PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Miami w Wrzesień 23, 2010, 03:40:40
-
Czy ktoś z osób zgłaszających błędy do supportu AM poprzez stronę www
spotkał się z przypadkiem, że przy próbie przesłania zgłoszenia dostaje taki komunikat:
"Wpisany kod różni się od podanego na obrazku."
Oczywiście o błednym przepisaniu kodu CAPTCHA nie ma mowy, nie jestem ślepy.
Sprawa jest na tyle denerwująca, że co kilkadziesiąt dni się powtarza i samoistnie ustępuje.
Gdy już trafi się taki przypadek to nie da się wysłać zgłoszenia przez wiele godzin czasem nawet kilka dni. Nie podejrzewam problemu u siebie. Sprawdzałem kiedyś od sąsiadki i było identycznie.
Czy spotał się z tym ktoś a może ktoś zna tajemny sposób na sukces.
-
Czy spotał się z tym ktoś a może ktoś zna tajemny sposób na sukces.
A czemu przez www. Nie lepiej przez support@automapa.pl ?? Ja pewien czas temu również miałem z tym formularzem problem, teraz wszystko idzie przez @. Tym bardziej że masz wtedy kopię u siebie w poczcie.
-
Przeprowadziłem test.
Wynik to
"Dziękujemy za wypełnienie formularza."
więc chyba poszło.
Czyli jednak okulista. :D
P.S. Dopiero teraz doczytałem się że problem pojawia się i znika. Może problemem są małe i duże litery.