo blokady znikną w realu!! a na mapie będą ..do końca świata a nawet itd.. Ciekawi mnie tez sama technika aktualizacji tych blokad ( w czasie trwania subskrypcji ale z pominięciem miplo ) czy to wymusza codzienne aktualizacje :mysli: a co ze sprzętem bez dostępu do internetu lub ogólnym :-| brakiem internetu
-
Zadałem już podobne pytanie w którymś z watków czy te blokady są przynajmniej czasowe. Bo jak nie to porażka, jeśli te blokady mają blokować drogi do następnego wydania map (czyli ~ 2 m-ce).
Poza tym te blokady do tej pory działały jak chciały a jedna (koło Radomia) sprawdzona przeze mnie z tej wersji blokuje drogę tylko w jedna stronę (od czerwonego płotku do szarego). Po odwróceniu trasy nic nie jest blokowane.
Jak dla mnie bez sensu.
-
Kolejny aspekt, to co z użytkownikami, którzy kupują AM (dostają w prezencie), nie korzystają nawet z aktualizacji (w większości starsze osoby, lub użytkownicy, których technika "przerosła"), jeżdżą na jednej wersji dopóki się da ....
Przecież opisywany wyżej sposób blokowania sprawia, że łatwiej będzie im optymalnie dojechać do celu korzystając z map papierowych, niż z AM.
Jeżeli już była mowa o batach, to jest to właśnie bat na w/w grupy uczciwych ludzi, oraz na tych, którzy nie zamierzają przedłużać subskrypcji, bo z autka korzystają sporadycznie, a AM służy im wyłącznie do wyznaczenia traski na mapie i korzystania z "podpowiedzi". Resztę mają na znakach drogowych.
Czy producent jeszcze nie zauważył, że wszystkich wymienionych wyżej, wali w bambuko od samego początku?
W imię czego - walki z piractwem ? Pirat w najgorszym przypadku, średnio co 2 miesiące zaktualizuje sobie całość.
-
ochkarol a może tylko opis jest błędny ( Radom ul Kozienicka ? ) zdarza się ze tylko w jedna stronę jest blokada
-
Witam
Ciekawi mnie jaki cel przyświecał twórcą mapy aby umieszczać blokady bezpośrednio w mapie ? Pomysł zacny ale .. no własnie ze nie do-końca ,bo jeśli to bat na piratów to OK ale co z ludźmi którym kończy się subskrypcja ?
A ja bym zablokował wszystkie autostrady i ekspresówki i to co 10 km, a antyblokady tylko w miplo. Oczywiście jest jeden problem z tymi co nie korzystają z miplo lub nie mogą.
Ci co nie mogą to dobrze im tak i oni są skreśleni. Ci co by chcieli a nie wiedzą jak, to się im częściowo nie dziwie. Obecnie różne synchronizacje następują aż w 3 softach, MiploSync, AMCenter, AutoMapa, i jest tego w piernik. Jestem za tym aby wszelka synchronizacja następowała w AutoMapie w czymś takim jak
MENU/Synchronizacja.
Takie MiploSync wbudowane w AM z dostępem do miplo, po numerze licencji na swoje konto. Jedyne co ludek musiałby zrobic to zarejestrować login w Miplo i to może nawet z poziomu AM oraz posiadać ważny numer licencji.
Kolejny aspekt, to co z użytkownikami, którzy kupują AM (dostają w prezencie), nie korzystają nawet z aktualizacji (w większości starsze osoby, lub użytkownicy, których technika "przerosła"), jeżdżą na jednej wersji dopóki się da ....
W imię czego - walki z piractwem ? Pirat w najgorszym przypadku, średnio co 2 miesiące zaktualizuje sobie całość.
Tylko, że teraz dostają od razu dużo na patelni, a później miałby zdecydowanie gorzej.
Jak ktoś nie uaktualnia, to niech pretensje ma do siebie, że nie ma drogi wybudowanej w 2010 bo mapa jest z 2009. Tak samo z pozostałymi POI, blokadani i RADARAMI.
Odnośnie RADARÓW przenośnych, jestem zdecydowanie za tym aby ta kategoria znikneła z wbudowanych w AM, a jej synchronizacja odbywała sie tylko przez miplo, tak jak identycznie jest teraz z GEOCACHING. Udupi to życie piratów. Skoro AM i MiploSync obecnie przypisuje się do licencji, to ściągana aktualizacja (synchronizacja wszelaka) powinna się przypisywać do AM o określonej licencji.
-
Miami tylko ze kupujemy program do nawigacji pt :automapa a nie miplo ! Powinno sie tez zaznaczyc ze przydatnosc do uzytku TYLKO 1 ROK ! ( nie mylic z komfortem użytkowania- patrz aktualizacje ) Kupując atlas papierowy nikt mnie nie zmusza do powrotu do księgarni oraz nie wyrywa mi kartek twierdząc ze to i tak stare dane
-
miami ma rację z dwoma sprawami:
Radary tylko w miplo.
menu "Synchronizacja" załatwiający Miplo, AM'Center.
