Problem z GPS "po kablu" też nie jest prosty. Proszę mi uwierzyć. Od jakiś 2 miesięcy mam problem w moim MDA II z komunikatem "szukam sygnału GPS". Problem jest identyczny z opisanym przez użytkownika "ssssss".Zastosowałem się już do wszystkich Państwa poleceń we wszystkich wątkach dotyczących tego problemu, włącznie z wyłączeniem podczerwieni i ściągnięciem najbardziej aktualnej wersji AM. I nic!!!!!!!! Doszedłem do wniosku ,że to wina MDA II. Oddałem więc sprzęt (MDA + GPS) do serwisu: CRC CommunicaAID Sp. Z o.o. w Raszynie. No więc pierwszy pobyt sprzętu trwał 2 tygodnie i został zakończony radosnym komunikatem ,iż "mimo intensywnych testów usterki nie znaleziono" .Dodam,że sprzęt wrócił "zdechnięty" czyli wyładowany do zera. Nawet nie wiem czy włączyli Automapę. Tak więc jeszcze raz oddałem sprzęt do tej samej instytucji z dokładnym opisem problemu. Sprzęt ponownie odleżał 2 tygodnie i wrócił na południe Polski z komunikatem: "Nasze Centrum Serwisowe nie zapewnia wsparcia technicznego ani serwisowego w zakresie stosowania urządzeń obcych dostawców"! Dodam,iż antena GPS rzeczywiście nie jest firmy HTC. Wow...na takie dictum rzeczywiście nic nie można poradzić. Panowie z tej profesjonalnej instytucji pozostawili mnie bez wyjścia: chyba "trza wyciepać ten badziew i kupić nowy". No bo co robić? Inny serwis? Ktoś zna inny serwis dla MDA....ale taki gdzie diagnozują problemy a nie taki, który nie podejmuje się niczego co wykracza poza schematyczne procedury nieuprzejmych serwisantów?! A może jednak kotoś z Państwa wie jak uporać się z problemem "szukam sygnału GPS" w MDA 2?