Ustawienia GPS

• 11 Odpowiedzi
  • 2469 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ustawienia GPS
« dnia: Maj 02, 2006, 18:07:47 »
Witam! Jestem początkującym posiadaczem palma Medion 7200 i anteny gps royaltek rmg2000. Czy mógłby mi ktoś pomóc, poniewarz bawiłem się z wgrywaniem ustawien anteny do tomtoma przez GPSmouse tool i tak namieszałem, że ani automapa nie widzi sygnału gps i tomtom. Proszę o pomoc jak krok po kroku zrobić to żeby działała automapa w trubie gps. Podkreślam że przed moją zabawą wszystko śmigało na automapie.

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Re: Ustawienia GPS
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2006, 19:56:50 »
Cytat: "dareckii"
Witam! Jestem początkującym posiadaczem palma Medion 7200 i anteny gps royaltek rmg2000. Czy mógłby mi ktoś pomóc, poniewarz bawiłem się z wgrywaniem ustawien anteny do tomtoma przez GPSmouse tool i tak namieszałem, że ani automapa nie widzi sygnału gps i tomtom. Proszę o pomoc jak krok po kroku zrobić to żeby działała automapa w trubie gps. Podkreślam że przed moją zabawą wszystko śmigało na automapie.

Zapewne przestawiłeś parametry transmisji - musisz wrócić do ustawień typowych. Najłatwiejszy w obsłudze program, do wykonania takiej operacji to Win Fast Navigator (kiedyś leadtek navigator). Przeczytaj ten wątek http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=13434&postdays=0&postorder=asc&start=0 ,a wszystko się wyjaśni. Oczywiście ustawiasz na NMEA 4800, wszystko na 1 prócz GSV (5) i GSA (1 lub więcej, tu są różne szkoły). Nie włączasz MSS i trybów USER.

Ustawienia GPS
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 03, 2006, 09:50:53 »
niestety i to nie pomaga  :?

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
Ustawienia GPS
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 03, 2006, 10:04:26 »