I nie trafia do mnie argument że kupiłem automapę a nie miplo.
-
:mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :E :mrgreen: Ale się uśmiałem !! :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :E :mrgreen:
Do walki z piratami stworzono już np. rejestrację map i co to daje? Nic! Na prawdę wierzycie, że pirat umie sobie wszystko zainstalować, zwitaminizować, a nie będzie umiał sobie ściągnąć pierwszego lepszego pliku z radarami? Od razu pojawią się gotowce do ściągnięcia z zapisanymi POI.
Osobiście nie wierzyłem, że można wymyślić taką głupotę jak powiązanie blokad drogowych z mapą, ale jednak ludzka wyobraźnia jest nieograniczona! Pomijając piratów, którzy i tak sobie dadzą radę i ludzi nieobeznanych w najnowszej technice, których producenci mają w nosie, jest jeszcze grupa ludzi, która korzysta z nawigacji raz na jakiś czas (sam do tej grupy należę). Teraz przedstawiciele tej grupy będą musieli przed każdym użyciem AM robić aktualizację bo inaczej nigdzie nie dojadą.
Pamiętajcie także o tym, że co chwila wychodzi jakaś wersja automapy, która nie nadaje się do użytku i trzeba czekać na aktualizację. Do dziś pełno osób jeździ na 6.5, 6.2 czy nawet 5.5.3, bo im nowa AM nie pasuje, a teraz będą mieli pod górkę.
Nie moja firma, nie moja broszka.... Cenię AM za aktualność map i jestem do niej przyzwyczajony, ale jak utrudnią mi życie do tego stopnia, że nie będzie się dało z programu korzystać, to mamy jeszcze na szczęście prawie wolny rynek...
-
To są typowe praktyki monopolisty ,ale zaraz przecież automapa monopolista nie jest ! to czemu sobie samobója strzela ? wie ktoś A może to wina dopalaczy ? Jak dla mnie aktualizacja raz na 2/3 lata jest wystarczająca i dokładność map tez . To nie Chiny tu się tak szybko nie buduje, no chyba ze ktoś jest fanem tvn 24 Płacąc za produkt nikt mnie nie uprzedził ze będę miał rzucane kłody / blokady pod nogi
Połączone: Październik 11, 2010, 13:12:44
Ps
a może :ok: pomysł dobry tyko wystarczy dać możliwość wyłączenia wbudowanych blokad i/lub pozostawić tylko informacje o tychże Użytkownik wtedy decyduje czy chce z nich korzystać czy chce sobie zaktualizować i jak często
-
Proszę o potwierdzenie.
Trasa z Mińska Maz. na zachód. Do 100 km. wyznacza mi prawidłowo (prosta jak drut), powyżej 100 km. robi dziwny uskok na Wiązownę.
Potwierdzam uskok - włączone SR i uwzględnianie profilu prędkości.
Robi uskok bo w Dębach jest remont wiaduktu i czasem tam się 30 min wtapia na światłach.
-
Miami tylko ze kupujemy program do nawigacji pt :automapa a nie miplo ! Powinno sie tez zaznaczyc ze przydatnosc do uzytku TYLKO 1 ROK ! ( nie mylic z komfortem użytkowania- patrz aktualizacje ) Kupując atlas papierowy nikt mnie nie zmusza do powrotu do księgarni oraz nie wyrywa mi kartek twierdząc ze to i tak stare dane
Znalazłem u babci na strychu mapę z 1935 i nie ma na niej tak ważnej autostrady A4.
Normalnie kurde felek mapa bezużyteczna.
Czy wnuczek powinien reklamować mapę i dostać nową gratis? Tylko jedna kartka format A0.
O zapomniałbym wątek o becie no to mam cos z bety. Jak AM 6.6.1 b1215 liczy odległości.
-
Robi uskok bo w Dębach jest remont wiaduktu i czasem tam się 30 min wtapia na światłach.
Po pierwsze skręt na Wiązownę jest 3 km dalej za remontowanym wiaduktem. Po drugie jakbyś czytał uważnie to byś doczytał, że wystarczy przesunąć START 300 m. dalej na wschód i wyznacza już dobrze.
-
Trasa Rawicz-> Międzychód, optymalna: Leszno, Śmigiel Wielichowo, Grodzisk Wlkp., Nowy Tomyśl, Miedzichowo, Międzychód
Trasa O.K. w Lesznie zjeżdżam do sklepu, wracam na trasę, trasa zostaje przeliczona i teraz prowadzi przez Stęszew,
Buk, Duszniki, Pniewy. Też trasa O.K. ale dlaczego inna? Dlaczego przebieg odcinka trasy jest różny w zależności
od położenia punktu startowego (końcowego zresztą też)? Może to nie jest błąd a wynik moich oczekiwań i technicznego
wykształcenia. Podobnie też przy odwracaniu trasy, dlaczego ma być inna? (nie używam LD, SR).
-
Robi uskok bo w Dębach jest remont wiaduktu i czasem tam się 30 min wtapia na światłach.
