Zwałka MIPLO

  • 3 Odpowiedzi
  • 1880 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Scout

  • 24
Zwałka MIPLO
« dnia: Styczeń 12, 2012, 11:56:56 »
Witam,
dziś rano zauważyłem, że nie działa usługa MIPLO, objawy są następujące:
 - synchronizacja z poziomu AM wyświetla komunikat "Błędny klucz klienta API! [426.0]
 - synchronizacja z poziomu Miplo Traffic wyświetla komunikat "Błąd logowania"
 - próba otwarcia strony miplo.pl lub miplo.eu poprzez przeglądarkę na PC wyświetla pustą białą stronę
 - nie ma problemu z pobraniem danych w AM poprzez menu "Statystyki użycia AM'Traffic" oraz "Zdarzenia AM'Traffic"

Czy ktoś może wie co jest przyczyną takiego stanu rzeczy i jak długo ten stan może potrwać?

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Zwałka MIPLO
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 12, 2012, 12:06:46 »
Witam,
dziś rano zauważyłem, że nie działa usługa MIPLO, objawy są następujące:
 - synchronizacja z poziomu AM wyświetla komunikat "Błędny klucz klienta API! [426.0]
 - synchronizacja z poziomu Miplo Traffic wyświetla komunikat "Błąd logowania"
 - próba otwarcia strony miplo.pl lub miplo.eu poprzez przeglądarkę na PC wyświetla pustą białą stronę
 - nie ma problemu z pobraniem danych w AM poprzez menu "Statystyki użycia AM'Traffic" oraz "Zdarzenia AM'Traffic"

Czy ktoś może wie co jest przyczyną takiego stanu rzeczy i jak długo ten stan może potrwać?
Ja dzisiaj o 10:40 miałem to samo. Nie używałem Miplo ale LD.

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline iksbed

  • *
  • 56
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: Zwałka MIPLO
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 12, 2012, 12:33:30 »
Ogólnie miplo się wysypało, nie da się nawet wejść na stronę.

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: Zwałka MIPLO
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 12, 2012, 14:53:16 »
Już działa  :)