AM 5.2. Beta testy rozpoczęte

  • 492 Odpowiedzi
  • 91623 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #210 dnia: Październik 14, 2008, 09:44:29 »
A może wystarczy zastanowić się z jakich pól wyświetlacza naprawdę się korzysta.

Bo wg mnie korzystanie z pola pokazującego prędkość (mam świadomość, że występuje różnica pomiędzy prędkością wskazywaną przez prędkościomierz samochodu, a prędkością zliczaną przez GPS) jest niecelowe zwłaszcza przy rozmiarze tego pola.

Jestem za osobnym, opcjonalnie włączanym polem pikietażu (z dokładnością do 0,1 km) bez wskaźnika słupkowego na mapie działającym zarówno w opcji nawigacji jak i śledzenia..
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline MietasM

  • ***
  • 272
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia P, Ipaq 316, Phantom NaviBox HD
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #211 dnia: Październik 14, 2008, 09:58:41 »
A może wystarczy zastanowić się z jakich pól wyświetlacza naprawdę się korzysta.

Bo wg mnie korzystanie z pola pokazującego prędkość (mam świadomość, że występuje różnica pomiędzy prędkością wskazywaną przez prędkościomierz samochodu, a prędkością zliczaną przez GPS) jest niecelowe zwłaszcza przy rozmiarze tego pola.

Rozmiar pola w ostatnich wersjach AM jest całkiem zadowalający. Często z niego korzystam zarówno w trybie nawigacji jak i bez nawigacji.

Cytuj
Jestem za osobnym, opcjonalnie włączanym polem pikietażu (z dokładnością do 0,1 km) bez wskaźnika słupkowego na mapie działającym zarówno w opcji nawigacji jak i śledzenia..

Popieram w całej rozciągłości  :ok:
Boję się, że dokładność 0,1 km nic nie da, bo samo odwzorowanie słupków mija się z prawdą czasem o więcej niż 1km.

*

Offline redi

  • ****
  • 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad DUXO, Toshiba Encore
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #212 dnia: Październik 14, 2008, 10:07:03 »
słupki na trasie kraków - radom są przesunięte o 1 (czyli na 158 real - AM wyświetla 159)- czyli jest jakby niedokładność - sprawdzałem przynajmniej kilkanaście razy
Z ymi slupkami to roznie bywa. Mi sie darzylo, ze kolo Suwalk wjezdzajac na obwodnice gdzies mi wcielo ze 2 km na piketarzu tym realnym a na wirtualnym bylo dobrze. W koncu kto sprawdza czy pikataz jest dobry po rekonstrukcji drogi.

*

Offline MarcinM.

  • **
  • 139
  • NavRoad NR430 BT
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #213 dnia: Październik 14, 2008, 10:12:12 »
Pomysł Marka z pikietażem pokazywanym na stałe bardzo mi się podoba, zmieniłbym jedynie jego położenie tak, żeby wyświetlany był pod, albo nad belką z nazwą drogi po której się poruszamy. W końcu pikietaż związany jest z daną drogą, więc zgrupowanie tych dwóch informacji na ekranie wydaje mi się oczywiste. Oczywiście pole pikietażu powinno być wyświetlane jako opcja, bo bardzu wielu kierowcom wogóle nie jest coś takiego potrzebne i tylko zaśmieca obraz. Śledzenie napisów na słupkach na mapie tak jak jest to rozwiązane obecnie jest nieco rozpraszające, bo słupek wyskakuje tylko na chwilę co kilometr, a tak wystarczy rzut oka na pilota i wiemy dokładnie gdzie jesteśmy.
Natomiast wyświetlanie kolejnego manewru na stałe chyba niepotrzebne tylko zajmuje cenne miejsce na ekranie. Owszem, czasami taka informacja się przydaje, ale nie jest to taki częsty przypadek, wystarczyłoby, że przed pierwszym manewrem usłyszałbym, że kolejny manewr jest za tyle i tyle metrów i informacja o jego kierunku (czyli krótko mówiąc złożone komunikaty głosowe). Jeżeli kolejne manewry są jeden za drugim, to wystarczy rzut oka na mapę i wszystko jest jasne. Przy gęstych manewrach, to mnie osobiście bardziej przeszkadza niezbyt dobra precyzja wskazań położenia, czasami nie mam pewności, czy skręcać już tu, czy na następnym skrzyżowaniu, które jest 50 m dalej. Z resztą o wiele bardziej przydatny byłby na początek asystent pasa ruchu - co z tego, że wiem o dwóch następnych manewrach, jak nie zawsze mam pewność, który pas mam zająć.
NavRoad NR430 BT