Pudło. Ten skręt na Wiązowną jest w miejscowości Brzeziny - jakieś 2-3 kilometry za remontowanym wiaduktem. IMHO jest to związane z remontem (który już się prawie skończył) między Brzezinami a Zakrętem. Tam były ze trzy odcinki z ruchem wahadłowym, na których traciło się dość sporo czasu. A że SR to dane statystyczne z jakiegoś tam okresu czasu to rezultat mamy jak wyżej.
-
@matmic, all
Odnośnie funkcjonalności:
"Wizualizacja informacji o zmianie długości i czasu wyznaczonej trasy, spowodowanej spłynięciem nowych danych o sytuacji na drodze z systemu LiveDrive! mających wpływ na tę trasę."
U mnie wyglądało to tak, że na chwilę na samej górze ekranu pojawił się zielony pasek (być może kolor zależy od zysku lub od straty w czasie), a na nim napis, bodajże "Minus 1 Poprawa".
Niestety, cyfra nakładała się, przynajmniej u mnie na HTC HD (orientacja ekranu: pion) na pierwszą literę słowa "Poprawa". Zgłosiłem to już do supportu.
-
ochkarol a może tylko opis jest błędny ( Radom ul Kozienicka ? ) zdarza się ze tylko w jedna stronę jest blokada
Nie wiem. Jam nie z Radomia.
-
A co to za blokada? GDDKiA nie ma tam żadnych prac.
Może ktoś z Radomia powie czy to omijać czy olewać.
-
A co to za blokada? GDDKiA nie ma tam żadnych prac.
Może ktoś z Radomia powie czy to omijać czy olewać.
5. ULICA KOZIENICKA
Miejsce utrudnień
Ulica Kozienicka od ronda księdza Jerzego Popiełuszki do ulicy Karola Potkańskiego.
Opis utrudnień
Prace drogowe związane z przebudową jezdni, budową chodników, zatok, drogi rowerowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia oraz montażu sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ulicą Zubrzyckiego. Na odcinku ulicy na wysokości Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej ruch dwukierunkowy odbywa się po jednej jezdni. Odcinek pomiędzy ulicami Zubrzyckiego i Potkańskiego jest zamknięty, oprócz pojazdów budowy oraz dojazdu do posesji. Oznakowane objazdy drogi nr 737 są wyznaczone ulicami Żółkiewskiego, Energetyków, Nowa Wola Gołębiowska i Potkańskiego.
Przyczyna utrudnień
Przebudowa ulicy Kozienickiej.
Przewidywany termin
Do 20 października 2010 roku.
http://www.mzdik.radom.pl/index.php?id=67 (http://www.mzdik.radom.pl/index.php?id=67)
-
A co to za blokada? GDDKiA nie ma tam żadnych prac.
A co ma do tego GDDKiA? Kozienicka nie jest ani drogą krajową ani autostradą ...
-
A co to za blokada? GDDKiA nie ma tam żadnych prac.
Może ktoś z Radomia powie czy to omijać czy olewać.
Ta blokada jest, niestety jako jedyna w Radomiu. W rzeczywistości oprócz niej, zablokowanych jest jeszcze kilkanaście głównych ulic miasta, ale tych blokad nie ma w mapach AM. Ta usługa nie ma żadnej wartości niestety. W miarę aktualne dane są w miplotrafic i jeśli ktoś je synchronizuje, to śmiało może wywalić ten ostatni "wynalazek" Aquartu.
W.
-
Ja bardzo żałuję że w ocenach Bety1,2 i ver. finalnych jest pomijana obsługa dźwięku przez AM, mnie to dotyka ponieważ mam carpc, a beta1 była tragicznie pokopana, samo włączenie AM powodowało wyłączenie dźwięku. Zgłaszałem, zciągnąłem betę2 i zobaczę czy chociaż trochę zostało naprawione.
-
trochę nie na temat... ale może przydałaby się w AM opcja w której przy aktywację trybu nocnego wraz ze zmianą kolorów mapy zmieniała by się jasność podświetlenia ekranu???
-
Problem podświetlenia wałkowany był wielokrotnie. Jak dotąd rozwiązany jedynie przy pomocy mortsript i to nie na wszystkich urządzeniach. Kiedyś próbowałem coś w rodzaju filtra nakładanego na cały ekran jednak efekt był nie do końca zadowalający, bo przyciemniało wyświetlane elementy, a ekran i tak walił blaskiem po przedniej szybie. Aktualnie szukam rozwiązania dla tego problemu, i niestety pozostaje jedynie zabawa z mortscriptem. Obawiam, że może się nie udać, bo na moim urządzeniu nawet nie działa regulacja podświetlenia w panelu sterowania WinCe, ale nie poddam się tak łatwo ;)
Wracając do tematu, to dziś zrobiłem trasę 200 km i nie zauważyłem żadnych anomalii w działaniu 6.6.1 beta 2. Wszystko u mnie działa tiptop. Sprzęt Cruser Sigma B43.
