Wielka prosba

• 9 Odpowiedzi
  • 1284 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline qset

• 45
Wielka prosba
« dnia: Październik 28, 2007, 05:38:22 »
Witam
Mam wielka prosbe otoz mam nawigacje navroada 430 BT + automapa 4.1.2 i zauwazylem ze sa punkty poi w kategorii
zakaz wjazdu
ograniczenia 3,5 T 10T  itp...
wiadukty i mosty
przejscia graniczne

a jestem kierowca tira wiec takie cos mi by sie przydalo i tu moja prosba czy mogłby mi ktos podesłac gotowe pliki poi nadmienie tylko ze MiploSync nie dziala jeszcze z moim urzadzeniem

*

Offline marcinnk

• **
  • 212
  • Sprzęt: nokia 330, mio 201A, AM 4.5.2, TT 6.0
Odp: Wielka prosba
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2007, 07:44:30 »
widze, że coraz wiecej osob zaczyna miec problem z miplosynciem. Podaj dokladnie jakie kategorie Ciebie interesuja. A przede wszystkim molestuj miplo o utworzenie wreszcie softu na win CE.
A co do tirow... czy kolega wyjasni mi jak to jest, gdy tylko wyjade w trase to ZAWSZE jakis kolos mi wyjedzie, lub zajedzie droge? NIe uderzam do Ciebie, ale wkurza mnie bezmyslnosc Tirowcow. Ilu juz ludzi zginelo? Przepraszam za OT. Ale czy tak ciezko zauwazyc osobowke?

*

Offline stafid

• 445
  • o drogę nie pytam
    • Perfect
  • Sprzęt: Asus 636N, AM EU
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2007, 08:10:34 »
marcinek a teraz jak jeszcze dojdzie obserwacja AM 4.1.2. !!!!!!!!!

*

Offline Piotr - sq2frv

• **
  • 106
  • Bydgoszcz
  • Sprzęt: BLOW 70iBT
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2007, 08:13:57 »
Qset, proponuję Ci pobrać stąd http://www.pdaclub.pl/dl/?sortby=t&sort=asc&f_cat=95 pliki z interesującymi Cię kategoriami, rozpakować i zaimportować je do AM4.2.1.
Metoda: menu>ustawienia>POI użytkownika>zakładka "plik">importuj, dalej wskazujesz interesujący Cię plik *.uam, wgrany wcześniej do navroada 430 BT. Musisz ten zabieg powtórzyć tyle razy, ile masz plików do zaimportowania.
Pozdrawiam
Piotr

*

Offline smutny

• **
  • 113