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #214 dnia: Październik 14, 2008, 10:14:32 »
Witam!
Dzisiaj zaobserwowałem problem z zoomem w tej wersji (i tylko tej jak dotąd). Chodzi o to, że co jakiś czas staje się tak, że po manewrze zoom nie wraca do standardowej skali pośredniej (865m), ale AM jedzie na pełnym zbliżeniu (190m).
Problem objawia się na 2 sposoby:
1. Gdy dokonuję manewru zgodnie z wytyczoną trasą - skala się nie oddala i po prostu jadę dalej na zoomie

2. Gdy np jadę prosto zamiast skręcić - gdy AM stwierdzi, że przejechałem miejsce manewru następuje oddalenie (do 865m), ale zaraz po wytyczeniu trasy następuje pełen zoom (190m), choć do następnego miejsca manewru mam 700, 800 czy 900m i pomimo tego, że mam włączoną skalę pośrednią

Jednym sposobem powrotu do normalnej pracy jest przełączenie na skalę poglądową, miejska i znowu na pośrednią.

Problem ten n ie występuje za każdym razem... np jadąc dzisiaj z Bemowa na Służewiec zjawisko to pojawiło się w rejonie ul. Batorego i towarzyszyło mi już do końca.
ISTQB Certified Tester

*

Offline plesniak

  • ***
  • 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: smart Media-System TomTom
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #215 dnia: Październik 14, 2008, 12:36:23 »
Uwaga do ul. Poleczki w Warszawie. Jak się jedzie z Ursynowa na Osmańską to wytycza trasę ulicą Poleczki (ok 4 km), jak się jedzie z osmańskiej na Urysynów to wytycza trasę naookoło (16 km) SPrawdziłem i ul. Poleczki w kierunku centrum ma blokadę przed Puławską. Odcinek otwarty w zeszłym roku.
Paweł

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #216 dnia: Październik 14, 2008, 12:43:23 »
Uwaga do ul. Poleczki w Warszawie. Jak się jedzie z Ursynowa na Osmańską to wytycza trasę ulicą Poleczki (ok 4 km), jak się jedzie z osmańskiej na Urysynów to wytycza trasę naookoło (16 km) SPrawdziłem i ul. Poleczki w kierunku centrum ma blokadę przed Puławską. Odcinek otwarty w zeszłym roku.
Zgłoszone?
ISTQB Certified Tester

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #217 dnia: Październik 14, 2008, 13:29:05 »
Cytat: zibimak
W miejscowości Zgłobice pod Tarnowem na odcinku kilkudziesięciu metrów zamieniona jest kierunkowość jezdni
w obu kierunkach na drodze E40, co uniemożliwia przejazd tym odcinkiem i powoduje wyznaczanie objazdu przez program.

No i znalazłem drugi niemal identyczny błąd, trasa E77 w miejscowości Brzegi pod Kielcami,
kilkusetmetrowy odcinek drogi został tam przerobiony na drogę dwujezdniową, niestety na tyle niechlujnie
że jeden krótki 50-metrowy odcinek jezdni w kierunku Krakowa ma odwrotną kierunkowość.