-
Regulacja podświetlenia na poziomie programu nawigacyjnego możliwa jest tylko w przypadku PDA (na systemach WM), bo one posiadają w miarę kompatybilne metody regulacji. W dziedzinie nawigacji PNA panuje pełna dowolność w temacie. Jest tyle metod regulacji, ile platform (procesorów), a do tego na poszczególnych platformach występują jeszcze różne "wariacje" :) Nie ma i nie będzie uniwersalnego programu regulacji podświetlenia (no chyba, że ktoś się bardzo poważnie tematem zajmie i będzie miał conajmniej kilkanaście różnych modeli nawigacji do testów), a w AM raczej mają na głowie bardziej istotne sprawy, niż ta :)
-
Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale czy ktoś z Was zauważył szybsze łapanie fixa w tej wersji AM? U mnie jest wyraźna różnica - teraz fixa mam po sekundzie, a nie 5, jak wcześniej... Jeśli to nie zasługa programu, to pewnie formatu karty, jaki zrobiłem tym razem przed instalacją nowej wersji :mysli:
-
Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale czy ktoś z Was zauważył szybsze łapanie fixa w tej wersji AM? U mnie jest wyraźna różnica - teraz fixa mam po sekundzie, a nie 5, jak wcześniej... Jeśli to nie zasługa programu, to pewnie formatu karty, jaki zrobiłem tym razem przed instalacją nowej wersji :mysli:
U mnie za to program czesto gubi sygnał ale zaraz go odzyskuje. W poprzedniej wersji działało idealnie. Aha, dzisiaj podczas przeliczania trasy po złym skręcie, wywaliło mi błąd: Niezgodność z danymi wewnętrzynymi czy coś takiego.
-
... ale może przydałaby się w AM opcja w której przy aktywację trybu nocnego wraz ze zmianą kolorów mapy zmieniała by się jasność podświetlenia ekranu???
U mnie tak się dzieje, jak przełącze w tryb nocny to widać jak ekran przygasa (HTC HD2)... :O
-
@matmic, all
Odnośnie funkcjonalności:
"Wizualizacja informacji o zmianie długości i czasu wyznaczonej trasy, spowodowanej spłynięciem nowych danych o sytuacji na drodze z systemu LiveDrive! mających wpływ na tę trasę."
U mnie wyglądało to tak, że na chwilę na samej górze ekranu pojawił się zielony pasek (być może kolor zależy od zysku lub od straty w czasie), a na nim napis, bodajże "Minus 1 Poprawa".
Niestety, cyfra nakładała się, przynajmniej u mnie na HTC HD (orientacja ekranu: pion) na pierwszą literę słowa "Poprawa". Zgłosiłem to już do supportu.
Też dzisiaj "to" dostrzegłem.
Było bodaj "...coś tam... 2 Poprawa"
Napis faktycznie nakłada się (orientacja ekranu poziom, GC5066).
Ale druga sprawa, za krótko "to coś" pojawia się, w ogóle załapałem się na ostatnie sekundy tego, pomimo, że stałem na światłach i dość często spoglądałem na ekran.
Druga sprawa, co oznacza ta liczba!? Ogólnie jak na razie ta wizualizacja nie przemawia do mnie...
-
Cytat kwojtow z beta1
"Szkoda ze caly czas nie mogą poprawic urwanego dzwieku ktory wystepuje przy zapytaniu o skasowanie trasy. Moze to banalny problem ale ..."
Potwierdzam. Poprobowalem użycie SKASUJ a następnie dawałem NIE, później znów można SKASUJ i znów NIE. W ten sposób kilkanaście razy mogłem usłyszeć dzwiek dla operacji SKASUJ i o zgrozo można dosłuchać się aż 3 rodzajów dzwięków dla tej operacji.
Po prostu takie chybil trafil co sie AutoMapie trafi to to nam "zagra".
Zgłosiłem supportowi z wytlumaczeniem prostym tak jak prosta "trasa przełajowa od START do KONIEC".
Szansa poprawki aż 50%, albo poprawią albo nie.
-
@matmic, all [dot. tylko użytkowników Live Drive (on-line Internet)]
Jeśli chodzi o wizualizację skrócenia (pewnie wydłużenia też) prognozowanego czasu trasy, to jak dla mnie rozwiązanie obecne jest ok.
To, czego nie zauważyłeś, to pewnie minuty (tak zakładam). Czyli poprawa jest np. przy "Minus -1" => ja to rozumiem jako skrócenie prognozowanego czasu przejazdu o jedną minutę. Jeśli tak, jak zakładam również, kolor przy wydłużeniu prognozowanego czasu dojazdu będzie inny niż zielony, to generalnie mi to wystarczy.
-
Witam
Ja zauważyłem że w porównaniu do beta1 i 6.6 wydłużył się dwukrotnie czas synchronizacji punktów POI.
1 etap - synchronizacja dochodzi do ok 23-26% i następuje długie oczekiwanie
2 etap - synchronizacja dochodzi do ok 56% i następuje długie oczekiwanie
Całość trwa ok 3-4 minuty
Wcześniej było zdecydowanie szybciej:( A jak jest u was?
