PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Wookash82 w Lipiec 29, 2009, 15:18:44
-
Dlaczego wyznaczajac trase na sam ciez z wczesniejszym ustawieniem wymiarow auta trasa niczym nie rozni sie od wyznaczenia trasy dla sam osobowego Z tym tylko wyjatkiem ze uprzedza o odcinkach niepozadanych a trasa i tak przebiega np. pod niskim mostem 3.3m gdzie auto ciez ma ustawione wyskosc 4.1m
Mało uzyteczne funkcja skoro i tak nie dziala jak powinna
Duzo wlasnie jezdze duzymi autkami po polsce i juz pare razy sie nadzialem a nie powinno tak byc skoro jest wyznaczanie trasy dla ciezarowych
-
AM nie ma jeszcze wszystkich wiaduktów w bazie,
ZTCP pisali o wszystkich drogach krajowych i wojewódzkich,
na drogach niższych kategorii mogą być takie niespodzianki.
Żeby zminimalizować szanse na takie sytuacje korzystaj z miplotraffic
subskrybując dodatkowo niższe wiadukty.
(spowoduje to blokadę odcinków wszędzie tam gdzie są już POI tych kategorii)
-
wieczorem jak wroce to zobacze czy bedzie tak jak mowisz A jesli masz racje to bedzie super
-
Kolego a spróbuj ustawić wysokość na 3,7-3,8m.
Rozmawiałem ostatnio na pauzie z kierowcą i mówił, że podobno lepiej działa jak się ustawi niższą wysokość.
W PL większość mostów są oznaczone w tych granicach, a jak wiesz u nas na 3.8 w większości przechodzi 4,10-4,15
-
W PL większość mostów są oznaczone w tych granicach, a jak wiesz u nas na 3.8 w większości przechodzi 4,10-4,15
Bo zasada przy ustawianiu znaków B-16 jest taka, że wysokość podana na znaku jest o 0,5m mniejsza niż wysokość obiektu przy którym znak zostaje ustawiony.
-
Bo zasada przy ustawianiu znaków B-16 jest taka, że wysokość podana na znaku jest o 0,5m mniejsza niż wysokość obiektu przy którym znak zostaje ustawiony.
Z tą zasadą nie jest tak do końca. Czasami mam wrażenie, że drogowcy ustawiają te znaki jak im wygodnie. Zwłaszcza na Śląsku.\
-
Zasady te określa "Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach", jeżeli znaki te są ustawione inaczej to zarządca drogi po prostu odwalił fuszerę.
-
(...)
jeżeli znaki te są ustawione inaczej to zarządca drogi po prostu odwalił fuszerę.
No, i to jest najbardziej prawdopodobne.