Oba błędy zaliczam do gatunku krytycznych, czyli mam nadzieję,
że powiadomiony o nich support poprawi te błędy przed oficjalnym wydaniem nowej wersji map.

Napisane: 14-10-2008, 13:00:24
Cytat: plesniak
SPrawdziłem i ul. Poleczki w kierunku centrum ma blokadę przed Puławską. Odcinek otwarty w zeszłym roku.

Źle sprawdziłeś, to nie blokada, tylko to samo, co w obu powyższych przypadkach, odwrotna kierunkowość 1 odcinka jezdni.
Pomału robi się z tego jakaś epidemia ... :mad:
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline plesniak

  • ***
  • 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: smart Media-System TomTom
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #218 dnia: Październik 14, 2008, 13:31:01 »
Zgadza się, przy Poleczki 11
Paweł

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #219 dnia: Październik 14, 2008, 13:47:36 »
Zgadza się, przy Poleczki 11
Zgłoszone
Napisane: Październik 14, 2008, 13:45:54
Źle sprawdziłeś, to nie blokada, tylko to samo, co w obu powyższych przypadkach, odwrotna kierunkowość 1 odcinka jezdni.
Pomału robi się z tego jakaś epidemia ... :mad:
Na wiosnę taki sam przypadek był na ćwiartce ronda w Legionowie... oj cosik chłopaki są nieuważne....
Wstyd... i to prawie pod oknem AM....
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2008, 13:49:43 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #220 dnia: Październik 14, 2008, 13:56:36 »
Panowie,
to jest program, którego celem jest ułatwienie poruszania się po Kraju, mieście a nie zabawa z zamknięciem drogi na jakiś czas lub zwężeniem jezdni. Naprawdę niektórym z Was coś się pomieszało w głowach do czego macie takie oprogramowanie i po co to kupiliście? Jak się czyta większość poruszanych tematów na tym i innych tematach to głowa boli i śmiech ogarnia, że takimi "pierdołami" się zajmujecie zamiast dążyć do usprawnienia map, wskazania błędów aby to działało coraz lepiej i sprawniej. Myślę, że Ci z AM jak to czytają to się pokładają ze śmiechu, że takich głupstw się od nich domagacie a jest wiele ważniejszych spraw a nie to czy zamknięto jeden pas a może przesunęły się pachołki i teraz jest półtora pasa wyłączone z ruchu o w nocy jak ktoś przetrąci pachołki do będzie tylko pół pas wyłączone itp. Ludzie opamiętajcie się o czym Wy piszecie i o co pytacie.
Myślę, że warto byłoby wprowadzić opcję wiekową przy rejestracji aby było wiadomym kto pisze dany post bo chyba ludzie w odpowiednim wieku  takich głupstw nie wypisują a tylko "małolaty"  takie głupoty mają w głowie!!!
Jeśli ktoś ten program traktuje z powagę i wie do czego służy nie będzie takich pytań zadawał bo są inne ważniejsze sprawy jak uaktualnianie map i porawianie interfejsu aby działał coraz lepiej i nie zmieniano go bez przerwy bo się pogubić można jak co chwilę są zmiany. Postulowałbym aby doprowadzić np ten interfejs do pełnej sprawności i uaktualniać mapy aby stali użytkownicy mogli aktualizować tylko mapy bo to jest istota tego oprogramowania.
Pozdrawiam   

Pierwsza mądra i sensowna wypowiedź. Podpisuję się obydwiema rękami.

*

Offline bcr

  • 16
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #221 dnia: Październik 14, 2008, 14:07:24 »
Świetnie. Zmiana z dwóch do jednej nitki oraz likwidacja wjazdu na skrzyżowanie na dwanaście miesięcy są nieistotne, a jednocześnie postulujecie częstą aktualizację map. Gratuluję podejścia, jednak pozwolę sobie dalej na ten temat gaworzyć i grzechotką potrząsać...