-
Tego nie zauważyłem. Wydaje mi się że czasy są podobne.
Ale jeżeli już jesteśmy przy punktach POI to u mnie strasznie długo trwa zapis edytowanego punktu. Przy zmianie zapisu czy to w polu 'nazwa' czy 'opis' i naciśnięciu 'ok' następuje zwiecha - ok. 20-30 sekund w czasie której nic nie można zrobić.
-
To ja teraz odnosnie map. Moze to dla niektorych malo istotne, ale nie wiem czy zwrociliscie uwage na to, ze w ogole nie przybywa nowych punktow adresowych. Pisze to np na przykladzie swojego miasta. I malo tego - duzo takich punktow zglaszalem supportowi. Jak tak dalej bedzie to wygladalo to nie wroze dobrze AM pod tym wzgledem. Ps. A odnosnie 6.6.1 beta 2 to działa bardzo ładnie i stabilnie poki co.
-
Na mapach 1009 w wielu miejscach (względem do 1006/1008) przybyło numeracji punktowej.
Przykłady: Łaziska Górne, Łaziska Dolne, Łaziska Średnie, Siewierz, Ogrodzieniec, Poręba k/Zawiercia i jeszcze w wielu innych mniejszych miejscowościach.
W innych częściach kraju nie sprawdzałem :)
Zauważyłem jeszcze, że numeracja pojawiła się w mieście Radzionków.
-
Owszem. Ale mi chodzi o punkty adresowe "nowo powstałe". A widze ze nie sa uzupelnianie adresy ktore istnieją juz 3-4 lata a nawet i wiecej.
-
Ja zauważyłem że w porównaniu do beta1 i 6.6 wydłużył się dwukrotnie czas synchronizacji punktów POI.
1 etap - synchronizacja dochodzi do ok 23-26% i następuje długie oczekiwanie
2 etap - synchronizacja dochodzi do ok 56% i następuje długie oczekiwanie
Całość trwa ok 3-4 minuty
Synchronizacja calości miplo (28700) trwa u mnie 55 sek i jest z pół minuty krótsza niż w 6.6.0
Przyczyną zwolnienia synchronizacji może być zastosowanie wolniejszej karty SD np Class2 zamiast Class4 lub inny system formatowania. Spróbuj FAT klaster 64KB.
-
Duży błąd mapy: w Bydgoszczy zgubiono wiadukt nad torami (połączenie ul. Artyleryjskiej z ul. Ludwikowo). W poprzednich wersjach było.
-
Ktoś już zauważył brak wiaduktu w becie1, puściłem zgłoszenie do supportu, wyślij również swoje zgłoszenie, może potraktują to faktycznie jako poważny błąd i w wersji finalnej zdołają poprawić :wink:.
Edit:
Swoją drogą ciekawie zgubili ten wiadukt, na mapie dojazd od strony ul. Artyleryjskiej jest taki jak po wybudowaniu wiaduktu, wcięło tylko sam przejazd nad torami, przed budową tak w rzeczywistości jak i na mapach to miejsce wyglądało zupełnie inaczej, więc nie jest to powrót do starszych wersji mapy w tym miejscu.
-
Duży błąd mapy: w Bydgoszczy zgubiono wiadukt nad torami (połączenie ul. Artyleryjskiej z ul. Ludwikowo). W poprzednich wersjach było.
Potwierdzam
-
w pliku am.settings w linii:
ShowAMTEventsScale=300000
można sobie ustawić skalę wyświetlania tych zdarzeń, mam nadzieję że w finalnej wersji będzie to można ustawić/wyłączyć z poziomu programu
-
Dzisiaj w trakcie jazdy wyskoczył mi u góry zielony naspis że coś tam, nie udało mi się znaleźc tego komunikatu, nie moge tez znaleźc miejsca wpisywania spalania.
-
w pliku am.settings w linii:
ShowAMTEventsScale=300000
można sobie ustawić skalę wyświetlania tych zdarzeń, mam nadzieję że w finalnej wersji będzie to można ustawić/wyłączyć z poziomu programu
Ustawiłem ShowAMTEventsScale=000000 i zdarzenia nie wyświetlają się wcale :ok:
-
Pobierzcie nowe dane AM Trafiic . Sa podawane dane o robotach drogowych w ukladzie poczatek-koniec.To moze sugerowac wstep do ich wlasciwego i docelowego wykorzystania celem kalkulacji tras z wlasciwymi opoznieniami na poszczegolnych odcinkach.
Oby to szlo w tym kierunku.
-
Pobierzcie nowe dane AM Trafiic . Sa podawane dane o robotach drogowych w ukladzie poczatek-koniec.To moze sugerowac wstep do ich wlasciwego i docelowego wykorzystania celem kalkulacji tras z wlasciwymi opoznieniami na poszczegolnych odcinkach.
Oby to szlo w tym kierunku.
U mnie jest brak plików do pobrania. Pliki nie były synchronizowane od wejścia bety 2.
