PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: marllaz w Wrzesień 11, 2009, 11:28:57
-
Spotkałem się z w mojej nawigacji następującą sytuacją:
Mam zapisane na karcie ulubione trasy (z kilkoma punktami "przez").
Jedna z tras (ok. 400 km) po wprowadzeniu i wyznaczeniu jako trasa szybka,
(wcześniej wielokrotnie przejechana bez problemów), zrobiła "kiksa"
i zakała mi jechać kilka kilometrów w bok od wyznaczonej trasy. Nie wykonałem polecenia.
Nawigacja "zreflektowała się" i potem prowadziła zgodnie z oczekiwaniami.
Potem zdarzył mi się to jeszcze raz, tylko, że w innym punkcie trasy (Jak raz jeszcze jechałem po tej samej trasie).
Ciekawe?
Faktem jest, że trasę zaplanowałem w wersji 5.1, a teraz używam wersji 5.5.2.
Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia?
Może temperatura otoczenia?
Navi była mocno rozgrzana.
Mam wgraną całą Europę i ok. 70 000 tys. punktów POI.
Przy wcześniejszych wersjach Am nie zauważyłem takich anomalii.
Pozdrawiam
-
Nic w tym dziwnego B) Trasa nie jest zapisywana punkt po punkcie jak ślad tylko zapisywany jest zestaw danych potrzebnych do jej wyliczenia .Jeśli wczytujesz trasę a masz nową mapę gdzie zmieniła się np. kategoryzacja dróg ,albo pojawiły się nowe błędy albo wczytałeś nowe blokady albo.... to trasa zostanie wyliczona na nowo inaczej niż oryginał
-
a może masz miplo z opcją Traffic z blokadami lub zakazami? Ostatnio zdarzyło mi sie ze zablokowane odcinki sie poprzesuwały i trafiły na drogi głowne, np. na gierkówce koło chyba Żabiej Woli jak i z ulic lokalnych na głowne we wrocławiu
-
No to wybierzcie się na wycieczkę do ZOO w Poznaniu (Czekalskie).
Krańcowa na odcinku pomiędzy Willeńską, a Wiankową jest "zablokowana" - co jest ewidentnym babolem, a AM poprowadzi Was przez Baraniaka, Wiankową i na końcówkę Krańcowej.
Nadmieniam, że wjeżdżając od Baraniaka w Wiankową, spotykamy się ze szlabanem - opłata parkingowa. Dalszy przejazd dotyczy odcinka ok. 200 m do parkingu. Dalej radzę się zaopatrzyć w rower, rolki, albo wygodne buty.
Oczywiście trasa była wyznaczona jako optymalna.
-
Przy wykorzystaniu MiploTraffic będzie ostrzeżenie o zmianie "obuwia" :O~
-
Przy wykorzystaniu MiploTraffic będzie ostrzeżenie o zmianie "obuwia" :O~
To ostrzeżenie jest konieczne z wyłączonym Traffic : :ok:
A wystarczy tylko "udrożnić" ul. Krańcową. :O i zablokować całą Wiankową - bo w gruncie rzeczy, to deptak. :worried:
-
Zgłoś do supportu AM, w grudniowym wydaniu będzie już poprawione.