*

Dżeju

Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #222 dnia: Październik 14, 2008, 14:14:28 »
Panowie,
to jest program, ...

Pierwsza mądra i sensowna wypowiedź. Podpisuję się obydwiema rękami.

A ja nie, dlatego cześć jeżdzi na TT, a część na AM. AutoMapa niech zostanie taka jaka jest - rewolucji i zastoju w stylu TT dla PDA nam tu nie potrzeba  :evil:  (Jak chcesz nowe mapy na TT dla PDA, to należy "ukraść" TTN7 - innej możliwości nie ma - to taka mała dygresja).

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #223 dnia: Październik 14, 2008, 15:19:42 »
Cytat: bcr
Świetnie. Zmiana z dwóch do jednej nitki oraz likwidacja wjazdu na skrzyżowanie na dwanaście miesięcy są nieistotne, a jednocześnie postulujecie częstą aktualizację map. Gratuluję podejścia, jednak pozwolę sobie dalej na ten temat gaworzyć i grzechotką potrząsać...

Potrząsaj, potrząsaj  :P  'gaworzysz' (wydajesz niezrozumiałe dźwięki będące zalążkiem mowy) już od dawna:
Cytat: bcr
Edit: Chodzi oczywiście o DC.
DC? Chodzi o DinnersClub? A może prąd stały (direct current)?  Albo o metodę wymiany plików (direct connect)?
A może o konsolę DreamCast albo o program Dos Commander?
Czy ktoś poza gaworzącym bcr wie o co gaworzącemu chodziło?

Sama zmiana dwóch nitek na pojedynczą na tym odcinku nawigacyjnie nic nie zmienia,
tym bardziej że zapewne raz prace będą prowadzone po jednej raz po drugiej stronie.
Czego się spodziewasz po tej zmianie?
A o zablokowanym zjeździe dopiero teraz raczyłeś wspomnieć,
przedtem nie było o tym ani słowa, z linku też nic takiego nie wynika.

AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline plesniak

  • ***
  • 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: smart Media-System TomTom
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #224 dnia: Październik 14, 2008, 15:29:06 »
wtrącenie:

Jak się domyślam to chodzi o tzw. Default City (z pl.misc samochody) Ludzie jak zadają pytania dotyczace Warszawy, to z reguły nie pisza o jakie miasto chodzi i dlatego kilka lat temu powstał skrót DC - miasto domyślne :) to informacja dla nieświadomych. Podobnie zresztą CKMK (Cesarsko-Krolewskie Miasto Krakow) jak i WRC - wrocław  ;)
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2008, 15:37:29 wysłana przez plesniak »
Paweł

*

Offline bcr

  • 16
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #225 dnia: Październik 14, 2008, 15:49:15 »
DC?
Od wielu lat w internecie (nie tylko na grupie pl.misc.samochody, gdzie i Ty się czasem udzielasz) używany skrót oznaczający Default City, czyli Warszawę. Naprawdę nie znałeś?

Sama zmiana dwóch nitek na pojedynczą na tym odcinku nawigacyjnie nic nie zmienia,
tym bardziej że zapewne raz prace będą prowadzone po jednej raz po drugiej stronie.
Z planów budowy węzła wynika, że nie będą - przynajmniej nie tak długo.

Cytat: nocnyMarek
A o zablokowanym zjeździe dopiero teraz raczyłeś wspomnieć,
przedtem nie było o tym ani słowa, z linku też nic takiego nie wynika.
Fakt, nie wspomniałem o tej "dość istotnej" ;) rzeczy - nie jest to napisane wprost w podesłanym linku, choć byłem przekonany, że jest inaczej. Sam jestem zdziwiony, bo nadal mam wrażenie, że taka informacja tam była umieszczona.

Niezależnie od pełności bądź nie przekazanej przeze mnie informacji, nie spodziewałem się po Tobie takiego poziomu jaki prezentował wcześniej imć bolekbi...