-
Ustawiłem ShowAMTEventsScale=000000 i zdarzenia nie wyświetlają się wcale :ok:
tylko ciekawe czy nadal masz blokady drog wpisane w mape ? skoro sie nie wyswietlaja ? to moze blokad tez juz nie ma
-
Pobierzcie nowe dane AM Trafiic . Sa podawane dane o robotach drogowych w ukladzie poczatek-koniec.To moze sugerowac wstep do ich wlasciwego i docelowego wykorzystania celem kalkulacji tras z wlasciwymi opoznieniami na poszczegolnych odcinkach.
Oby to szlo w tym kierunku.
U mnie jest brak plików do pobrania. Pliki nie były synchronizowane od wejścia bety 2.
Myslisz o AM Center a nie o danych Traffic. Musisz wejsc w Menu potem AM Traffic , zdarzenia drogowe i na dolnym pasku Pobierz
-
Pobierzcie nowe dane AM Trafiic . Sa podawane dane o robotach drogowych w ukladzie poczatek-koniec.To moze sugerowac wstep do ich wlasciwego i docelowego wykorzystania celem kalkulacji tras z wlasciwymi opoznieniami na poszczegolnych odcinkach.
Oby to szlo w tym kierunku.
U mnie jest brak plików do pobrania. Pliki nie były synchronizowane od wejścia bety 2.
Myslisz o AM Center a nie o danych Traffic. Musisz wejsc w Menu potem AM Traffic , zdarzenia drogowe i na dolnym pasku Pobierz
No chyba, że tak. Jednak nawet po takiej aktualizacji remonty istniejące dalej są takie jak były i nic się nie zmieniło. Przynajmniej w mojej okolicy.
Chyba, że tyczy się to nowych robót. Może ktoś podać jakiś przykład?
Edit:
Jednak rzeczywiście pojawiają się oznaczenia początku i końca niektórych robót. Wzrok już mam nie ten i od razu nie zauważyłem :)
Niestety w dalszym ciągu lokalizacja robót na mapie często odbiega znacznie od lokalizacji tych robót w rzeczywistości.
-
Ustawiłem ShowAMTEventsScale=000000 i zdarzenia nie wyświetlają się wcale :ok:
tylko ciekawe czy nadal masz blokady drog wpisane w mape ? skoro sie nie wyswietlaja ? to moze blokad tez juz nie ma
Hmm nie sprawdzałem ale nazwa wartości jest : ShowAMT......... a nie UseATM .......... więc ... :)
-
Czy może ktoś sprawdzić czy można ściągnąć bo jak ja próbuję to mam komunikat, ze licencja nieprawidłowa? ... a jest prawidłowa...
-
Mam to samo, czyli coś padło...
-
Mam to samo, czyli coś padło...
Dzięki,
Dobranoc
-
Nie wiem jak przedtem, ale teraz się pobiera, wiec pobudka.
-
Jak na razie zrobiłem ponad 1000 km na beta 6.6.1 i nie zauważyłem żadnych problemów, wszystko jest ok.
Wracając do blokad, to trzy dni temu wysłałem zapytanie do supportu i dziś otrzymałem informację
Witamy,
czesc zdarzen AM'Traffic zaszytych w mape bedzie czasowych i po zadeklarownym czasie beda znikac. Natomiast najlepszym rozwiazaniem jest aktualizacja tych danych za pomoca programu AM'Center, poniewaz np. mozemy miec informacje, ze dany odcinek drogi jest remontowany przez 2 miesiace, a w rzeczywistosci jest remontowany 5 to jezeli otrzymamy odpowiednia informacje o zmianie czasu trwania remontu mozemy to uwzglednic na serwerze i po synchronizacji za pomoca AM'Center dane te zostana zaktualizowane.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (**)
-
Pobierają zdarzenia ci, co mają połączenie z internetem, czy żle myślę? pozdr
-
Wracając do blokad, to trzy dni temu wysłałem zapytanie do supportu i dziś otrzymałem informację
Witamy,
...jezeli otrzymamy odpowiednia informacje o zmianie czasu trwania remontu mozemy to uwzglednic na serwerze i po synchronizacji za pomoca AM'Center dane te zostana zaktualizowane.
AutoMapa (**)
no wlasnie jezeli otrzymaja... A jak nie bedzie potwierdzenia to co wtedy... Chyba lepszym rozwianiem i tak jest Miplo Niby te zdarzenia mialy byc dla urzytkownikow nie majacych mozliwosci laczenia z internetem a wychodzi na to ze i tak trzeba bedzie laczyc z netem aby te zdarzenia mialy sens To Miplo wtedy straci sens istnienia a jest duzo lepszym rozwiazaniem :ok:
Powinna sie pojawic w wersji finalnej mozliwosc wylaczenia owych zdarzen drogowych Tak samo jak jest wylaczenie LD czy SR i wszyscy beda zadowoleni Wole korzystac z Miplo
-
no wlasnie jezeli otrzymaja... A jak nie bedzie potwierdzenia to co wtedy...
A jak myślisz skąd biorą te dane ? Nie przypadkiem z miplo? No chyba, że ktoś do nich dzwoni i im podaje.
