To co pokazałeś to druga alternatywna, pierwsza jest taka jak na moim screenie.
Trasę alternatywną można wybierać 'do znudzenia', ale sens ma wybranie jej raz,
rzadko dwa razy, ale nie więcej. Każda następna alternatywa będzie coraz bardziej
dziwna, bo program stara się wymyśleć trasę jeszcze inną niż poprzednie.
Zawsze możesz powrócić do widoku całej trasy, wystarczy raz (lub dwa gdy trasa długa)
stuknąć w ikonę manewru.
Skrzyżowanie znalazłem już wcześniej, nie zaznaczyłeś trasy, piszesz o zjeździe
"z A4 do avenue d'italie", owszem jest tam leciuteńko w prawo, ale 2 skrajne
lewe pasy też schodzą odrobinę w prawo. A jak spojrzeć na
zdjęcia sat. to jest
5.5 pasa z czego wszystkie prowadzą niemal równolegle prosto, pierwsze 1.5
schodzi lekko w prawo, kolejne 2 za parę mertów odbijają jeszcze bardziej
lekko w prawo, a 2 lewe też idą łukiem minimalnie w prawo:
Prawdę mówiąc na tak rozbudowanych skrzyżowaniach nigdy bym nie ryzykował
jazdy tylko na słuch, zestaw komend głosowych w AM jest zbyt skromny
żeby tylko na słuch bezbłędnie przeprowadzić przez takie rozjazdy na drogach
wielopasmowych. Zwłaszcza że, o czym powinieneś wiedzieć, komendy głosowe
rozróżniają tylko 2 pasy ruchu, nigdy nie usłyszysz, że masz trzymać się środka.
ps. gdybyś trochę poobcinał te screeny to zmieściłyby się 4 w jednym poście,
a przy skórce dziennej i w mniejszej skali (bez tylu zbędnych szczegółów)
byłyby znacznie bardziej czytelne.