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #226 dnia: Październik 14, 2008, 16:57:14 »
Bo wg mnie korzystanie z pola pokazującego prędkość (mam świadomość, że występuje różnica pomiędzy prędkością wskazywaną przez prędkościomierz samochodu, a prędkością zliczaną przez GPS) jest niecelowe zwłaszcza przy rozmiarze tego pola.

A ja z tego pola korzystam czesto - ustawilem predkosc +10 i jak mi sie zapala to pole na czerwono to wiem, ze przesadzam i moga mnie nakrecic z tylu ci z Renault Sport z TVN Turbo :-)
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #227 dnia: Październik 14, 2008, 17:18:13 »
Witam!
Dzisiaj zaobserwowałem problem z zoomem w tej wersji (i tylko tej jak dotąd). Chodzi o to, że co jakiś czas staje się tak, że po manewrze zoom nie wraca do standardowej skali pośredniej (865m), ale AM jedzie na pełnym zbliżeniu (190m).
Problem objawia się na 2 sposoby:
1. Gdy dokonuję manewru zgodnie z wytyczoną trasą - skala się nie oddala i po prostu jadę dalej na zoomie

2. Gdy np jadę prosto zamiast skręcić - gdy AM stwierdzi, że przejechałem miejsce manewru następuje oddalenie (do 865m), ale zaraz po wytyczeniu trasy następuje pełen zoom (190m), choć do następnego miejsca manewru mam 700, 800 czy 900m i pomimo tego, że mam włączoną skalę pośrednią

Jednym sposobem powrotu do normalnej pracy jest przełączenie na skalę poglądową, miejska i znowu na pośrednią.

Problem ten n ie występuje za każdym razem... np jadąc dzisiaj z Bemowa na Służewiec zjawisko to pojawiło się w rejonie ul. Batorego i towarzyszyło mi już do końca.
Czy zdarzyło się tak już u kogoś, żeby zoom nie wracał (oddalał) po manewrze?

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #228 dnia: Październik 14, 2008, 17:27:52 »
witam, proszę o informację jak mam zainstalować AM PL 5.2 beta1 na karcie na której mam już AM EU 5.1.1. chcialbym mieć dwie równoległe AM. 

Stworz katalog Automapa Europa. Skopiuj zawartosc katalogu Automapa EU do tego Automapa Europa [ale same mapy przenies do Automapa Europa, aby nie miec na karcie dwoch map Europy po 2GB kazda]. Zainstaluj PL w Automapa EU [przejmiesz ustawienia do wersji Beta PL z wersji Europa]. No i teraz aby odpalic PL to klikasz ikone Automapy [jak Cie zapyta o mape wskazujesz PL]. Aby uruchomic Europe to wychodzisz z Automapy, katalogowi Automapa EU nadajes nazwe Automapa Polska, a katalogowi Automapa Europa zmieniasz nazwe na Automapa EU. No i tak w kolko w zaleznosci czy chcesz testowac nowa mape Beta Polski czy chcesz miec swoja Europe.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #229 dnia: Październik 14, 2008, 17:40:23 »
Witam!
Dzisiaj zaobserwowałem problem z zoomem w tej wersji (i tylko tej jak dotąd). Chodzi o to, że co jakiś czas staje się tak, że po manewrze zoom nie wraca do standardowej skali pośredniej (865m), ale AM jedzie na pełnym zbliżeniu (190m).
Problem objawia się na 2 sposoby:
1. Gdy dokonuję manewru zgodnie z wytyczoną trasą - skala się nie oddala i po prostu jadę dalej na zoomie

2. Gdy np jadę prosto zamiast skręcić - gdy AM stwierdzi, że przejechałem miejsce manewru następuje oddalenie (do 865m), ale zaraz po wytyczeniu trasy następuje pełen zoom (190m), choć do następnego miejsca manewru mam 700, 800 czy 900m i pomimo tego, że mam włączoną skalę pośrednią

Jednym sposobem powrotu do normalnej pracy jest przełączenie na skalę poglądową, miejska i znowu na pośrednią.