-
A jak myślisz skąd biorą te dane ? Nie przypadkiem z miplo? No chyba, że ktoś do nich dzwoni i im podaje.
No nie wiem. Spora niedokładność tych danych w AM świadczy że raczej mają innych dostawców niż miplo.
-
Podaję jedno ze źródeł danych ( chyba w miarę wiarygodne)
http://gddkia.gov.pl/article/serwis_dla_kierowcow/mapa_planowania_podrozy/index.php#targeo-top (http://gddkia.gov.pl/article/serwis_dla_kierowcow/mapa_planowania_podrozy/index.php#targeo-top)
Wyznaczcie trasę i zobaczycie podobne dane jak w AM
-
Zdarzenia drogowe: menu->AMtraffic->zdarzenia drogowe u mnie przycisk "pobierz" jest nieaktywny, nawet przy podłączeniu do PC przez AS. Samo urządzenie nie łączy się z internetem. A więc nie mam możliwości aktualizacji. AMCenter tego nie robi. Blokady i antyblokady z Miplo to chyba lepsze rozwiązanie, a tak mamy zdublowaną funkcjonalność z Miplo i AM.
Zdarzenia drogowe można usunąć np. zmieniając nazwę pliku events.a w katalogu maps. Wtedy zdarzenia znikają i nie są wyświetlane, nie trzeba edytować pliku am.settings (ShowAMTEventsScale).
-
Zdarzenia drogowe: menu->AMtraffic->zdarzenia drogowe u mnie przycisk "pobierz" jest nieaktywny, nawet przy podłączeniu do PC przez AS. Samo urządzenie nie łączy się z internetem.
Tak samo jak u mnie :S
-
Bo zdarzenia drogowe mozna pobrac dopiero po ustaleniu pozycji tj. złapaniu fixa.
-
Bo zdarzenia drogowe mozna pobrac dopiero po ustaleniu pozycji tj. złapaniu fixa.
nie prawda, ja u siebie pobieram zdarzenia po połączeniu smartphona z pc-tem przez active sync i działa. Aktualizuje się zarówno LD jak i zdarzenia. Naciskam paluchem w przycisk "pobierz" i za chwilę mam komunikat, że zdarzenia się pobrały. :ok:
-
Gdzie jest ten przycisk "pobierz" ?
-
Bo zdarzenia drogowe mozna pobrac dopiero po ustaleniu pozycji tj. złapaniu fixa.
nie prawda, ja u siebie pobieram zdarzenia po połączeniu smartphona z pc-tem przez active sync i działa. Aktualizuje się zarówno LD jak i zdarzenia. Naciskam paluchem w przycisk "pobierz" i za chwilę mam komunikat, że zdarzenia się pobrały. :ok:
A wlasnie ze prawda. A ze u Ciebie wyglada to w taki a nie inny sposob to juz inna kwestia.
-
Gdzie jest ten przycisk "pobierz" ?
menu- druga strona menu- am traffic - zdarzenia am traffic i na dole masz szukaną funkcję
-
AMCenter mógłby aktualizować plik events tak jak speeds i hubnet.
-
Najlepiej to by było gdyby AM'Center, AM'Traffic i Miplo trafiło pod jeden przycisk SYNCHRONIZACJA w AM gdzie można było poustawiać wszelkie niezbędne synchronizacje w zależności od sprzętu, dostępnych połączeń etc. To tak może przy następnej aktualizacji programu? To by zakończyło synchronizowanie za pomocą miplo, a to am'center i am'traffic.
-
Jeżeli chodzi np. o remonty na i utrudnienia na drogach krajowych to informacje o takowych są brane ze strony internetowej GDDKiA.
-
Gdzie jest ten przycisk "pobierz" ?
menu- druga strona menu- am traffic - zdarzenia am traffic i na dole masz szukaną funkcję
Wzrok już nie ten.
-
Chyba lepszym rozwianiem i tak jest Miplo Niby te zdarzenia mialy byc dla urzytkownikow nie majacych mozliwosci laczenia z internetem a wychodzi na to ze i tak trzeba bedzie laczyc z netem aby te zdarzenia mialy sens To Miplo wtedy straci sens istnienia a jest duzo lepszym rozwiazaniem :ok:
Powinna sie pojawic w wersji finalnej mozliwosc wylaczenia owych zdarzen drogowych Tak samo jak jest wylaczenie LD czy SR i wszyscy beda zadowoleni Wole korzystac z Miplo
Wniosek jest jeden. Wszystkie źródła danych powinny w końcu zostać połączone w jeden serwis, który będzie bezpośrednio dostępny z poziomu AM, czy to poprzez połączenie z PC do internetu, czy poprzez bezpośrednie połączenie urządzenia z internetem.
-
Wzrok już nie ten.
Ja mam orientację pionową, może w poziomej na becie jest babol. Ja poziomu nie używam.
-
Ja mam orientację poziomą i przycisk jest.
