Zniechęcenie po dwóch mailach, na które nie dostaliście odpowiedzi to grożny objaw, ale nie tyle dla AutoPilota, lecz paradoksalnie dla was.
MaDuch, po co tak agresywnie?
Nie pisałem, że po 2 mailach ... to tylko uzupełniło zniechęcenie
spowodowane obsługą programu, która wymaga wiele samozaparcia
by angażować się w zgłaszanie błędów.
W AM potrzeba 1 przyciśnięcia klawisza żeby uruchomić/zatrzymać
zapis śladu, a zrobienie zrzutu ekranu to też tylko 1 klawisz,
bo AM nie blokuje dostępu do nieużywanych klawiszy sprzętowych
i pozwala przypisać im funkcje wedle uznania.
W drodze wymaga to tyle uwagi co włączenie świateł czy radia,
można to zrobić niemal mimochodem.
W AP musiałbym zapamiętać miejsce i sytuację,
a uruchomienie nagrywania śladu może się skończyć
w rowie, albo w kufrze pojazdu przede mną.
Oczywiście AutoPilot może uruchomić automatyczną "sekretarkę" generującą odpowiedź typu "dziękujemy za przesłane ... bla bla bla". Wolelibyście to?? Ja nie, więc nie wiem co lepsze.
Daje to przynajmniej pewność, że mail dotarł.
Z doświadczenia moge powiedzieć, że "inne wiodące proszki" dostają wiele maili od znacznie większej niż grono użytkowników AutoPilota grupy osób i ... niewiele sobie z tego robią, że o odpowiadaniu nie wspomnę...
Nie znam 'innych proszków' mam tylko doświadczenie z supportem AM
i nie mogę złego słowa powiedzieć. Na kilkaset
zgłoszonych poprawek dobrze ponad 90% jest zrealizowanych,
odpowiadają zawsze, często to nie jest tylko automat.
Może dlatego, że potrafię logicznie i jednoznacznie opisać
w pół zdania co jest do poprawienia?
Ciekawe - ja po aktualizacji mam zainstalowany tylko język polski i tylko jeden tryb pracy ekranu.
Ile zajmuje Ci Katalog z AP? Mój ma dokładnie 5.1MB
a miał sporo wiecej, ZTCP wywaliłem 'ręcznie'
~10 bibliotek językowych i chyba 2 wielkie pliki z VGA w nazwie,
słusznie (jak się okazało) uznając, że są dla mnie zbędne.