Problem ten n ie występuje za każdym razem... np jadąc dzisiaj z Bemowa na Służewiec zjawisko to pojawiło się w rejonie ul. Batorego i towarzyszyło mi już do końca.
Czy zdarzyło się tak już u kogoś, żeby zoom nie wracał (oddalał) po manewrze?

Pozdrawiam



Tak.
Jeżeli jeżdżę na skali szczegółowej ok. 100m i często przed dojazdem do manewru zwiększa się skala, następnie w miarę zbliżania się zmniejsza po czym po manewrze powraca do skali np. 400m.

Już kiedyś nawet pytałem tutaj na forum czy można to jakoś grzebiąc w plikach usunąć - czyli aby nie było tego powiększania skali przy dojeździe do manewru.

*

Dżeju

Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #230 dnia: Październik 14, 2008, 17:45:19 »
witam, proszę o informację jak mam zainstalować AM PL 5.2 beta1 na karcie na której mam już AM EU 5.1.1. chcialbym mieć dwie równoległe AM. 

Moja odpowiedź na PW nie doszła ?  Wysłałem ci 12 października.

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #231 dnia: Październik 14, 2008, 17:59:23 »
Moja odpowiedź na PW nie doszła ?  Wysłałem ci 12 października.

Pewnie nie wie, ze ma PeeMke ;-)

Zauwazylem, ze wielu tutaj jakos dziwnie nie reaguje na PMki.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Dżeju

Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #232 dnia: Październik 14, 2008, 18:06:00 »
Tylko, że on mnie przez PW zapytał i ... dostał taką samą odpowiedź, może nawet bardziej rozbudowaną, czyżby coś mu nie wyszło  :mysli: Zresztą zauważyłem, że spora część jak dostanie odpowiedź na PW, to już ani be, ani me, ani pocałujta w du.. Wójta.

Ale mam jeszcze uwagę dot. bety, czy macie na wszystkich drogach o numeracji trzycyfrowej pikietaż ?  Na kilku zauważyłem, że nie ma - przynajmniej w trakcie nawigacji (skala była ustawiona odpowiednio czywiście).

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #233 dnia: Październik 14, 2008, 19:19:56 »
Automapa chciala mi dzis dolozyc jakies 20 min w warszawskich korkach ;-) Kazala jechac dolnymi rondami  zamiast gora wiaduktami. Tak bylo na trasie optymalnej i szybkiej. Droga krotka prowadzi prawidlowo gora.

Chodzi o poruszanie sie ul. Rzymowskiego w strone ul. Wołoskiej i skrecanie w lewo w ul. Marynarska. I drugi raz jadac dalej prosto Hynka-Łopuszańska mijajac pod soba al. Krakowska.

Zgloszone do AM.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #234 dnia: Październik 14, 2008, 19:59:14 »
Automapa chciala mi dzis dolozyc jakies 20 min w warszawskich korkach ;-) Kazala jechac dolnymi rondami  zamiast gora wiaduktami. Tak bylo na trasie optymalnej i szybkiej. Droga krotka prowadzi prawidlowo gora.

Chodzi o poruszanie sie ul. Rzymowskiego w strone ul. Wołoskiej i skrecanie w lewo w ul. Marynarska. I drugi raz jadac dalej prosto Hynka-Łopuszańska mijajac pod soba al. Krakowska.

Zgloszone do AM.