-
U mnie nie ma :-|
-
U mnie nie ma :-|
Akubit, to wydarzenie , bo zawsze u ciebie wszystko działało, a tu taki zonk :wink:
-
Widocznie pomylili wersję, którą zwykle mi przesyłają B)
-
Widocznie pomylili wersję, którą zwykle mi przesyłają B)
to ty masz indywidualne wersje ?
-
Ja zassałem betę2 ze strony AM, nie podmieniałem pliku.
-
Widocznie pomylili wersję, którą zwykle mi przesyłają B)
Widocznie babol jest w jakiejs konkretnej rozdzielczosci w 800x480 jest ok...
-
to ty masz indywidualne wersje ?
No chyba tak :) Bo skoro zwykle problemy z AM u mnie nie występują... :E
Połączone: Październik 14, 2010, 20:27:15
Widocznie babol jest w jakiejs konkretnej rozdzielczosci w 800x480 jest ok...
A w 480x272 pewnie jest babol, skoro AdamMie też z niej korzysta.
-
to ty masz indywidualne wersje ?
No chyba tak :) Bo skoro zwykle problemy z AM u mnie nie występują... :E
Połączone: [time]Październik 14, 2010, 20:27:15[/time]
Widocznie babol jest w jakiejs konkretnej rozdzielczosci w 800x480 jest ok...
A w 480x272 pewnie jest babol, skoro AdamMie też z niej korzysta.
Akubit zerknij na PW :)
-
A w 480x272 pewnie jest babol, skoro AdamMie też z niej korzysta.
ja dla tej rozdzielczości mam przycisk POBIERZ ale nieaktywny
-
Panowie, widocznie przycisk Pobierz uzależniony jest od sprzętu/platformy/sposobu dostępu do Internetu (lub jego braku).
Ja na GC5066 mam Pobierz aktywny, działa i pobiera.
-
Dziś AM dwukrotnie zmieniła mi trasę wskutek nowych danych LD. Ale nie byłem czujny i nie zobaczyłem
Wizualizacja informacji o zmianie długości i czasu wyznaczonej trasy, spowodowanej spłynięciem nowych danych o sytuacji na drodze z systemu LiveDrive! mających wpływ na tę trasę.
dlatego uważam że powyższa informacja podobnie jak APR powinna być sygnalizowana dźwiękowo.
-
dlatego uważam że powyższa informacja podobnie jak APR powinna być sygnalizowana dźwiękowo.
Nie za dużo tych dźwięków? Niedługo AM nie będzie nic robić tylko piszczeć i krzyczeć: a to fotoradar, a to przejazd kolejowy, APR (w mieście to by była wieczna pikanina) i jeszcze LiveDrive.
-
Dokładnie. I tak ma opinię za dużo "gadającej" nawigacji.
-
Najlepiej to by było gdyby AM'Center, AM'Traffic i Miplo trafiło pod jeden przycisk SYNCHRONIZACJA
Nie... bo AM Center to czasami bardzo dużo danych i jeśli nie masz iPLus (czy tym podobnego) to zdziwiłbyś się przy rachunku....
-
dlatego uważam że powyższa informacja podobnie jak APR powinna być sygnalizowana dźwiękowo.
Nie za dużo tych dźwięków? Niedługo AM nie będzie nic robić tylko piszczeć i krzyczeć: a to fotoradar, a to przejazd kolejowy, APR (w mieście to by była wieczna pikanina) i jeszcze LiveDrive.
Zmiana trasy, odbywa się w miarę płynnie, więc dźwięk niepotrzebny
ale pojawienie się ARO jakiś delikatny "dyng", by mógł wystąpić
Jak jeżdżę po swoim terenie jest ok, ale jak jadę w Polskę, to nie wiem czy tu będzie APR czy nie a wole patrzećna drogę niż wyczekiwać pojawienia się APR.
-
Najlepiej to by było gdyby AM'Center, AM'Traffic i Miplo trafiło pod jeden przycisk SYNCHRONIZACJA
Nie... bo AM Center to czasami bardzo dużo danych i jeśli nie masz iPLus (czy tym podobnego) to zdziwiłbyś się przy rachunku....
tia
zwłaszcza że informacje o ruchu są raz w miesiącu... i można to zrobić via usb czy wifi
-
Dla mnie AM 6.6.1 Beta 2 (jak na razie) jest super. W porównaniu do AM 6.6, gdzie przy włączonym SD i LD nie potrafiła wyliczyć trasy podczas jazdy przez Warszawę na odcinku 8 km, to ta wersja działa płynnie (i do tej pory się nie zawiesiła).
Mam wszystkie przyciski, podczas jazdy pobiera mi dane LD, szybko koryguje trasę (w górnej części pojawia mi się żółty pasek z napisem "utrudnienia"). Nic, tylko używać i jeździć.
Był tylko jeden zgrzyt: jadąc Powsińską od strony Wilanowa, przy skręcie w prawo w Trasę Siekierkowską APR pokazał tylko cztery pasy ruchu i to wszystkie z czerwonymi krzyżykami...
Pozdr
Pedro
-
A zgłosiłeś to do supportu?
-
Zgłoszone na początku tygodnia ...