Rozumiem, że chcesz uszczęśliwić wszystkich, zarówno oddziaływaniem SR, jak i LD na routing i to niezależnie od typu trasy, jaki wybiorą. Jak czytam wypowiedzi użytkowników, to raczej nie widzę szczęśliwych z oddziaływania danych traffikowych np. na trasy "bezpieczne", które zgodnie z założeniami powinny omijać szerokim łukiem drogi o wątpliwej reputacji.
Osobiście nie mam nic przeciwko danym zawartym w events, czy hubnet ... dla jasności.
Ale dane serwowane nam w pliku speeds, to nawet trudno czasami komentować. Jeżeli patrzę na swoją okolicę, gdzie na odcinkach gdzie obowiązują ograniczenia rzędu 40 km/h, w kolorystyce SR, czy LD widzę prognozy powyżej 60-ki, a nawet niebieski, to coś tu nie gra. Mało tego. Wystarczy puścić demo na znanych sobie odcinkach, by szybko sobie uświadomić, że prędkości nam serwowane mają się nijak do rzeczywistości ... i ograniczeń drogowych. I na odwrót - w nocy na drogach przylegających do parkingów, panuje często czerń, w miejscach, gdzie "strudzony imprezowicz" może spokojnie kimnąć na środku jezdni, mając gwarancję, że do świtu raczej nic mu nie grozi
. Na takich danych chcesz opierać routing i ETA ?
... i tym chcesz uszczęśliwić wszystkich?