Na Jerozolimskich również. Zamiast prowadzić wiaduktami to kieruje na rondo prze BC oraz następne przy zachodnim.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #235 dnia: Październik 14, 2008, 20:16:30 »
Pytanie o algorytmy tras na konkretnym przykładzie trasy krótkiej.
Mamy dwie trasy, gdzie obie kończą się w Ciechocinku ale ta pierwsza zaczyna się przed Włocławkiem a druga zaś w Warszawie.
Dlaczego trasa 1 (ta krótsza) na terenie Włocławka jest krótką (i dobrze) a druga jest taka sama jak szybka i optymalna i przebiega naokoło....???
Oto zrzuty ekranowe:

Wygląda na to, że mechanizm liczenia tras jest bardziej zaawansowany niż przypuszczamy. Dzisiaj dostałem odpowiedź:
"Tak byc powinno i jest to kwestia wyposrodkowania dokladnosci vs szybkosc wyznaczania dluzszych tras."
Rozumiem, że nie chodzi tu o ten suwak ale o mechanizm wprowadzający uproszczenia w liczeniu tras krótkich o długim przebiegu. W sumie jest i w tym jaks sens bo z jednej strony kalkulacja jest szybsza a poza tym jazda wszystkimi "opłotkami" na trasie kilkuset km (byle była krótsza) byłaby  koszmarem....

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #236 dnia: Październik 14, 2008, 20:17:02 »
Cytuj
A ja nie, dlatego cześć jeżdzi na TT, a część na AM. AutoMapa niech zostanie taka jaka jest - rewolucji i zastoju w stylu TT dla PDA nam tu nie potrzeba    (Jak chcesz nowe mapy na TT dla PDA, to należy "ukraść" TTN7 - innej możliwości nie ma - to taka mała dygresja).

Sugerujesz, że nikt w Polsce nie ma PDA HTC Diamond czy Touch Pro i nie stac go na wykupienie 12 miesięcznego Abonamentu na mapy tomtom ? To jesteś w błędzie...

*

Dżeju

Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #237 dnia: Październik 14, 2008, 20:21:01 »
Pisałem odnośnie swego sprzętu i nie tylko ( widoczny po lewej stronie postu), może użyłem zbyt dużego skrótu myślowego. A rozumiem, że PDA HTC, to jedynie słuszny sprzęt PDA, który wg TT może mieć nowe mapy  :evil:  Ale to nie ten wątek i jak pisałem, to była tylko dygresja. Możemy podyskutować w dziale TT.
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2008, 20:28:17 wysłana przez Dżeju »

*

Offline andgoldi

  • **
  • 121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #238 dnia: Październik 14, 2008, 20:24:52 »
chodzi o to, że stać...problem w tym, że TTN7 dostepny jest tylko na brandowanego Diamonda (Era i Vodaphone). Przyznam, że nie rozumiem polityki TT w tym przypadku.
Sorry za OT.
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2008, 20:32:02 wysłana przez andgoldi »
Sony Xperia Z3 Compact + TomTom GPS Navigation Traffic

*

Offline prodental

  • *
  • 74
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO P560 + AM EU 6.9 /1109/
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #239 dnia: Październik 14, 2008, 20:32:36 »
witam, proszę o informację jak mam zainstalować AM PL 5.2 beta1 na karcie na której mam już AM EU 5.1.1. chcialbym mieć dwie równoległe AM. 

Stworz katalog Automapa Europa. Skopiuj zawartosc katalogu Automapa EU do tego Automapa Europa [ale same mapy przenies do Automapa Europa, aby nie miec na karcie dwoch map Europy po 2GB kazda]. Zainstaluj PL w Automapa EU [przejmiesz ustawienia do wersji Beta PL z wersji Europa]. No i teraz aby odpalic PL to klikasz ikone Automapy [jak Cie zapyta o mape wskazujesz PL]. Aby uruchomic Europe to wychodzisz z Automapy, katalogowi Automapa EU nadajes nazwe Automapa Polska, a katalogowi Automapa Europa zmieniasz nazwe na Automapa EU. No i tak w kolko w zaleznosci czy chcesz testowac nowa mape Beta Polski czy chcesz miec swoja Europe.

dzięki wielkie  :ok: